Ociera jak 1 osoba z tyłu, regulaowane amortyzatory

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Ociera jak 1 osoba z tyłu, regulaowane amortyzatory

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 16:36

Witam
mam taki oto problem ze w moim mk2 z tyłu mam ok -50 myśle i jak wsiądzie mi jedna osoba z tyłu to na nierównościach ociera jak cholera !! jak siądą 2 to zero z jazdy chyba ze bardzo wolno bo trze jak głupi ://

tak to wygląda !! tam jest ze 3cm prześwitu między kołem a nadkolem
Felga tył to14" 8J et 15 opona 185/50

Obrazek

Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach ale ODPADA PODNIESIENIE AUTA nawet o trochę bo będzie brzydko wyglądać
springi -40, firmy chyba są supersporta czy coś takiego


czy da rade kupić jakieś twardsze sprężyny ?? zeby tak nie siadał ?? jeśli tak to co polecacie

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 16:37 ]
a zapomniałem ranty wewnętrzne juz troche podgiąłem i z takiego "L" zrobiło sie coś w tym stylu " |_/ " zagiąć je do końca w "U" ??
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 02:45 przez To_mas, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » ndz sie 17, 2008 16:40

kolega ma mk3 i ma fele 16" i mu tarło zmienil tuleja na tylnej belce i mu juz nie trze mi tez trze tak jak tobie ale przymiezam sie do zmiany tulei jak sie polepszy to dam znac


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 16:43

tuleje ?? ma to w ogóle jakiś związek ... ciekaw jestem co inni użytkownicy powiedzą :) dzięki



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » ndz sie 17, 2008 16:43

możesz temat rozwinąc ?? o którą tuleje chodzi ??? :bajer: chętnie bym to samo zrobił ale nie wiem która tuleje zmienić :bajer: :bajer: :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz sie 17, 2008 16:45 przez dziejo, łącznie zmieniany 2 razy.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 17:15

a orientuje sie ktoś czy springi z polo n6 podejdą do mk2 ?? bo mam akurat w domu tylne.

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 17:44 ]
ok sprawdziłem nie pasują :P za mała średnica zwoja ...



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » ndz sie 17, 2008 18:08

tuleje metalowo-gumowe tylnej belki sam sie dziwie ale sie nie dowiem jak nie sprawdze :grin:


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 18:28

yorn_123 pisze:tuleje metalowo-gumowe tylnej belki sam sie dziwie ale sie nie dowiem jak nie sprawdze :grin:
nie możliwe ze tuleja ma tak duży wpływa na to ... u mnie weidentnie jest spręzyna za miękka i chyba wymyśliłem:
mam -40 opuszczone na dół na talerzyku i jest więcej niz -40 a ta spręzyna jest miękka
Powinno być ok jak wsadze -60 i podniose na talerzyku bo przecież -60 jest twardsze od -40
jak źle kombinuje to mnie prosze poprawić zanim kupie springi



Awatar użytkownika
Gashkas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 687
Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
Lokalizacja: OKlahoma City
Kontakt:

Post autor: Gashkas » ndz sie 17, 2008 19:36

To_mas pisze:Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej :bajer: Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie :helm:
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie) :bigok:

[ Dodano: 17 Sie 2008 19:40 ]
A co do rantow to zaklep je najlepiej i juz :bajer:
Ostatnio zmieniony ndz sie 17, 2008 19:38 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.


vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.

Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » ndz sie 17, 2008 20:12

Gashkas pisze:
To_mas pisze:Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej :bajer: Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie :helm:
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie) :bigok:

jak podniesie to bedzie stal jak koza bo to regulacja jest wysokosci mozliwe ze jak podnosisz to sie robi twardsza sprezyna bo jest bardziej scisnieta ale czy tak czy tak bedzie stal jak koza??


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 20:16

yorn_123 pisze:
Gashkas pisze: To_mas napisał/a:
Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach


A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej :bajer: Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie :helm:
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie) :bigok:

jak podniesie to bedzie stal jak koza bo to regulacja jest wysokosci mozliwe ze jak podnosisz to sie robi twardsza sprezyna bo jest bardziej scisnieta ale czy tak czy tak bedzie stal jak koza??
To nie jest takie głupie w sumie qrcze :)
czy podnosząc tależyk ścisne bardziej sprężyne ?? czy sie tylko podniesie ?? to jest pytanie !!



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » ndz sie 17, 2008 20:19

scisnie ją bo juz troszke kombinowałem nad tym ale bedzie za to wyrzej stał


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 21:26

yorn_123 pisze:scisnie ją bo juz troszke kombinowałem nad tym ale bedzie za to wyrzej stał
racja ściśnie ją bardziej i tył będzie sztywniejszy !! ale za to jak opuszcze auto na koła to sprężyna tak nie siądzie bo juz będzie mocniej ściśnięta.

A moze ktoś wie jaka jest różnica w wysokości jeśli mam 5 stopniową regulacje
1
2
3
4
5

i ustawione jest na 4 a zmienie dajmy na 2, nie pamiętam jaka jest odległośc między stopniami ale nie będzie więcej jak 0,5cm czyli ścisne sprężyne powiedzmy centymetr bardziej to dużo sie podniesie ??

Jest jeszcze wyjście kupienie -60 lub czegoś twardszego ale wolałbym to załatwić nie wydając tych powiedzmy 100 zł na 2 springi (gumy tez odpadają bo tw wg mnie nie jest profi :P )



Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » ndz sie 17, 2008 21:53

najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec poweim ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego no ale niech sie fachowcy wypowiedza

[ Dodano: 17 Sie 2008 21:54 ]
najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec. powiem ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego...no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz sie 17, 2008 23:26

yorn_123 pisze:no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu
no czekam na wypowiedź bo jak sie nikt nie odezwie to jutro wyciągam amory i przestawiam zeby zobaczyć co będzie

[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 23:27 ]
yorn_123 pisze:najlepszym rozwiązaniem jest gwint
na razie to nie mam 100 na spręzyny a ty mi z gwintem wyskakujesz :P



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 394 gości