[Golf Mk1] by beny841
Moderator: G0 Karcio
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
to było tak ze cały czas but na pedale gazu i obserwuje droga zegar droga i tak w kółko wiec jak na budzikach 3000obr/min wysoczyło to szybke spojzenie na droge potem lookałem na nawi i tam pojawiało sie 187 potem znów droga i patrze na zegaz 3500 i tu moge na 100% powiedzieć ze według nawigazcji 200km/hcowboy pisze:przy 3krpm masz 190 a przy 3,5 krpm 200 ?????
właśnie taka miałem ze wałek sie zwężał to fotki co z niego zostałocowboy pisze:jednak wersje trubin od 130 PD jak sie zdarzy taka z przewężonym wałkiem to potrafi odleciec...
a tu moje byłe wirniki
i jeszcze foteczka turbiny w częściach
a jednak da sie ja zajeżdzić, a w cale sie nie starałem mocno ;\cowboy pisze:Ty wykończyłeś KKK które mają opinie nie_do_zajechania
mam nadzieje ze nie zassał Ci do dolotu tylko ******* wydechem oliwe..
oleju nie pociągnęło całe szczęście, bo jak by sie wkręcił na obroty to raczej był by kibel już bym dzisiaj nie jeżdził, a tak sobie śmigam
tez sie nad tym zastanawiam ;\ ale wydaje mi sie ze nie bo jeszcze nie było problemów z tymi softamiFido_dido pisze:a ja jestem ciekaw czy to nie wina tego zajebiaszczego softu czy on nie uśmiercił turbiny overboostem
[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 20:22 ]
jakos trzeba sobie radzićNEMESIS pisze:NIE BYŁEŚ ZMUSZONY... :green_fuck: ..po prostu ją zabrałeś !!!!!!!
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
overboost występuje przy wcisnieciu pedału gazu...beny841 pisze:Fido_dido napisał/a:
a ja jestem ciekaw czy to nie wina tego zajebiaszczego softu czy on nie uśmiercił turbiny overboostem
tez sie nad tym zastanawiam ;\ ale wydaje mi sie ze nie bo jeszcze nie było problemów z tymi softami
tu po prostu turbina nie wydoliła pracując dłuzszy czas np na doładowaniu 1,5 Bara przy duzym zapotrzebowaniu silnika na powietrze przy wysokich rpm w okolicach 4 tys rpm
wałek przewężany to i sie ukręcił
jak butujesz do 120 km/h to z reguły jest kila sekund boostu i turbiny wytrzymują... ale jak cisniesz dłuższy czas na Vmaxie to turbina dostaje w kosc
1,5 bara przy 4000 rpm to dla turbiny oznacza o wiele wiecej (czyli wyzsze obroty wirnika) niż dmuchnąć te 1,5 bara przy 2500 rpm
nie musi sie wkręcic na obroty olej w cylindrach nie spalony tez moze troszke nabałaganićbeny841 pisze:oleju nie pociągnęło całe szczęście, bo jak by sie wkręcił na obroty to raczej był by kibel już bym dzisiaj nie jeżdził, a tak sobie śmigam
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
nie no zazwyczaj mohery nie wstawiają sobie programówFido_dido pisze:Sorrrrrry ale jak te softy wgrywane byly dziadkom w kapeluszach to sie wcale nie dziwe ze nie bylo z nimi problemów
ale trafił sie dzik i o to efekty
wczoraj wieczorem to sprawdziłem poleciłam na obwodową i po z logowaniu na 4 jak i 5 biegu wyszło ze ładuję w granicach 1,5 bara ma jedynie pik przez ułamek sekundy po gwałtownym wciśnięciu gazu pojawia sie 1,6-1,7bara, na 6 biegu nie sprawdzaliśmy bo nie było miejsca wczoraj na obwodowej.
wiec wydaje mi sie ze od programu można sie odczepić
zgodzam sie z
proprostu przepajacowałem, ale to i tak wina leży po stronie projektanta który projektował wałek z przewężeniem :green_fuck:cowboy pisze:tu po prostu turbina nie wydoliła pracując dłuzszy czas np na doładowaniu 1,5 Bara przy duzym zapotrzebowaniu silnika na powietrze przy wysokich rpm w okolicach 4 tys rpm
wałek przewężany to i sie ukręcił
jak butujesz do 120 km/h to z reguły jest kila sekund boostu i turbiny wytrzymują... ale jak cisniesz dłuższy czas na Vmaxie to turbina dostaje w kosc
1,5 bara przy 4000 rpm to dla turbiny oznacza o wiele wiecej (czyli wyzsze obroty wirnika) niż dmuchnąć te 1,5 bara przy 2500 rpm
[ Dodano: Czw Sie 21, 2008 00:12 ]
mój najnowszy wyczyn
jadę sobie spokojnie droga która jeżdżę od miesiąca codziennie i nagle jebbbbbbbbbbb, postanowiłem wymienić olej ;\ z przymusu (nie ma jak nasze drogi)
szkody już naprawione
miska nowa założona
olej świeży wiec nie musze sie martwić o wymianę
Ostatnio zmieniony wt sie 19, 2008 23:41 przez beny841, łącznie zmieniany 2 razy.
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
ja sie nie znam ale moze da sie do PD podpasowac jakas stalowa miske? ja u siebie w ABF przy okazji wymiany oleju musze zalozyc metalowa
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
- beny841
- Użytkownik
- Posty: 445
- Rejestracja: śr gru 21, 2005 21:35
- Lokalizacja: Gdańsk
- Auto: MK1
- Silnik: 1.9
NEMESIS pisze:Spodziewałem się prędzej że dach porysujesz przejeżdżając pod jakimś mostem ..bo tak wysoko stoi !!!
jednak mosty sa za wysokie :green_fuck:
to mi wystarczy do zimy potem pomyslimyTAZ pisze:Dawno mnie tu nie było, a tu tyle świeżych części w aucie Może ty weź od razu jakieś sport turbo zapodaj na kulkach ??
jak by była stalówka to bym matował ale raczej nie wyępuje bynajmniej jeszcze nie widziałem ;\ i z założeniem od innego to raczej nie podejdzie ;\ no chyba ze zrobie sobie sam micheGRZANA pisze:jakas stalowa miske?
a co powiedzie na takie maleństwo
mój klekot http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=864968#864968
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości