Witam mam Golfa III 1.8 benz. kupiony 2 m-ce temu, przebieg 42288 tys ja przejchałem nim ok 2200km i mam problem z tymi biegami. Gdy chcę włoczyc wsteczny to słyszę ten zgrzyt i to czasem całkiem głośno tak samo jak na dwojke przełoncze zbyt szybko to tesz zazgrzyta natomisat jak przyczymam dłużej sprzęgło przy zmnianie na 2 to sie nic nie dzieje. Dodam ze sprzęgło było wymienione no i przjechałem na nim 2200km.
Proszę o odpowiedzi
zgrzyt przy wstecznym i dwójce
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- r5badkiller
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
- Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
- Kontakt:
- r5badkiller
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
- Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
- Kontakt:
- r5badkiller
- Mały gagatek
- Posty: 90
- Rejestracja: ndz lis 06, 2005 18:15
- Lokalizacja: Pleśna k/Tarnów
- Kontakt:
dzięki za opdowiedz a tak przy okazji np kuzyn mi muwił ze czeba ino sprzęgło podciągnoc i wszystko bedzie ok czy to moze tesz byc przyczyna tego zgrzytania ???Nikyo pisze:Jak zgrzyta przy zmianie 1 na 2 to synchronizator. Rada: wymienic synchronizator, albo nie zmieniac tak szybko, agresywnie biegu. Przy wolnej zmianie nie zgrzytnie.
Wsteczny: najlepiej to zmieniajac bieg wcisnac sprzeglo i odczekac ~3 sekundy. Wsteczny nie ma synchronizatora i przy szybkiej zmianie zagra na zebach. Drugi sposob to wrzucanie wstecznego przez dwojke. Czyli sprzeglo, dwojka i od razu wsteczny - nie powinno zgrzytnac.
Tu tez jest ciekawa sprawa. Przy zgrzytaniu wstecznego niektorzy mechanicy sugeruja ze sprzeglo sie konczy. Osobiscie nie jestem do tego do konca przekonany.
KONIECZNIE SPRAWDZAJCIE POZIOM OLEJU W SKRZYNI!!!
[ Dodano: Nie Lis 06, 2005 20:28 ]
aha i jeszcze jedno odnosnie wrzucania wstecznego przez dwojke otóz jak sie wrzuca wsteczny to czeba lewarek nasicnąc na dół i wsteczny a z dwojki tesz hyba cza no bo jak nie to na jedynke wejdzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 228 gości