Jak regulowac korektor siły hamowania?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Jak regulowac korektor siły hamowania?

Post autor: stonefree » wt paź 18, 2005 21:52

Witam.
prosze o wypowiedź na taki temat: Rozmontowałem cieknący korektor siły hamowania.Okzauje si,ze zużyte są stozkowe uszczeleczki,mam nadzieje je dokupić i wymienić.Jezeli sie to uda,konieczne bedzie wyregulowanie całego ustrojstwa.Czy ktos to robił?W jaki sposób należy tę regulację przeprowadzić?może jakieś pliki?Szukałem w serwiswkach po niemiecku i rosyjsku-nie moge znależć.POZDRAWIAM!



Awatar użytkownika
Ozzy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: sob paź 29, 2005 22:29
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Ozzy » sob lis 05, 2005 00:30



[url=http://www.allegro.pl/item135424374_glowica_vw_golf_iii_1_8_8v.html][size=150][color=blue][b]SPRZEDAM GŁOWICĘ DO REGENERACJI WRAZ Z OSPRZĘTEM[/b][/color][/size][/url]

endriu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 14:57
Lokalizacja: bogatynia
Kontakt:

Post autor: endriu » ndz lis 06, 2005 00:48

powyższy post niestety niczego nie wnosi,masz problem ,ty i wielu innych takich danych do aut osobowych nie widzialem-ciężarowe mają naklejkę z tymi danymi.jeśli masz znajomego diagnostę to tylko tak ,oni pamiętają jakie auto wykazuje jakie siły z tyłu i metodą prb i błędów można to ustawić.



dziomal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: pn gru 13, 2004 22:53
Lokalizacja: Brzozów/Kraków
Kontakt:

Post autor: dziomal » ndz lis 06, 2005 23:18

U siebie regulowałem korektor zmieniając naciag sprężyny. Rozpędzasz sie i hamujesz tak ostro aby zauważyć czy lepiej hamuje przód czy tył (fajnie jak ktoś z boku patrzył czy najpierw blokują sie koła przednie czy tylne). Jeśli tył hamuje za mocno to musisz popuścić sprężyne, a jeśli przód hamuje mocniej od tyłu to bierzesz kilka osob do auta jako obsiążenie i robisz kolejny test na balans hamulców. Jeśli przy obciążonym aucie tył dalej nie hamuje dobrze to musisz podciągnąć sprężyne. Robisz kilka takich testów aby przy obciążonym i nie obciążonym aucie hamulce hamowały wedle twojego życzenia(żeby w miare równomiernie hamował przód i tył).



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 117 gości