kopci przy nawet bardzo delikatnym ruszaniu i szarpieTurbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kopci przy nawet bardzo delikatnym ruszaniu i szarpieTurbina
Witam szukalem ale podobnego przypadku nie znalazlem bo jesli komus przykopcal to raczej byl slaby.Moj mk4 nie ma spadku mocy chodzi dobrze tylko bardzo dymi przy przegazowaniu na biegu jalowym albo przy nawet lekkim ruszaniu a jak mu dam "z buta" to zaslona dymna na czarno i turbo jakby strasznie pozno zabieralo ,wczeniej tego nie bylo szczegolnie tez"ogromnej turbo dziury"TZn tuirbina strasznie pozno zabiera i strasznie szarpie autem mozna by bylo to przyrownac do szarpania przy zerwanych poduszkach z silnika, Panowie prosze o sugestie? nieszczelnosc dolotu? dodam ze silnik byl otwierany tuleje tloki i pierscienie w stanie "bez zuzycia" nigdy nie przegrzany ,profilaktycznie wymienione uszczelniacze zaworow.
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 00:28 przez daro 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
Moze byc nieszczelnosc. Lepiej szybko sprawdz bo zajedziesz turbine !
Nowa siedziba - GDANSK ul. PRZEMIAN 2 (boczna od starogardzkiej)
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
http://www.tune-up.pl -Tuning Gdansk
kurcze to mi strachu napedziles...jakies sugestie gdzie sprawdzic ,i czy ewentualnie bedzie slychac jakies syczenie? IC jest nowy bo auto bylo po uszkodzeniu ale juz kupilem bitego wezyki z podcisnien wymienione a w calym dolocie nie widac nieszczelnosci...dzis juz sprawdzalem auto na podnosniku czy gdzies u dolu orurowanie do ic nie ma jakies nieszczelnosci...przy podaniu na biegu jalowym lekko to kopci a jak do dechy wcisniesz to pierw walnie lekko niebieskim dymem i do tego czarna chmura....a tak z ciekawosci dlaczego w momencie nieszczelnosci pojawia sie takie kopcenie? a moze to zupelnie cos innego moze byc powodem niz ja podaje...hmmm prosze rowniez o inne cenne radyrob555 pisze:Moze byc nieszczelnosc. Lepiej szybko sprawdz bo zajedziesz turbine !
juz odpisalem nie mam dostepu do Vag-a i tu jest problem.Ps.moze ma ktos z FORUMOWICZOW z okolic Wodzislawia Rybnika Raciborza Jastrzebia żor...mozliwosc z-VAGowania auta??Ew.jakie moga byc usterki gdyby byly jakies nieprawidłowosci w wymienionych blokach?damcio151 pisze:jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
Witam, mam Vaga i coś mogę pomóc, rejon Wodzia.daro 16v pisze:juz odpisalem nie mam dostepu do Vag-a i tu jest problem.Ps.moze ma ktos z FORUMOWICZOW z okolic Wodzislawia Rybnika Raciborza Jastrzebia żor...mozliwosc z-VAGowania auta??Ew.jakie moga byc usterki gdyby byly jakies nieprawidłowosci w wymienionych blokach?damcio151 pisze:jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
Super juz pisze Ci na Pw:)lupo4801 pisze:Witam, mam Vaga i coś mogę pomóc, rejon Wodzia.daro 16v pisze:juz odpisalem nie mam dostepu do Vag-a i tu jest problem.Ps.moze ma ktos z FORUMOWICZOW z okolic Wodzislawia Rybnika Raciborza Jastrzebia żor...mozliwosc z-VAGowania auta??Ew.jakie moga byc usterki gdyby byly jakies nieprawidłowosci w wymienionych blokach?damcio151 pisze:jak pisałem na PW ... daj log grupy 013 na jałowym, 011 dynamicznie
Witam wszystkich, pisze w imieniu DARO 16V. A to wskazania z czarnego wozu na 18-kach, nie krzyczcie jak coś żle, zwłaszcza dynamiczne.
Prośba w ocenie logów : kąt wtrysku, przepływka?
Pozdrawiam
Prośba w ocenie logów : kąt wtrysku, przepływka?
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony ndz sie 24, 2008 20:19 przez lupo4801, łącznie zmieniany 1 raz.
Szukajcie dziury w dolocie na drodze turbina -> intercooler -> kolektor ssący.
Na wolnych obrotach przy zamkniętym EGR nie powinno być więcej niż 420 a jest ponad 500.
To samo przy dynamicznej próbie bo przepływka pokazuje ponad 1200 a ciśnienia brakuje.
Na wolnych obrotach przy zamkniętym EGR nie powinno być więcej niż 420 a jest ponad 500.
To samo przy dynamicznej próbie bo przepływka pokazuje ponad 1200 a ciśnienia brakuje.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
witam z gory wielkie dzieki za pomoc w zrobieniu logow koledze LUPO 4801 a teraz do rzeczy oprocz tego co kolega juz wkleił mam jeszcze spisane 2 błedy zaraz po podpieciu kompa:
1: 16485- mass air flow sensor(g70)inplausible signal P0101-35-1Qinter
2: 01282-intake mainfoldFlap change-over valve(n239) 31-00 open or shout ground
pozniej po skasowaniu bledow i zrobieniu logow wyskoczyl bład: 17552 mass air flow sensor
prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
1: 16485- mass air flow sensor(g70)inplausible signal P0101-35-1Qinter
2: 01282-intake mainfoldFlap change-over valve(n239) 31-00 open or shout ground
pozniej po skasowaniu bledow i zrobieniu logow wyskoczyl bład: 17552 mass air flow sensor
prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
Dziura w kolektorze a na poważnie pewnie za dużo mierzy przepływka i wyrzuca jej błąd.daro 16v pisze:prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Dzieki za wyjasnienie,jestem laikiem w tych sprawach dlatego czasem pytania tak oczywiste moga stawac sie dla innych powazna bariera ale wazne ze jest do kogo zwrocic sie o pomoc.jutro zaczne szukac jeszcze raz nieszczelnosci..Grześko pisze:Dziura w kolektorze a na poważnie pewnie za dużo mierzy przepływka i wyrzuca jej błąd.daro 16v pisze:prosze rowniez o "rozszyfrowanie " co to za błedy
[ Dodano: 29 Sie 2008 16:58 ]
I dalej chyba jestesmy w punkcie wyjscia......
http://img187.imageshack.us/img187/9041 ... 013dl5.jpg
dolot rozebrany kazdy element z osobna sprawdzony -jest szczelny ....
macie jakies sugestie? we wtorek czeka mnie trasa ponad 1200km a auto dymi jak ikarus...obawiam sie ze cos padnie po drodze,,,,,
zastanawia mnie ten czujnik:od czego on jest?ppo jego sciagnieciu auto przestaje dymic ale mocy brak podobnie jak po zrzuceniu przeplywomierza ;tutaj foto tego czujnika:
http://img264.imageshack.us/img264/7963 ... 014hj3.jpg
Czy moze byc wina zatkany katalizator w ktorym przy wolnych obrotach sie zbieraja czarne jak smola spaliny a przy dodaniu gazu zostaja wyrzucone?jest tak mozliwosc?
Ostatnio zmieniony pt sie 29, 2008 17:00 przez daro 16v, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości