Kiedy ciepły to przerywa w zakresie 2-3000 obrotów.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zerosuper
VW addict
VW addict
Posty: 158
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Kiedy ciepły to przerywa w zakresie 2-3000 obrotów.

Post autor: Zerosuper » czw sie 21, 2008 17:43

Witajcie.
Mam problem z moja PNką. Mianowicie kiedy auto sie nagrzeje do 90 stopni, to podczas jazdy zaczyna szarpac w zakresie 2000-3000 obrotów na każdym biegu. Dodatkowo pracuje nie równo tak jakby nie palił na wszystkie gary. Podczas jazdy objawia sie to szarpaniem. Na wysokich obrotach jedzie normalnie.

Cóż to może byc ?


Oceń moje cztery kółka ->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320


<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » czw sie 21, 2008 22:23

Podejrzewam że to gaźnik. Ale podałeś zbyt mało info wiec to tylko przypuszczenie. NApisz jak pracuje na biegu jałowym - obroty falują , bucha z wydechu spalinami? Wszytsko wskazuje na to że łapie gdzies lewe powietrze. Dopisz kilka zauwazonych szczegółow to napewno rozwiazemy problem. :D


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pt sie 22, 2008 11:47

ale jak lapie lewe powietrze to by ciagle odczuwal to ze z silnikiem jest cos nie tak


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Zerosuper
VW addict
VW addict
Posty: 158
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Zerosuper » pt sie 22, 2008 14:53

Na jałowym gdy zimny trzyma obroty równo. Jak sie nagrzeje, wówczas obroty czasami spadają do 700 (jakby sie dławił) i po chwili znów na 1000.
Z wydechu nie bucha spalinami. Ale jak jest nagrzany to z wydechu słychać "pyrkanie" - taka nierówna pracę.
Sprawdzałem czy gaźnik nie łyka powietrza sposobem z dezodorantem, ale nic nie wykazał.


Oceń moje cztery kółka ->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320


<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pt sie 22, 2008 15:14

Przewody, świece, kopułka, palec. Jak przy wydechy słychaś pyrkanie, to znaczy że nie chodzi na któryś gar, a gaźnik daje miezankę jednocześnie na wszystkie gary....

Zanim cokolwiek kupisz, rozłącz złączk przewodów WN i psiknij w nie środkiem do przyczszenia złączy elektrycznych (do dostania w sklepie elektronicznym) - może pomoże.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt sie 22, 2008 15:16

A ja myślę, że to po prostu układ zapłonowy, przebicie na kablach albo kopułka i palec.
Proponuje zdjąć kopułkę i sprawdzić czy nie jest nadpalony palec lub kopułka. Sprawdzenie nic Cię nie będzie kosztowało.

[ Dodano: 22 Sie 2008 15:18 ]
Lipek81, mnie uprzedził :)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 22, 2008 16:34

Pamiętajmy że jesli na zinno cyka dobrze to raczej nie układ zapłonowy.
Na ciepło to właśnie gaznik musi przejsc na prace bez ssania. Wystarczy ze gdzies dostaje zbyt duzo paliwa i momentami zwieksza sam oborty. Sadze ze jesli zwieksza obroty od 700 do 1000 to moze byc tylko gaznik. Gdzies dostaje sie dodatkowe , nieporzadane paliwo. Gdyby ten gaznik miał zawór wzbogacenia to mysle ze mielibysmy odpowiedz. Ale teraz nie pamietam czy jest w nim ten zawór. Jesli nie to sprawdz ten bajer który własnie dodaje ekstra paliwo.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt sie 22, 2008 20:38

Maćkooo, układ zapłonowy (w szczególności niesprawny) jest bardzo wrażliwy na zmiany temperatury i wilgotności, a na przerywanie i szarpanie raczej nie ma wpływu gaźnik. Samoczynne wzrastanie obrotów tak, ale nie szarpanie i przerywanie.
Możliwe, że Zerosuper ma problem i z gaźniekiem i z układem zapłonowym.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 22, 2008 21:22

Gangst3R pisze:układ zapłonowy (w szczególności niesprawny) jest bardzo wrażliwy na zmiany temperatury i wilgotności
Masz rację , ale jednak sądzę ze kolega dba o to by przewody i kopułka z palcem jako tako wygladały. Poza tym pomyśl ile sie zmienia po nagrzaniu silnika. Głownie to gaznik dostosowuje sie do pracy na ciepło choćby poprzez zamknicie fazy ssania. Zapłon nie ma tu wiele do gadania. Wiem że akurat w tych silnikach gazniki potrafia płatac takie figle. Dlatego polecam jednak zacząc od gaznika gdyz moim zdaniem on jest tutaj winny. Każdy ma swoje zdanie - moje jest właśnie takie.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » sob sie 23, 2008 14:50

Maćkooo pisze: Wiem że akurat w tych silnikach gazniki potrafia płatac takie figle.
Uwież mi, że ja też to wiem bo mam jeszcze gorszą wersje twojego silnika, na gaźniku 2EE.
Ale nie na gaźniku świat sie kończy. Jest kupa rzeczy które mają wpływ na równą prace silnika (m. in. układ zapłonowy i gaźnik).

[ Dodano: 23 Sie 2008 14:51 ]
Najlepiej to niech sie pochwali Zerosuper czy mu się udało problem rozwiązać.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
Zerosuper
VW addict
VW addict
Posty: 158
Rejestracja: sob mar 01, 2008 18:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Zerosuper » sob sie 23, 2008 19:24

Zauważyłem na jednej świecy dziwny nagar. W poniedziałek założę nowe przewody, kopułke i palec. Może byc tak, że spadające obroty na ciepłym są niezależne od szarpania. Pewnie gaźnikowui tez przydałaby sie jakas regulacja :)

Dziekuje za podpowiedzi. Rozdałem punkciki a wynikami podziele sie w poniedziałek :)


Oceń moje cztery kółka ->
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1768320#1768320


<b>KUPIĘ czarną półkę MkII, dwie opony 175/55/R15</b>

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 304 gości