problem z olejem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

problem z olejem

Post autor: Mariusz15 » pt sie 15, 2008 22:54

Witam byłem własnie w trasie i mialem taki przykry problem. Bo po kilku kilometrach zaczeła mi mrugać kontrolka od oleju i piszczał licznik. Ale to niebyło czały czas tylko różnie. Później doszekłem żeby przestało piszczeć to trzeba przygazować do ponad 2,5 tyś. obrotów i przestawało na chwile. Myśle że to wina ciśnienia oleju i ak dodam gazu to rośnie a takto jest słabe. I moje pytania co to może być przyczyną od czego zacząć poszukiwania i sprawdzania?? Możliwe że to któryś z czujników oleju?? prosze o pomoc.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Interceptor
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 22:46
Lokalizacja: KatoVWice

Re: problem z olejem

Post autor: Interceptor » pt sie 15, 2008 22:58

Mariusz15 pisze:Witam byłem własnie w trasie i mialem taki przykry problem. Bo po kilku kilometrach zaczeła mi mrugać kontrolka od oleju i piszczał licznik. Ale to niebyło czały czas tylko różnie. Później doszekłem żeby przestało piszczeć to trzeba przygazować do ponad 2,5 tyś. obrotów i przestawało na chwile. Myśle że to wina ciśnienia oleju i ak dodam gazu to rośnie a takto jest słabe. I moje pytania co to może być przyczyną od czego zacząć poszukiwania i sprawdzania?? Możliwe że to któryś z czujników oleju?? prosze o pomoc.
Miałem podobny problem i okazalo sie ze mialem poluzowany filtr oleju co za tym idzie olej wyciekal nie bylo cisnienia kontrolka swiecila i piszczal licznik . Sprawdz czy nie masz wyciekow z filtra i z pod uszczelki z miski olejowej .



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pt sie 15, 2008 22:59

Przyczyny moga być w zasadzie dwie. Albo którys z czujników jest wadliwy albo pompa oleju siada. Podejrzewam jednak pompę gdyż mówisz ze po przegazowaniu do 2500 obr/min kontrolka gasnie.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » sob sie 16, 2008 10:11

Interceptor, właśnie ojciec przed trasą jeszcze mocniej filtr dokręcił a oleju jest tyle ile trzeba. Maćkooo, a który może byc niewiesz?? bo 2 brązowy to mam. Takie cos zaczeło mi sie robić po wymianie głowicy. A z tą pąpą to co?? coś wymienić?? czy całą trzeba by było??


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

skorpion79-s
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: czw lut 07, 2008 16:14
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: skorpion79-s » sob sie 16, 2008 10:59

Kolego biały wymień i na 100% będzie git :grin: :grin:



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sie 16, 2008 11:45

Najlepiej zacznij od ponownego odkrecenia kazdego z czujników i jeszcze raz nałóz wtyczki.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

albert1973
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: czw lis 29, 2007 21:11
Lokalizacja: Elblag
Kontakt:

Post autor: albert1973 » sob sie 16, 2008 18:07

kolego sprawdz elektryke -a dokladnie to wiazke ktora idzie do czujnikow , w tym czarnym pancerzu napewno pekl ci kabel -najlepiej to postaraj sie je wyciagnac delikatnie -jak ktory wyjdzie to jest to na 100% to -dokladnie taki sam problem mialem (czujniki wymienilem tez -nie bylo potrzeby )-pozdrawiam



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Post autor: Marek 81l » sob sie 16, 2008 18:27

Miałem dokładnie to samo w silniku ABS ale po naprawie głowicy i pierscieni. Tak jak wyzej kolega napisal wymien czujnik cisnienia oleju od wysokich obrotów,brądzowy jest od niskich a biały od wysokich chyba.
U mnie problem zniknął i więcej sie nie pojawił.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
Mariusz15
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 375
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:52
Lokalizacja: Kol.Drzewce k. Nałęczowa Grupa Lubelska/Irlenda/Larne
Kontakt:

Post autor: Mariusz15 » pn sie 18, 2008 08:59

I chyba problem naprawiłem ale okaże sie niebawem. Odkręciłem czyjnik i było w nim troche brudu więc przedmuchałem i narazie cisza. Dzięki chłopaki za zainteresowanie.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1843584#1843584]Zapraszam do komentowania MKII by Mariusz15[/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7afdcaec1d199d5a.html][img]http://images37.fotosik.pl/51/7afdcaec1d199d5a.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 285 gości