faktycznie odczułem poprawę dynamiki co prawda bardziej na niższych obrotach niż na wyższych (mniej muli na niższych obrotach)
Jak podkrecić 16V małym nakładem finansowym
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
czas realizacji jakas godzinka maxymalnie, do tego kolektor musiał zostać rozwiercony bo zasłaniał przepustnice na wejściu
Ostatnio zmieniony sob lut 16, 2008 20:14 przez Klikux, łącznie zmieniany 4 razy.
Uszczelki muszą być nowe ? czy można wykorzystać stare ? przy takim wyjęciu przepustnicy ?
Można jakoś zminimalizować to że je wypruje po ponownym założeniu tych samych ?
a kto jeszcze robił dziure w puszce przy 9A ?
robiłęm taką dziure przy 1.8 8V - to pamietam że dźwięk się zrobił taki bardziej buczący ... ale efektów raczej brak ;P
Przy 16v - coś tam czuć ?
Można jakoś zminimalizować to że je wypruje po ponownym założeniu tych samych ?
a kto jeszcze robił dziure w puszce przy 9A ?
robiłęm taką dziure przy 1.8 8V - to pamietam że dźwięk się zrobił taki bardziej buczący ... ale efektów raczej brak ;P
Przy 16v - coś tam czuć ?
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
te uszczelki to grosze... warto nowe zapodać a nie bawić sie ze starymi... poza tym może tak być ze stara uszczelka sie rozerwie przy zdejmowaniu. Tej uszczelki raczej niewypruje... chyba ze masz gaz i pierdzielnie w dolot strzałaMarcin SoYa pisze:Uszczelki muszą być nowe ? czy można wykorzystać stare ? przy takim wyjęciu przepustnicy ?
Można jakoś zminimalizować to że je wypruje po ponownym założeniu tych samych ?
18K4F inside... RWD car :)
CSR_GTI, gazu nie mam, a przy zdejmowaniu nic nie popękało - i są ogóle w ładnym stanie ! tak z grubsza ja oblukając no ale ... chyba : ok przekonałeś mnie na nowe
ogólnie zabrałem się za tą przepustnice, narazie wstępnie ją pomęczyłem:
rozebrałem też cały dolot :
I będę polerował kanały, czyścił i polerował :
przed:
po:
oczywiście wszystko wstępnie, bo za późno już dziś na coś konkretnego . . .
I monster Machine
Wytnę też tą dziure w puszce Myślę że po tylu drobnych zabiegach jak złoże do kupy auto - coś się poczuje . . .
ogólnie zabrałem się za tą przepustnice, narazie wstępnie ją pomęczyłem:
rozebrałem też cały dolot :
I będę polerował kanały, czyścił i polerował :
przed:
po:
oczywiście wszystko wstępnie, bo za późno już dziś na coś konkretnego . . .
I monster Machine
Wytnę też tą dziure w puszce Myślę że po tylu drobnych zabiegach jak złoże do kupy auto - coś się poczuje . . .
tirsone, hehe - dam znać co i jak - jak poskładam wszystko, ale może to trochę potrwać bo przy okazji zpoleruje sobie cały kolektor . . . no i aktualnie nie mam akumulatora, felgi też poleruję - wiele rzeczy na raz
A i chciałbym do tego wszystkiego kupić wkładkę K&N . . . i może będzie się ciut lepiej odpychał chociaż przy 4x9 zoll troszkę stracił na przyśpieszeniu na pewno na 185 oponach miałem 8sec. do paki
A i chciałbym do tego wszystkiego kupić wkładkę K&N . . . i może będzie się ciut lepiej odpychał chociaż przy 4x9 zoll troszkę stracił na przyśpieszeniu na pewno na 185 oponach miałem 8sec. do paki
Ostatnio zmieniony czw lip 31, 2008 16:37 przez Marcin SoYa, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5965316
zna ktos moze tego KRa ??
wiadomo cos o nim ?
skad taka moc? cos robili przy nim?
pytam bo cos bym pozmienial u siebie na + z moca
zna ktos moze tego KRa ??
wiadomo cos o nim ?
skad taka moc? cos robili przy nim?
pytam bo cos bym pozmienial u siebie na + z moca
Było:
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Golf MK1 LX swap 16v KR
205 1.9 GTI
Golf MK2 GTI 16v KR
Kadett GSI 16v C20XE
Kadett GSI 8v 20SEH
Będzie:
?
Witam. Obecnie u siebie w 9a mam zrobione:
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.
P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.
Pozdro
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.
P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.
Pozdro
cos słaba ta ibiza albo kierownik z nij do banitomi_li pisze:Witam. Obecnie u siebie w 9a mam zrobione:
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.
P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.
Pozdro
ja mam ciut wiecej modów od ciebie w 9a (corrado) i z golfem mk4 130KM tdi łep w łep
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
chętnie bym podjechał i oblukał twoje 9a i pogadał na temat motoratomi_li pisze:Witam. Obecnie u siebie w 9a mam zrobione:
-walek ssacy od kr-a
-barany 4-2-1 ( caly uklad wydechowy nowy)
-wyciety kat i 1-wszy tlumik
- odelzone kolo zamachowe
-wyciety otwor w puszce filtra powietrza, wklad K&N, odgrodzona puszka powietrza od silnika
i powiem wam ze roznica jest duza, a dowodem jest to ze na 400m dalem rade ibizie cuprze 140km w dieslu o 2 dlugosci samochodu, jak dam rade i nie bede mial klopotow z netem wrzuce filmik.
P.S dzwiek jest naprawde miodny po wycieciu otoru, tylko musi byc dosc duzy.
Pozdro
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
- CSR_GTI
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
- Kontakt:
co do 9a to jest gdzies inny filmik... z golfem robionym przez osobe z tego forum ale nie bede go reklamował
oto co potrafi 9a (tak jak napisał w komentarzu: poskładane na samych rzeczach z VW) macie i cieszcie oczy
oto co potrafi 9a (tak jak napisał w komentarzu: poskładane na samych rzeczach z VW) macie i cieszcie oczy
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 20:02 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości