Zatkane wtryski w 1.8
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zatkane wtryski w 1.8
Mam problem, założyłem kiedyś temat (nieużywany samochód nie zapala), otrzymałem pomoc i zdiagnozowałem usterke, paliwo dochodzi, zapłon działa, iskra i świece w porządku - lecz z powodu długiego nieużywania wtryski się zatkały... ( (nie wiem dlaczego???) Nie mam mozliwości kupić takich wtryskiwaczy (to jest golf GTI 1,8 Mk1). Czy da się jakoś uratować te wtryski, są zatkane i nie rozpylają paliwa...... Pomożcie, z góry dziękuję....
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 13:05 przez domagalag, łącznie zmieniany 1 raz.
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
wykręć wtryski i włóż na noc do nafty, powstały w nich osad powinien odpaść. Dobry też będzie środek dolewany do benzyny czyszczący cały układ paliwowy STP.
tu jest opis tych środków:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=28219
tu jest opis tych środków:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=28219
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Re: POMOCY!! Zatkane wtryski w golfie mk1 gti 1,8
Problem wygląda conajmniej dziwnie. Z żadnego wtryskiwacza nawet kropelka Ci nie kapnie? Ja bym sprawdził najpierw klapę spiętrzającą przepływomierza, dopiero potem bym grzebał.domagalag pisze:Mam problem, założyłem kiedyś temat (nieużywany samochód nie zapala), otrzymałem pomoc i zdiagnozowałem usterke, paliwo dochodzi, zapłon działa, iskra i świece w porządku - lecz z powodu długiego nieużywania wtryski się zatkały... ( (nie wiem dlaczego???) Nie mam mozliwości kupić takich wtryskiwaczy (to jest golf GTI 1,8 Mk1). Czy da się jakoś uratować te wtryski, są zatkane i nie rozpylają paliwa...... Pomożcie, z góry dziękuję....
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
A jaki to ma związek z wtryskami z MK1 ?Fahoo pisze:ja bym sprawdził sterowanie wtryskami bo to mało prawdopodobne zeby wszystkie 4 wwtryskiwacze sie zatkały 50/50 jest to sprawa elektryczna tak mi sie wydaje
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
zodiak, no tak K-Jetronic czyli mechanika
[ Dodano: 22 Sie 2008 08:54 ]
domagalag, tylko nafta takie cos to pewnie mikro korozja coś takiego mozna spotkac przy uzywaniu słabej jakosci paliwa co w pl zdaza sie baaardzo często
[ Dodano: 22 Sie 2008 08:54 ]
domagalag, tylko nafta takie cos to pewnie mikro korozja coś takiego mozna spotkac przy uzywaniu słabej jakosci paliwa co w pl zdaza sie baaardzo często
Ostatnio zmieniony pt sie 22, 2008 08:50 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Czytam ten wątek i oczom nie wierzę Stawiam złotówki przeciw kamieniom, że problemem nie są wtryskiwacze. To że paliwo dochodzi do wtrysków nie oznacza że wtryski sa zatkane. Wtryskiwacze otwierają sie dopiero po przekroczeniu odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Reasumując - narobi się kolega od groma a na pewno nie rozwiąże problemu
Reasumując - narobi się kolega od groma a na pewno nie rozwiąże problemu
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Fakt faktem że wtryskiwacze otwierają sie dopiero przy ciśnieniu około 4 Barów (dokładnie nie pamiętam). Należało by sprawdzić jakie ciśnienie dociera do wtryskiwaczy (czyli może być pompa lub rozdzielacz).
Sugerowałem się tym że kolega sprawdził jakie ciśnienie do nich dociera i stad jest pewnien że to wtryski.
Sugerowałem się tym że kolega sprawdził jakie ciśnienie do nich dociera i stad jest pewnien że to wtryski.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
nie uruchamiałem silnika od poł roku, mk1 stał w garażu i pozostał tam w stanie technicznym dobrym, przyjechałem, zgasiłem brykę i stał stał pół roku i teraz nie zapala, kręciłem rozrusznikiem ile wlezie i nie zapala, NAWET ŚWIEC nie zalewa, i nie rozpyla mgiełki na wykręconych wtryskach?? teraz już sam nie wiem co dalej, na razie probuje wymoczyć w nafcie te wtryski, po innych komentarzach sam zacząłem mieć różne wątpliwości co do tych wtrysków, z góry mówię że jestem raczej słabym mechanikiem i nie znam się na K-Jetronic, jeśli było by możliwe jak by ktoś mógł to przesłal mi instrukcje działania K-Jetronic w Mk1, schematy, porady techniczne, regulacje itp.. Jeszcze też w razie czego pozostaje zaholować do mechanika jak już bedę bezsilny.... mail- domagalag@onet.eu .
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 327 gości