Stukanie przy włączonej klimatyzacji

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » sob sie 16, 2008 00:18

Sprężarka używana ale układ napełniony od nowa olejem i czynnikiem (raz napełniany na starej sprężarce i drugi raz na 'nowej').



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » sob sie 16, 2008 00:32

zupełnie zielon pisze:Napinacz wymieniałem sam :bajer:
Zatem ja mam do ciebie prosbe pytanie....

Jestem swiezo po montazu klimy w silniku 1.6 AKL i zastanawia mnie napinacz paska. Czy jest on plaski czy taki jak na zdjeciu z doklami??

Obrazek

Po mojemu powinien miec takie wlasnie zabki ale problem w tym ze nie moge nic na ten temat w etce znalezc.

Prosze zerknij zatem i powiedz jaka jest rolka u ciebie w napinaczu

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » sob sie 16, 2008 00:43

kształt obudowy a dokłądnie użebrowanie (pewnie o to ci chodzi) moze byc rozny w zaleznosci od producenta. W etce nie znjadziesz takich rzeczy.
Ostatnio zmieniony sob sie 16, 2008 00:46 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
rakczek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 530
Rejestracja: sob cze 03, 2006 04:02
Lokalizacja: Leicester(UK)

Post autor: rakczek » sob sie 16, 2008 01:39

sas_gti pisze:użebrowanie
Tak chodzi mi o to uzebrownanie. Otorz w modelu bez klimy jest bez tego czyli gladka rolka
a nie wiem jak jest z klima. W etce nic na ten temat nie ma....

Zasadnicza roznica jest taka ze bez klimy pasek jest jednostronny a z klima dwostronny dlatego mam dylemat


http://motors-leicester.co.uk
K.P.J. Motors
Unit 8-9 Jarvis Street
LE3 5BN
Leicester
e-mail: kpj.motors@wp.pl
Mobile: 07515651171

greg

Post autor: greg » sob sie 16, 2008 07:45

zupełnie zielon, sprzęgiełko klimy można wyjąć na założonym kompresorze - kwestia jest kupienia lub pożyczenia sprzęgiełka - skoro pewny jesteś że:
1. nowy kompresor jest sprawny
2. osuszacz wymieniony
3. wyczyszczony układ
4. wymieniony napinacz
to zostaje tylko albo zagięta któraś rurka albo faktycznie to nieszczęsne sprzęgiełko

[ Dodano: Sob Sie 16, 2008 7:47 am ]
rakczek, musimy po prostu w końcu znaleźć identyczny silnik jak u ciebie i zerknąć jaki tam napinacz jest



zupełnie zielon
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 93
Rejestracja: wt lis 27, 2007 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: zupełnie zielon » sob sie 16, 2008 09:06

rakczek napinacz ten który wyjąłem był bez rowków i ten który kupiłem i założyłem (Ruville) też jest płaski.

Edit. Greg wysztkie punkty które podałeś są spełnione. W poniedziałek zadzwonie i będe jechał rozmawiać. I tak koleś z serwisu kazał mi przyjechać za 2 tyg na badanie na przegląd.

[ Dodano: 18 Sie 2008 17:05 ]
Ok. Oddałem ponownie samochód. Rozebrali kompresor. Okazało się że pękła płytka zaworowa i dlatego niby stukało. Powiedzieli mi przez telefon że przyczyną najpeniej jest jakiś zawór i ciśnienie w układzie. Mówił że raz na kilka lat zawór ten należy wymienić. U mnie był oryginalny. Wymienili zawór (jeśli ktoś będzie zainteresowany to dowiem się dokladnie jaki, chyba że jest jeden :) i niby wszystko ok ale jeszcze chcą go jutro sprawdzić i przed 17 mam odebrać. Płytkę w kompresorze wymienili w ramach gwaraqncji, za zawór muszę zapłacić.

Przy okazji zapytałem czy kolo pasowe i sprzęgło zostało przełozone ze starej sprężarki. Odpowiedź była negatywna.
Ostatnio zmieniony pn sie 18, 2008 17:04 przez zupełnie zielon, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 195 gości