problem z olejem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Mariusz15
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
- Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
- Kontakt:
problem z olejem
Witam byłem własnie w trasie i mialem taki przykry problem. Bo po kilku kilometrach zaczeła mi mrugać kontrolka od oleju i piszczał licznik. Ale to niebyło czały czas tylko różnie. Później doszekłem żeby przestało piszczeć to trzeba przygazować do ponad 2,5 tyś. obrotów i przestawało na chwile. Myśle że to wina ciśnienia oleju i ak dodam gazu to rośnie a takto jest słabe. I moje pytania co to może być przyczyną od czego zacząć poszukiwania i sprawdzania?? Możliwe że to któryś z czujników oleju?? prosze o pomoc.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
- Interceptor
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 22:46
- Lokalizacja: KatoVWice
Re: problem z olejem
Miałem podobny problem i okazalo sie ze mialem poluzowany filtr oleju co za tym idzie olej wyciekal nie bylo cisnienia kontrolka swiecila i piszczal licznik . Sprawdz czy nie masz wyciekow z filtra i z pod uszczelki z miski olejowej .Mariusz15 pisze:Witam byłem własnie w trasie i mialem taki przykry problem. Bo po kilku kilometrach zaczeła mi mrugać kontrolka od oleju i piszczał licznik. Ale to niebyło czały czas tylko różnie. Później doszekłem żeby przestało piszczeć to trzeba przygazować do ponad 2,5 tyś. obrotów i przestawało na chwile. Myśle że to wina ciśnienia oleju i ak dodam gazu to rośnie a takto jest słabe. I moje pytania co to może być przyczyną od czego zacząć poszukiwania i sprawdzania?? Możliwe że to któryś z czujników oleju?? prosze o pomoc.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Przyczyny moga być w zasadzie dwie. Albo którys z czujników jest wadliwy albo pompa oleju siada. Podejrzewam jednak pompę gdyż mówisz ze po przegazowaniu do 2500 obr/min kontrolka gasnie.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Mariusz15
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
- Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
- Kontakt:
Interceptor, właśnie ojciec przed trasą jeszcze mocniej filtr dokręcił a oleju jest tyle ile trzeba. Maćkooo, a który może byc niewiesz?? bo 2 brązowy to mam. Takie cos zaczeło mi sie robić po wymianie głowicy. A z tą pąpą to co?? coś wymienić?? czy całą trzeba by było??
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
- Lokalizacja: Ostrołęka
-
- Użytkownik
- Posty: 333
- Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
- Lokalizacja: Elblag
- Kontakt:
kolego sprawdz elektryke -a dokladnie to wiazke ktora idzie do czujnikow , w tym czarnym pancerzu napewno pekl ci kabel -najlepiej to postaraj sie je wyciagnac delikatnie -jak ktory wyjdzie to jest to na 100% to -dokladnie taki sam problem mialem (czujniki wymienilem tez -nie bylo potrzeby )-pozdrawiam
Miałem dokładnie to samo w silniku ABS ale po naprawie głowicy i pierscieni. Tak jak wyzej kolega napisal wymien czujnik cisnienia oleju od wysokich obrotów,brądzowy jest od niskich a biały od wysokich chyba.
U mnie problem zniknął i więcej sie nie pojawił.
U mnie problem zniknął i więcej sie nie pojawił.
Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS
- Mariusz15
- Użytkownik
- Posty: 375
- Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
- Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
- Kontakt:
I chyba problem naprawiłem ale okaże sie niebawem. Odkręciłem czyjnik i było w nim troche brudu więc przedmuchałem i narazie cisza. Dzięki chłopaki za zainteresowanie.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 225 gości