Konsekwencje niskiego ciśnienia na jednym cylindrze??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Konsekwencje niskiego ciśnienia na jednym cylindrze??
Na 3 cylindrach mam ciśnienie koło 13 atmosfer, a na ostatnim koło 7. Jest to początek końca silnika czy jakoś mozna to naprawić (w jaki sposób, jeśli ktoś wie) zeby silnik jeszcze troszkę posłużył ??
nawet jeśli by było tak jak piszesz, to czy możliwa jest tego naprawa zeby było dobrze. bo słyszałem że jesli ciśnienie na cylindrach jest słabe to juz jest "początek końca" silnikagreg pisze:na Twoim miejscu sprawdziłbym zawory i gniazda zaworowe czy nie wypalone bo niemożliwe żeby dołem tak uciekało, no chyba ze pękły pierścienie
Jak masz możliwość sprawdzenia ciśnienia jeszcze raz, to spróbuj wlać troche oleju do tego cyl. jak ciśnienie wzrośnie to znaczy że pierścienie lub gładzie porysowane i nimi ucieka ciś. jak nie wzrośnie to zawór nie szczelny albo nad palony.Najgorszą dla ciebie opcją jest por. cyl. bo to sie łączy ze szlifem i rem. silnika jak zaw. to pół biedy. nara
Zgadzam się z przed mówcą wykonaj „próbę olejową” i będzie wiedział co jest przyczyną spadku ciśnienia pierścienie czy zawory konsekwencją dalszej eksploatacji może być porysowanie gładzi cylindra (zakładając że to zawory) teoretycznie zbyt duże różnice ciśnień i eksploatacja samochodu z takim uszkodzeniem może spowodować pęknięcie wału korbowego ale ja jeszcze nigdy się z tym nie spotkałem
Niskie ciśnienie we wszystkich cylindrach to początek końca, a Ty masz problem z jednym garem i też myśle że z zaworem i już piszesz kolejny post w tym temacie więc tak jak Ci pisałem i jak piszą Ci ludzie zrób tą próbę olejową!!!! i będziesz wiedział więcejtommmeek pisze:nawet jeśli by było tak jak piszesz, to czy możliwa jest tego naprawa zeby było dobrze. bo słyszałem że jesli ciśnienie na cylindrach jest słabe to juz jest "początek końca" silnikagreg pisze:na Twoim miejscu sprawdziłbym zawory i gniazda zaworowe czy nie wypalone bo niemożliwe żeby dołem tak uciekało, no chyba ze pękły pierścienie
dodam jeszcze ,że mam problemy z odpaleniem auta.bez różnicy czy zimny silnik czy ciepły musze długo kręcić i wciskac pedał gazu. Jak juz zapali to czasami gaśnie a czasami pracuje jak trzeba. nie wiem czy to ma coś wspólnego z cylindrami zaworami i Bog wie czym jeszcze. pompka paliwa sprawna bo mechanik sprawdzał czy dostarczna jest paliwo do silnika
zamiast gadać to byś zrobił już robiłem jednego z forum auto w opłakanym stanie było.Już zpisał na straty silnik a problem z kopceniem był gażnik jakiś paprak robił gażnik i wykręciły sie dwie dysze i lało wahą jak głupie ,a w jakim stanie miał rozrząd że ludzie się nie boją , skrzynia wyje tragedia rozumiem nie wszystko naraz ale po mału przecież jesteście fanami goferów
masz rację, jutro podjade do mechanika wymienić świece i niech się zabiera za pierścienie lub zawory. nie ma co pisać bo od pisania jeszcze nic się nie naprawiło samo Dziękuje wszytkim za porady. trzymajcie się!!!siwy224 pisze:zamiast gadać to byś zrobił już robiłem jednego z forum auto w opłakanym stanie było.Już zpisał na straty silnik a problem z kopceniem był gażnik jakiś paprak robił gażnik i wykręciły sie dwie dysze i lało wahą jak głupie ,a w jakim stanie miał rozrząd że ludzie się nie boją , skrzynia wyje tragedia rozumiem nie wszystko naraz ale po mału przecież jesteście fanami goferów
PS. apropo odpalania to źle odpala na benzynie. mam taka instalacje ze nie moge odpalac na gazie.dopiero po złapaniu obrotów przełącza sie na gaz, ale póki się przełączy to troche na benzynie się podusi, tak jakby nie dostawał paliwa, po przełączeniu na gaz kłopot znika
każda instalacja ma możliwość uruchomienia na gazie tylko albo trzeba dłużej przytrzymać przyciska albo wyłaczyć instalację i ponownie włączyćtommmeek pisze:PS. apropo odpalania to źle odpala na benzynie. mam taka instalacje ze nie moge odpalac na gazie.dopiero po złapaniu obrotów przełącza sie na gaz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 174 gości