po raz kolejny problem z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Wydaje mi sie ze akurat pod tym wzgledem ABU jest troche lepszy od AEE chociazby dlatego ze krokowiec nie jest integralna czescia przepustnicy i mozna go przeczyscic/wymienic a w AEE mozna tylko wymienic cala przepustnice a to sa juz masakryczne koszty...U mnie w ABU jak dotad nie ma najmniejszych problemow z obrotami-jest rowno i bez zadnych wachniec a nalatane juz jest 191tys...
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
MWSAP pisze:Oj Panowie, Panowie brniecie gdzieś po krzakach-to klasycznie uwalony silniczek krokowy,zatrzymał się w takiej pozycji,że silnik nie gaśnie ale obrotów nie reguluje i dlatego ta heca z obrotami a czyszczenie odradzam lepiej wymienić.Automatycznego ssania to też tu nie ma, zapewnia je właśnie ten silniczek :bajer:a czyszczenie pompki paliwa stanowczo odradzam(no chyba ,że na poligonie,zdala od ludzi)
piszesz tutaj to jak tak stawiasz na ten silniczek to powiedz mi co moze byc u mnie nie ma obrotow tak powyzej 70 stopni czasami jest dobrze i napewno to nie ten silniczek krokowy bo zmienialem silnik i tak jest na tym a calutki osprzet jest z mojego silnika gdzie wszystko bylo dobrze
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Faktycznie w twoim przypadku to może być np. czujnik temp. płynu ale jaśli czasem jest dobrze to ja bym pooglądał dokładnie przewody i wtyczki a i trochę WD nie zaszkodzi.Klasycznym objawem walniętego krokowca jest brak ssania! czyli problemy z odpaleniem zimnego silnika no i zapach niedopalonego paliwa bo komputer zwiększa dawkę benzyny w mieszance a krokowiec powinien bardziej uchylić przepustnicę a tego nie robi i silnik zostaje jakby "zalany".Silnika 2,0 16v nie znam dokładnie więc niewiele pomogę,napewno nie ma tam klasycznego krokowca bo to wielopunkt więc pewnie przepływka i.t.d ale u ciebie to raczej coś przerywa albo nie łączy.A,że było dobrze to nie znaczy,że jest i będzie wiecznie zawsze może coś walnąćszopek87 pisze:piszesz tutaj to jak tak stawiasz na ten silniczek to powiedz mi co moze byc u mnie nie ma obrotow tak powyzej 70 stopni czasami jest dobrze i napewno to nie ten silniczek krokowy bo zmienialem silnik i tak jest na tym a calutki osprzet jest z mojego silnika gdzie wszystko bylo dobrze
[ Dodano: 20 Sie 2008 07:00 ]
Jeszcze napiszę co napewno nie:Napewno nie pompka paliwa ,filtr,świece ,przewody,raczej nie kopułka ,palec,sonda,zapłon więc zostaje czujnik temp.,krokowiec (czy co tam masz)ewentualnie jakaś przerwa w kabelkach ale to tak ogólnie bo powtarzam silnika nie znam.szopek87 pisze:piszesz tutaj to jak tak stawiasz na ten silniczek to powiedz mi co moze byc u mnie nie ma obrotow tak powyzej 70 stopni czasami jest dobrze i napewno to nie ten silniczek krokowy bo zmienialem silnik i tak jest na tym a calutki osprzet jest z mojego silnika gdzie wszystko bylo dobrze
[ Dodano: 20 Sie 2008 07:16 ]
Po wypiciu kawy doznałem olśnienia jeszcze może być lewe powietrze co nie jest wykluczone po wymianie silnika może któraś uszczelka ma już dość albo rurka podciśnienia?szopek87 pisze:piszesz tutaj to jak tak stawiasz na ten silniczek to powiedz mi co moze byc u mnie nie ma obrotow tak powyzej 70 stopni czasami jest dobrze i napewno to nie ten silniczek krokowy bo zmienialem silnik i tak jest na tym a calutki osprzet jest z mojego silnika gdzie wszystko bylo dobrze
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
sprawdze ale wszystkie elementy byly przezucone z mojego silnika czujniki przeplywka i cala reszta wiec to nie powinno ulegnac zniszczeniu bo wszytsko bylo robione w jeden dzien i nie bylo mozliwosci zeby cos zostalo uszkodzone sprawdze jeszcze raz uklad powietrza moze faktycznie wina jego ale watpie bo po 70 stopniach jest dobrze najlepiej jest wtedy gdy hamuje silnikiem wtedy jest oka
nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 267 gości