Ociera jak 1 osoba z tyłu, regulaowane amortyzatory
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ociera jak 1 osoba z tyłu, regulaowane amortyzatory
Witam
mam taki oto problem ze w moim mk2 z tyłu mam ok -50 myśle i jak wsiądzie mi jedna osoba z tyłu to na nierównościach ociera jak cholera !! jak siądą 2 to zero z jazdy chyba ze bardzo wolno bo trze jak głupi ://
tak to wygląda !! tam jest ze 3cm prześwitu między kołem a nadkolem
Felga tył to14" 8J et 15 opona 185/50
Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach ale ODPADA PODNIESIENIE AUTA nawet o trochę bo będzie brzydko wyglądać
springi -40, firmy chyba są supersporta czy coś takiego
czy da rade kupić jakieś twardsze sprężyny ?? zeby tak nie siadał ?? jeśli tak to co polecacie
[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 16:37 ]
a zapomniałem ranty wewnętrzne juz troche podgiąłem i z takiego "L" zrobiło sie coś w tym stylu " |_/ " zagiąć je do końca w "U" ??
mam taki oto problem ze w moim mk2 z tyłu mam ok -50 myśle i jak wsiądzie mi jedna osoba z tyłu to na nierównościach ociera jak cholera !! jak siądą 2 to zero z jazdy chyba ze bardzo wolno bo trze jak głupi ://
tak to wygląda !! tam jest ze 3cm prześwitu między kołem a nadkolem
Felga tył to14" 8J et 15 opona 185/50
Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach ale ODPADA PODNIESIENIE AUTA nawet o trochę bo będzie brzydko wyglądać
springi -40, firmy chyba są supersporta czy coś takiego
czy da rade kupić jakieś twardsze sprężyny ?? zeby tak nie siadał ?? jeśli tak to co polecacie
[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 16:37 ]
a zapomniałem ranty wewnętrzne juz troche podgiąłem i z takiego "L" zrobiło sie coś w tym stylu " |_/ " zagiąć je do końca w "U" ??
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 02:45 przez To_mas, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
nie możliwe ze tuleja ma tak duży wpływa na to ... u mnie weidentnie jest spręzyna za miękka i chyba wymyśliłem:yorn_123 pisze:tuleje metalowo-gumowe tylnej belki sam sie dziwie ale sie nie dowiem jak nie sprawdze
mam -40 opuszczone na dół na talerzyku i jest więcej niz -40 a ta spręzyna jest miękka
Powinno być ok jak wsadze -60 i podniose na talerzyku bo przecież -60 jest twardsze od -40
jak źle kombinuje to mnie prosze poprawić zanim kupie springi
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzieTo_mas pisze:Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie)
[ Dodano: 17 Sie 2008 19:40 ]
A co do rantow to zaklep je najlepiej i juz
Ostatnio zmieniony ndz sie 17, 2008 19:38 przez Gashkas, łącznie zmieniany 1 raz.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzieGashkas pisze:To_mas pisze:Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie)
jak podniesie to bedzie stal jak koza bo to regulacja jest wysokosci mozliwe ze jak podnosisz to sie robi twardsza sprezyna bo jest bardziej scisnieta ale czy tak czy tak bedzie stal jak koza??
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
To nie jest takie głupie w sumie qrczeyorn_123 pisze:Gashkas pisze: To_mas napisał/a:
Amorki mam z regulacją wysokości na talerzykach
A nie czasem twardosci?? Jak podniesiesz talerzyk to auto sie utwardzi a nie podniesie raczej Mam nadzieje, ze nie jestem w bledzie
Sprobuj podniesc o kilka stopni, zobaczysz jak bedzie.Zmierz najwyzej odleglosc od nadkola do ziemi, zeby byc pewnym czy nie podniosl sie (znacznie)
jak podniesie to bedzie stal jak koza bo to regulacja jest wysokosci mozliwe ze jak podnosisz to sie robi twardsza sprezyna bo jest bardziej scisnieta ale czy tak czy tak bedzie stal jak koza??
czy podnosząc tależyk ścisne bardziej sprężyne ?? czy sie tylko podniesie ?? to jest pytanie !!
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
racja ściśnie ją bardziej i tył będzie sztywniejszy !! ale za to jak opuszcze auto na koła to sprężyna tak nie siądzie bo juz będzie mocniej ściśnięta.yorn_123 pisze:scisnie ją bo juz troszke kombinowałem nad tym ale bedzie za to wyrzej stał
A moze ktoś wie jaka jest różnica w wysokości jeśli mam 5 stopniową regulacje
1
2
3
4
5
i ustawione jest na 4 a zmienie dajmy na 2, nie pamiętam jaka jest odległośc między stopniami ale nie będzie więcej jak 0,5cm czyli ścisne sprężyne powiedzmy centymetr bardziej to dużo sie podniesie ??
Jest jeszcze wyjście kupienie -60 lub czegoś twardszego ale wolałbym to załatwić nie wydając tych powiedzmy 100 zł na 2 springi (gumy tez odpadają bo tw wg mnie nie jest profi )
najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec poweim ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego no ale niech sie fachowcy wypowiedza
[ Dodano: 17 Sie 2008 21:54 ]
najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec. powiem ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego...no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu
[ Dodano: 17 Sie 2008 21:54 ]
najlepszym rozwiązaniem jest gwint no ale sam jestem ciekaw co jeszcze mozna wymyslec. powiem ci tylko tyle ze jak mialem ori sprezyny od gtd bo wiadomo ze gt jest nizszy od zwyklego...no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu
MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
no czekam na wypowiedź bo jak sie nikt nie odezwie to jutro wyciągam amory i przestawiam zeby zobaczyć co będzieyorn_123 pisze:no ale niech sie wypowiedza znawcy tematu
[ Dodano: Nie Sie 17, 2008 23:27 ]
na razie to nie mam 100 na spręzyny a ty mi z gwintem wyskakujeszyorn_123 pisze:najlepszym rozwiązaniem jest gwint
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 486 gości