[mk2] SWAP z 1.6 gażnik na 1.8 RP/ABS albo 1.8 16v

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Czarson
Forum Master
Forum Master
Posty: 1948
Rejestracja: pt maja 16, 2008 21:12
Lokalizacja: Puławy/Oslo
Kontakt:

Post autor: Czarson » sob maja 17, 2008 22:15

a ile kosztuje taki silnik??? :bajer: i ile by wzią mechanik od takiej przekładki?? może i ja bym tak zrobił :grin:


co myślisz o moim golfie? viewtopic.php?f=87&t=436585 zapraszam do komentowania :)
Mój nowy Edition One GTI viewtopic.php?f=87&t=543801" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupię listwy wąskie od pakietu GTI 3d do mk2

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn sie 18, 2008 17:46

chciałbym powrócić do tematu
mam nagrany silnik 1.8 ale z Golfa III... Wiem ze na pewno jest to 90KM czyli przypuszczam ze ABS.
Jednak jest to silnik od golfa 3 czy sam monowtrysk i jego osprzet niczym sie nie rózni od RP ?? Druga moja wątpliwość to pompa paliwa. Ja mam u siebie 1.6 na gaźniku- wiec mam pompke mechaniczna w monowtrysku z tego co sie oreientuje jest elektryczna pompa w baku, czy czasami nie bede musiał szukac nowego baku pod monowtrysk??
moze ta są piewrdoly z którymi mozna sobie bez problemu poradzic ale wolałbym wiedziec zanim sie zdecyduje ostatecznie na ten silnik...
prosze o pomoc i o ewentualne uwagi
z góry dziekuje i pozdrawiam!!!! :bigok:



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pn sie 18, 2008 18:01

kawowy19 pisze:Ja mam u siebie 1.6 na gaźniku- wiec mam pompke mechaniczna w monowtrysku z tego co sie oreientuje jest elektryczna pompa w baku, czy czasami nie bede musiał szukac nowego baku pod monowtrysk??
jak ci gaźnik dobrzxe działa to mozesz pozostac przy tym co masz i niebawic sie we wtryski - takie moje zdanie


18K4F inside... RWD car :)

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » pn sie 18, 2008 18:01

dodam ze nie wiem z którego roku jest auto.....czy to ma jakies znaczenie??



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn sie 18, 2008 20:45

Bak zostaje, trzeba tylko pompe dodać do niego



Awatar użytkownika
hunterek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1141
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 23:01
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: hunterek » pn sie 18, 2008 20:47

ja mam gaznik i nie ma po co tego zmieniac, rozwiazalem problem jaki z nim mialem i smiga az milo, doladowany LPG chodzi pieknie :)



PiCiA88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: PiCiA88 » wt sie 19, 2008 00:27

1.6 gaznik... hmmmm moj kumpel ma takiego na forum "gaszka" czy jakos takos wsadzil gaznik z duzego fiata i super mu to idzie!! ja mam 2h 98Ps 1.8L i na 4 biegu mu troche odejde a tak to idzie równo... zostaw ten motor co masz i wsadz dwa webery cos okolo 150ps wyciagniesz z tego.... fakt ze bedzie palic jak smok ale coś kosztem czegos.... :D


Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością

kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt sie 19, 2008 17:42

chodzi o to ze nie chce żadnych gaźników tylko normalny wtrysk
90Km do pośmigania mi wystarczy spokojnie...
tylko nie jestem do konca pewien czy to wszystko zagra u mnie jak nalezy...

[ Dodano: Wto Sie 19, 2008 17:45 ]
czy ktoś przekładał taki silnik?????????



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt sie 19, 2008 20:09

ale z czym masz problem?? Jak nic nie brkauje z osprzetu ABSa to bardzo łatwy SWAP :bigok: Jakby co to pytaj



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » wt sie 19, 2008 20:30

wiec tak byłem dzis ogladac silnik
z zewnatrz jest caly pordzewiały mozna powiedziec( blok i rurki wodne)znaczy ma rdzawy nalot ale suchutki jak pieprz
olej w nim jest niby 10w40-elegancki złocisty kolor
auto z niemiec przywiózł je mój kolega na czesci
tarcza jest skonczona-ale to nie robi;p
silnik pracuje cichutko idealnie , nie dławi sie ni nic
bardzo ładnie równo
troche mnie przeraził z zewnatrz i nie za bardzo wiem jak sie odnieść to tego
ale chyba go łyknę
mam możliwość wzięcia całego silnika z osprzetem, wiazka itd itd
pytanie nr 1 to bak
czy w moim baku jest otwór na umieszczenie pompy? i czy bedzie pasowała??
jesli nie czy zbiornik od MK3 bedzie pasował i czy bedzie mi dobrze pokazywal stan paliwa?
pytanie 2
jak wpiąc sie z kablami wychodzącymi ze sterownika do mojej instalacji?
jak wygląda sprawa z umieszczeniem przekaznika pompy paliwa??
jeszcze jedno pytanie, bo jesli go wezme to razem ze skrzynią 5biegową
czy nie bedzie żadnego przekłamania w pokazywanej prędkosci??
tam jest motor 1.8 ABS i 5skrzynia, ale nie znam indeksu licznika z tego MK3
czekam na pomoc bo musze podjąc decyzje, a kolega czekał wiecznie nie bedzie;p
z gory dzieki za pomoc!!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości