ciśnienie turbo / czarna chmura

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

ciśnienie turbo / czarna chmura

Post autor: rzemyk34 » ndz sie 17, 2008 21:14

witam! Szukałem, pytałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi :crazy: Chcąc zwiększyć ciśnienie na turbinie wkręcamy tą śrubke z imbusem 3 czy ją wykręcamy? No i pytanie: po odwróceniu boost pina w najbardziej agresywną stronę zostaje za golfem czarna chmura! Czy po zwiększeniu dawki na turbinie chmura zniknie?
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 02:09 przez rzemyk34, łącznie zmieniany 1 raz.


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz sie 17, 2008 21:22

Co do turbiny to nie wiem ale jak zwiększysz ciśnienie to chmura powinna zniknąć o ile nie przesadziłeś z dawką. tylko zamontuj sobie wskaźnik doładowania co byś nie załatwił szybko silnika. Do 1 - 1,2 bara jest w miarę bezpiecznie.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » ndz sie 17, 2008 21:29

wskaźnik mam! Ciśnienie było w okolicy 1,2 bara! No i chmura była! Czy zmniejszenie dawki na pompie pomoże?


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » ndz sie 17, 2008 21:32

chmura ma byc taki jest urok diesel'a nawet w nowych jak ktos depnie potrafia zostawic duzy oblok
takze nie przejmuj sie takimi drobnostkami :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » ndz sie 17, 2008 21:36

kurde chmura nie przeszkadza mi w sumie ale czy jest jakiś sposób żeby ją zminimalizować? Stożek odpada zanim ktoś zdąży o nim napisać! A czy intercooler coś pomoże? No i jak jest z tą śrubą na turbo? W którą str mam ją kręcić żeby zwiększyć ciśnienie?
Ostatnio zmieniony ndz sie 17, 2008 21:39 przez rzemyk34, łącznie zmieniany 1 raz.


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » ndz sie 17, 2008 21:54

zeby zwiekszyc cisnienie wkreca sie srubke ;)
chmura jest i bedzie przynajmniej umnie tak jest nawet jak turbo pompowalo 2bary i tak byla :helm:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz sie 17, 2008 22:18

Virus177 pisze:zeby zwiekszyc cisnienie wkreca sie srubke
chmura jest i bedzie przynajmniej umnie tak jest nawet jak turbo pompowalo 2bary i tak byla
U mnie k14 swego czasu pompowało 1,6 bara i też chmura była :satan: , zastanawiam sie czy czasem nie jest to wina wtrysków, bo dawki aż tak bardzo nie podniosłem...


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

Awatar użytkownika
rzemyk34
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pn maja 26, 2008 21:05
Lokalizacja: Krzeszyce

Post autor: rzemyk34 » ndz sie 17, 2008 22:46

hmm! Nie wiem! Jutro się pomotam z tym z samego rana :helm: A jeżeli dymi przez zapchane wtryski to może zmienić je na wtryski od eSBeka :satan:

[ Dodano: 04 Wrz 2008 22:46 ]
w pompie mam tłoczek 8mm bo dołożyłem tylko górę z LDA do pompy z 1v. Czy możliwa jest zmiana tłoczka bez demontowania pompy? I czy to, że mam tłoczek 8mm ma wpływ na chmurę? Wtryski czyściłem niby STP ale nie wiem czy to cokolwiek daje.


Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości