[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
in.pro soczewkowe lub samemu wstawiac soczewke od czegos
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Soczewka ma duzo mniejsza powierzchnie niz klasyczna lampa, wiec tak nie oslepie.
Najgorsze co mozna zrobic to wpakowac xenon w klasyczne _nie_ gladkoszybowe lampy, wtedy takie lampy nie raza zle ustawionym strumieniem swiatla, ale swoja jasna wielka chropowata powierzchnia.
Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).
Najgorsze co mozna zrobic to wpakowac xenon w klasyczne _nie_ gladkoszybowe lampy, wtedy takie lampy nie raza zle ustawionym strumieniem swiatla, ale swoja jasna wielka chropowata powierzchnia.
Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).
Niektore marki montowaly ksenon bez soczewek i bez gladkich szkiel np. Mercedes W210, znajomy ma takiego z 96 roku i ma seryjny ksenon. Wiec sa wyjatkiGoofi pisze:Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).
sa wyjatki ale maja one zazwyczja twedy inny kształt odblysnika i szkla
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
tak to wiadomo ale w poscie na ktory odpisalem byla mowa ze szklo jest przy ksenonie gladkie. I jeszcze jedno przy ksenonie bez soczewki montuje sie inny zarnik przy soczewie jest d2s a bez soczewy jest d1s, roznia sie tym ze zarnik d1s jest tak skonstruowany aby juz sam w sobie skupial odpowiednio swiatlo, w lampach z soczewka wlasnie ona sie tym zajmuje.MAPET pisze:sa wyjatki ale maja one zazwyczja twedy inny kształt odblysnika i szkla
jaki zestaw do mk3 polecacie ..mam lampy in pro
Panowie nie mam zielonego pojęcia wiec może by ktoś mnie naprowadził jaki zestaw zakupić?...
Panowie nie mam zielonego pojęcia wiec może by ktoś mnie naprowadził jaki zestaw zakupić?...
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 15:14 przez mally, łącznie zmieniany 1 raz.
www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]
Pościk pisałem już w temacie style, ale myślę że przyda się i w FAQ
Dla wszystkich zastanawiających się nad różnicą, porównanie niżej. Po prawej 4300, po lewej 6000k. Lampki in.pro oczywiście.
A tutaj różnica w oświetlaniu drogi po założeniu 2x4300k w porównaniu do Audi A3 na oryginalnych reflektorach soczewkowych i zwykłych żarówka.
Zdjęcia słabej jakości gdyż wykonywane słabym aparatem, ale mam nadzieję że komuś ułatwią wybór xenonów.
Pochwalcie się, gdzie umieściliście przetwornice. U siebie o ile z prawą nie miałem kłopotów i schowałem ją za zbiornikiem z płynem do spryskiwacza montując do blachy, tak z lewą mam problem, gdyż filtr powietrza zajmuje tyle miejsca że nie mogę znaleźć tam fajnego miejsce i tymczasowo przetwornicę przyczepiłem do przepływomierza na opaski zaciskowe. Profi to na pewno nie wygląda.
Pozdro
Dla wszystkich zastanawiających się nad różnicą, porównanie niżej. Po prawej 4300, po lewej 6000k. Lampki in.pro oczywiście.
A tutaj różnica w oświetlaniu drogi po założeniu 2x4300k w porównaniu do Audi A3 na oryginalnych reflektorach soczewkowych i zwykłych żarówka.
Zdjęcia słabej jakości gdyż wykonywane słabym aparatem, ale mam nadzieję że komuś ułatwią wybór xenonów.
Pochwalcie się, gdzie umieściliście przetwornice. U siebie o ile z prawą nie miałem kłopotów i schowałem ją za zbiornikiem z płynem do spryskiwacza montując do blachy, tak z lewą mam problem, gdyż filtr powietrza zajmuje tyle miejsca że nie mogę znaleźć tam fajnego miejsce i tymczasowo przetwornicę przyczepiłem do przepływomierza na opaski zaciskowe. Profi to na pewno nie wygląda.
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości