po raz kolejny problem z obrotami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Oj Panowie, Panowie brniecie gdzieś po krzakach-to klasycznie uwalony silniczek krokowy,zatrzymał się w takiej pozycji,że silnik nie gaśnie ale obrotów nie reguluje i dlatego ta heca z obrotami a czyszczenie odradzam lepiej wymienić.Automatycznego ssania to też tu nie ma, zapewnia je właśnie ten silniczek :bajer:a czyszczenie pompki paliwa stanowczo odradzam(no chyba ,że na poligonie,zdala od ludzi)
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
Skoro kolega wyżej pisze o silniczku krokowym to co myślicie o takiej przepustnicy bo umnie to tylko cały element trzeba wymienić ??
UŻYWANA ale ORYGINALNA
PODRÓBKA ale NOWA
UŻYWANA ale ORYGINALNA
PODRÓBKA ale NOWA
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 08:40 przez danioo, łącznie zmieniany 2 razy.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
falowanie
POlecam zdjąc przepustnice i umyć ja wykrecajac silnik krokowy koszt chwila roboty i zakupśrodka do czyszczenia przepustnic w spray ok 30 zł
czesto nagar i smieci powodują to zakłaucenie i jeszcze jedno sprawdz rurki od podcisnienia przy pokrywie na przepustnicy czy niema fałsywego poweitrza oraz szczelność podcisnienia do serwo pozdrawiam
czesto nagar i smieci powodują to zakłaucenie i jeszcze jedno sprawdz rurki od podcisnienia przy pokrywie na przepustnicy czy niema fałsywego poweitrza oraz szczelność podcisnienia do serwo pozdrawiam
mk3 -60,-40 koni :0
Osoboście poleca używkę bo już kilka razy przewiozłem się na podróbkach,ale nie jest to reguła(stanowczo odradzam zakup krokowca na allegro za ok.120zł,wytrzyma góra pół roku a gwarancja jest teoretyczna )danioo pisze:Skoro kolega wyżej pisze o silniczku krokowym to co myślicie o takiej przepustnicy bo umnie to tylko cały element trzeba wymienić ??
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
Co się dzisiaj okazało:
odkręciłem przepustnicę, dekielek który zakrywa potencjometr i silniczek krokowy.
po załączeniu zapłonu wydobywa się piszczenie z przepustnicy, ale silniczek krokowy nie uchyla przepustnicy oraz trzeszczy jakby był zatarty.
przepustnica w tym przypadku jest nierozbieralna, więc nie ma jak czyścić silniczka krokowego.
popołudniu będę miał przepustnicę używany oryginał, więc napiszę co i jak.
odkręciłem przepustnicę, dekielek który zakrywa potencjometr i silniczek krokowy.
po załączeniu zapłonu wydobywa się piszczenie z przepustnicy, ale silniczek krokowy nie uchyla przepustnicy oraz trzeszczy jakby był zatarty.
przepustnica w tym przypadku jest nierozbieralna, więc nie ma jak czyścić silniczka krokowego.
popołudniu będę miał przepustnicę używany oryginał, więc napiszę co i jak.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Przepraszam ,ale zbaraniałem silniczek w nierozbieralnej przepustnicy? Nie znam dokładnie silnika AEE ale mam podobny ABU i zwykle silniczek jest osobno i łatwy w wymontowaniu! O ile wiem to wymiana przepustnicy wiąże sie z koniecznością regulacji na VAG.
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
oj panie, panie moze tak zanim zabierzesz glos zastanow sie, czy jestes w temacie. silnik AEE nie ma krokowca tylko przepustnice ktora streuje obrotami. ten silnik ma miec ok. 650 obrotow. falowania obratow i drgania budy to normalane w tych silnikach. u mnie tez faluja, bylem na VAG'u i rowniez nic nie wykazalo mechanik rozlozyl rece i stwierdzil, ze silnik okaz zdrowia.MWSAP pisze:Oj Panowie, Panowie brniecie gdzieś po krzakach-to klasycznie uwalony silniczek krokowy,zatrzymał się w takiej pozycji,że silnik nie gaśnie ale obrotów nie reguluje i dlatego ta heca z obrotami a czyszczenie odradzam lepiej wymienić.Automatycznego ssania to też tu nie ma, zapewnia je właśnie ten silniczek :bajer:a czyszczenie pompki paliwa stanowczo odradzam(no chyba ,że na poligonie,zdala od ludzi)
potwierdzam co kolega napisał.pekin pisze:oj panie, panie moze tak zanim zabierzesz glos zastanow sie, czy jestes w temacie. silnik AEE nie ma krokowca tylko przepustnice ktora streuje obrotami. ten silnik ma miec ok. 650 obrotow. falowania obratow i drgania budy to normalane w tych silnikach. u mnie tez faluja, bylem na VAG'u i rowniez nic nie wykazalo mechanik rozlozyl rece i stwierdzil, ze silnik okaz zdrowia.
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
Przepustnica,krokowiec,jak zwał tak zwał ale nie świece, przewody, pompka,filtr,czy moce nadprzyrodzone! a nawaliło urządzenie regulujące obroty,czy jak w tym przypadku kabelek od niego,a obyło się bez wymiany połowy samochodu i kosztów w tysiącach złotych a o to chyba tu chodzi Acha pekin zmień mechanika,dobrze radzę 650 obrotów ta ma mieć wiertarka a nie silnik w samochodziepekin pisze:oj panie, panie moze tak zanim zabierzesz glos zastanow sie, czy jestes w temacie. silnik AEE nie ma krokowca tylko przepustnice ktora streuje obrotami. ten silnik ma miec ok. 650 obrotow. falowania obratow i drgania budy to normalane w tych silnikach. u mnie tez faluja, bylem na VAG'u i rowniez nic nie wykazalo mechanik rozlozyl rece i stwierdzil, ze silnik okaz zdrowia.
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
I tu sie kolega myli bo ten silnik ma 640 dokładnie.Przepustnica,krokowiec,jak zwał tak zwał ale nie świece, przewody, pompka,filtr,czy moce nadprzyrodzone! a nawaliło urządzenie regulujące obroty,czy jak w tym przypadku kabelek od niego,a obyło się bez wymiany połowy samochodu i kosztów w tysiącach złotych a o to chyba tu chodzi Acha pekin zmień mechanika,dobrze radzę 650 obrotów ta ma mieć wiertarka a nie silnik w samochodzie
zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]
[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 600
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 10:46
- Lokalizacja: Świdnik
- Kontakt:
Bardzo zaciekawila mnie opinia ze silnik AEE powinien miec 640obr./min na biegu jalowym.Pare lat jezdzilem Cordoba z tym wlasnie silnikiem i zawsze obroty biegu jalowego byly w okolicy 900obr. i nigdy mniej.Poszperalem troche w necie i znalazlem taka oto tabelke zreszta zamieszczona tu na forum przez kolege Jaszczura:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7748b.html
Jak widac obroty biegu jalowego to 830-930 tyle ze nizej jest cos takiego jak "uklad automatyczny" i tu juz jest zakres 630-850 i nie za bardzo rozumiem o co tu chodzi i co brac za wartosci dla biegu jalowego bo jak dla mnie to 600obr. to jest za malo i auto sie wtedy po prostu trzesie.Natomiast przy wartosciach zblizonych do 900obr. wogole nie "czuc" silnika i wg mnie tak powinno byc.Te 600 pare obrotow to wartosc graniczna i podajac takie dane jako "prawidlowe" VW zwyczajnie zabezpieczyl sie przed reklamacjami bo skopal regulacje wolnych obrotow w tym silniku.Taka moja opinia.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 7748b.html
Jak widac obroty biegu jalowego to 830-930 tyle ze nizej jest cos takiego jak "uklad automatyczny" i tu juz jest zakres 630-850 i nie za bardzo rozumiem o co tu chodzi i co brac za wartosci dla biegu jalowego bo jak dla mnie to 600obr. to jest za malo i auto sie wtedy po prostu trzesie.Natomiast przy wartosciach zblizonych do 900obr. wogole nie "czuc" silnika i wg mnie tak powinno byc.Te 600 pare obrotow to wartosc graniczna i podajac takie dane jako "prawidlowe" VW zwyczajnie zabezpieczyl sie przed reklamacjami bo skopal regulacje wolnych obrotow w tym silniku.Taka moja opinia.
Było MK3 - obecnie w trakcie poszukiwań następcy...
I tu możemy wreszcie się zgodzić wszystkie silniki 1,6 ABU,AEA,AEE są ogólnie niezbyt udane w moim ABU też mam ciągle problemy z niskimi obrotami ale staram się z tym walczyć i niedopuszczam myśli,że mniej jak 850 to dobrze,bo silnik chodzi jak betoniarka.jeżeli trochę nad tym popracować to nie musi być wcale źle , ale im silnik starszy tym bardziej jest pod górkę bo tu już zaczynaję dawać znać o sobie np.zużyte popychacze zaworów i jeszcze parę innych drobiazgów.Ale walczcie i nie dajcie sobie wmówić mechanikom,że tak ma być bo NIE MA!!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH POSIADACZY VW 1,6!!!
Jak coś piszę to znaczy,że wiem (albo mi się wydaje)!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości