Gasnący silnik
Witam, mam problem ze swoim nowym nabytkiem, jest to golf mk3 z 1996 roku z
silnikiem 1.8 . Problemem jest gasnący silnik, poprostu bez ostrzeżenia
czyli bezobjawowo gaśnie ( 1 raz zgasł jak padał deszcz, drugi raz w
straszny upał, trzy razy z koleji) potem po około 2 minutach zapala, nigdy nie
zapala bezpośrednio po zgaśnięciu zawsze trzeba odczekać jakiś czas. Licze
na pomoc z waszej strony.
Dodam jeszcze ze auto spala 9,8 litra na 100km, dziwie się bo większość z ok. 500 km pokonałem w trasie z prędkością 90 - 100 km/h
Pozdrawiam
Gasnący silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 16:21
- Lokalizacja: Nidzica
Witaj, przyczyn może być więcej. Przerwa w jakimś kontakcie, w dopływie paliwa. To ostatnie najbardziej prawdopodobne. Ale są też jeszcze czujniki które mogą dawać chwilowe błędne sygnały. Prawdopodobnie dostaje za dużo paliwa bo czujnik odpowiedzialny za temperaturę może "mówić" że silnik jest jeszcze zimny. Co mówi temperatura silnika? Pozdrawiam
Jeśli pomogłem to punkcik dla mnie
Jeśli pomogłem to punkcik dla mnie
Dzięki
-
- Nowicjusz
- Posty: 5
- Rejestracja: śr sie 22, 2007 16:21
- Lokalizacja: Nidzica
Mam zakładany alarm przez prywatą firmę, ale teraz jest odłączony. Gdy gaśnie nie palą się zadne kontrolki od alarmu. Silnik gaśnie wczasie jazdy, spada z obrotów i zatrzymuje się świecą się kontrolki zapłonu.
[ Dodano: 23 Sie 2007 12:55 ]
Wskaźnik temperatury nigdy nie przekracza pozycji pionowej. Ale mam stuningowany wentylator tzn. kostka jest przcięta i zamiast trzy kable do silniczka wentylatora idą dwa. Sądze że wentylator jest wsadzony z innego modelu VW. Wentylator się włancza a więc wszysko pozornie wygląda dobrze.
[ Dodano: 23 Sie 2007 12:55 ]
Wskaźnik temperatury nigdy nie przekracza pozycji pionowej. Ale mam stuningowany wentylator tzn. kostka jest przcięta i zamiast trzy kable do silniczka wentylatora idą dwa. Sądze że wentylator jest wsadzony z innego modelu VW. Wentylator się włancza a więc wszysko pozornie wygląda dobrze.
Rafalzet21
-
- Mały gagatek
- Posty: 108
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 00:22
- Lokalizacja: Namysłów woj. opolskie
- Kontakt:
Mam Golfa MK3 1.8 ABS z 1993 roku i mam podobny problem, lecz u mnie nie zawsze gaśnie. Zawsze zapala dobrze. Na początku jedzie bez problemów (około 1 min), a potem zaczyna szarpać co jakiś czas. Jeśli zdarzy się to przy zmianie biegu to gaśnie, a jeśli na wyższych obrotach to tylko go przydławi na moment, a ja lecę na szybę Dzieje się tak tylko i wyłącznie jak jest zimny silnik! Gdy wskazówka temperatury zacznie się podnosić, problem znika. Wymieniłem już czujnik temperatury (ten na silniku), filtr paliwa, świece, a aparat zapłonowy został przeczyszczony. Dodam, że po tej wymianie objawy zniknęły na około miesiąc! Niestety znów powróciły. Wygląda mi to na aparat zapłonowy, który podobno się kończy (tak mi powiedział mechanik). Proszę o pomoc! Z góry dziękuję za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony czw sie 21, 2008 19:36 przez colin503, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam na moją stronkę o rajdach samochodowych www.rajdy.malikmedia.pl!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 349 gości