[Mk3]Po robocie glowicy wystapil problem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GHOSTRIDER

[Mk3]Po robocie glowicy wystapil problem

Post autor: GHOSTRIDER » pn lis 07, 2005 01:16

ostatnio robilem glowice tzn.polerka,planowanie,docieranie zaworow,oczywiscie nowa uszczelka,zostal usuniety jeż z dolotu->Monowtrysk,wszystko byla by ladnie pieknie gdyby nie to ze komp po odpaleniu pokazuje kosmiczne zuzycie paliwa 81,7l a potem spada do ok 12l,wczesniej bylo ok i teraz nie wiem co sie dzieje,na jakiej podstawie komp. ustala ilosc spalanego paliwa? co moze byc odpowiedzialne za takie wskazania komputera?faktem jest ze spalanie wzroslo.Dzieki za wszystkie sugestie
Golf 3 1.8 GT



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn lis 07, 2005 16:21

Czy to aby nie sprawa "jeża" w dolocie? Okrągłe z wypustkami, z jednym długim kablem w dolnej części kolektora to elektryczny podgrzewacz kolektora ssącego, powoduje odparowanie paliwa w kolektorze. Załącza się przy rozruchu i działa do ok. 60-70 stopni. Jeśli go nie ma, to na zimno paliwa musi być tyle, żeby odparowało samoistnie w ninskiej temperaturze.



fibolek

Post autor: fibolek » śr lis 09, 2005 14:54

Gniazd zaworów się nie szlifuje bo tracą wytrzymałość i ponoć klekoczą.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 70 gości