Ogromnie pilny problem z nagrzewnicą w Golfie 2.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kociak199
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn lis 07, 2005 00:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Ogromnie pilny problem z nagrzewnicą w Golfie 2.

Post autor: kociak199 » pn lis 07, 2005 08:04

Kupiliśmy razem z mężem nagrzewnice do golfa 2 ponieważ poprzednia była już uszkodzona. Niestety nagrzewnica nie grzeje. Wszystkie rzpewody wchodzące i wychodzące są gorące a nagrzewnica tylko do połowy. Sprawdziliśmy korek przy płynie chłodniczym. odpowietrzyliśmy i nic. powietrze rpzez sekunde leci ciepłe a zaraz znowu ejst zimne. Termostat był wymienione również. Prosze pomóżcie.



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Ja kiedyś też się tak naciołem na używanej :)

Post autor: Razal » pn lis 07, 2005 08:25

Spróbuj ją przetłoczyć np. strumieniem wody z węża ?? Może pomoże ??

Tylko na robota przy rozbieaniu hmmmm... nie wiem czy warto ...

Polecam kupić nową - moja jakieś 3 lata temu kosztowała w granicach 150zł, założyłem i wszystko OK.

Nigdy bym nie kupił używanej nagrzewnicy (ryzyko) - tymbardziej do MkII gdzie ilość roboty, samo dojście do niej i jej wymiana nie jest tego warta.

Współczuje każdemu, komu poszła nagrzewnica !!

Kupcie nową, a napewno Wam posłuży :bigok:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lis 07, 2005 10:17

kupcie nowa to po 1!
po 2 tą przeplukajcie domestosem
po 3 skoro ogrzewanie raz jest raz nie ma to nie wywala wam plynu ze zbiorniczka? jesli tak to moze byc uszczelka pod glowica!

pzdr


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
kociak199
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn lis 07, 2005 00:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: kociak199 » pn lis 07, 2005 11:45

Ale nagrzewnica jest nowiutka. płynu chłodniczego nie ubywa więc nie podejrzewam uszczelki pod głowicą. Wszystkie rzpewody są gorące. Nawet ten na samym dole więc obieg jest prawidłowy. Czy jest coś takiego jak czujnik termostatyczny który za to odpowiada. Ktoś może wie coś na ten temat....?



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 07, 2005 14:13

a moze po porstu klapka sie nie otwiera na obieg cieplego powietrza
albo przychodzi mi jeszcz jedna rzecz do glowy,
moze fabrycznie zwalona jest ta nowa nagrzewnica, moze jest zle zgrzana i sie kanaliki pozapychaly, trzeby niestety wyjac i sprobowac woda przpelukac i zobaczyc czy swobodnie woda przez nia przeplywa...



Awatar użytkownika
jakubu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 29, 2005 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jakubu » pn lis 07, 2005 14:28

sasu madrze gada, ja bym zerknal na wszystkie wezyki gumowe czy sa z powrotem na swoim miejscu czy klapki sie otwieraja jak poprzednio mozliwe ze przy skladaniu cosik nie weszlo do konca w swoje tryby, pozdr



Awatar użytkownika
kociak199
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: pn lis 07, 2005 00:15
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: kociak199 » pn lis 07, 2005 15:16

nagrxznica jest sprawna woda gorąca ogrzewa całą nagrzewnice i przepływa. A co do odpowietrzania. Jest to golf 2 1,8 GTI jak go dokładnie odpowietrzyć. Skąd będfzie wiadomo ze jest odpowietrzony. Może to odpowietrzenie jest nie dobre.POdobno w 1,6 i 1,8 trudno jest odpowietrzyć. Nagrzewnica jest na pewno sprawna a płyn nigdzie nie wycieka



Awatar użytkownika
jakubu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt mar 29, 2005 13:18
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: jakubu » pn lis 07, 2005 15:29

gdy juz zalejecie plyn to dajcie mu strzala i niech pracuje.
zagrzeje sie i wlaczy wiatrak.
na poczatku pracy silnika mozecie uzupelniac plyn bo raczej bedzie trzeba.
ja ostatnio z kumplem wymienialem nagrzewnice + termostat + plyn - wszystko trybi, gdy nowa nagrzewnica sie 'dociera' to wydziela niezly zapaszek bez obawy - silnik 1.8 pg
powodzenia



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn lis 07, 2005 15:42

jak by bylo wsio ok to sam sie odpowietrzy, załączyć silnik - on wywali powietrze i grzac ogrzewaniem na maxa!... troche pojezdzic i dolac... choc fakt faktem z odpowietzraneim w tych golfach nei pomysleli :(
Ostatnio zmieniony pn lis 07, 2005 16:01 przez MAPET, łącznie zmieniany 2 razy.


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn lis 07, 2005 15:51

a ustawiliscie oghrzewania na maxa podczas napelniania ukladu plynem??? moze to o to chodzi



Badyl2666

Post autor: Badyl2666 » czw lis 10, 2005 01:04

Mnialem podobny problem. Tylko że umnie był za niski poziom plyny chłodzacego wzbiorniczku oraz kanał doprowadzający ciepłe powietrze nie domykał się. Wiec musialem podciągnąc linki sterujące klapkami. Bo jak soę nie domykają to ciepłe powietrze miesza sie z zimnym,a skutek tego jest wiadomy(zimno).
Pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 304 gości