Tykający zawór

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Błażejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 19:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Tykający zawór

Post autor: Błażejek » pn sie 11, 2008 12:11

Witam kolegów, od jakiegoś czasu mam taki problem z autkiem.

Mój ojciec powiedział że to tzw 'tykający zawór' i w niczym nie przeszkadza. Generalnie jak jeżdże to tyka wiadomo intensywniej, a jak chwile postoi to przestaje, czasami po minucie, czasami po pięciu, potem po ruszeniu znowu to samo.

Moje pytanie oczywiście brzmi jak sie tego pozbyć ? z góry dziękuje za rady oraz pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr sie 13, 2008 11:59 przez Błażejek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » pn sie 11, 2008 12:27

ale Ty nie mieniales tego zaworu???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
Błażejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 19:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Błażejek » pn sie 11, 2008 13:45

nie był ruszany. Problem sie poprostu pojawił



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 11, 2008 14:08

Błażejek pisze:Moje pytanie oczywiście brzmi jak sie tego pozbyć ? z góry dziękuje za rady oraz pozdrawiam
napisać z którego roku jest auto i jaki ma silnik. Najpewnie trzeba zmienić tzw szklanki czyli hydrauliczne kompensatory luzu zaworowego. Kosztuja po 20 parę złotych plus 2 godzinki roboty.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 11, 2008 14:40

Stukają popychacze zaworowe. Można by je wymieniić, albo spróbowac zalać inny olej. Ew. zlokalizowac winowaję/ów (popychacze) i wymienić je. Generalnie w golfach po odpaleniu lubi postukac, ale po rozgrzaniu silnika powinno to pykanie ustać. Jesli nie ustaje to rzeczywiscie szklanki sa juz zuzyte.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Błażejek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 19:43
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Błażejek » pn sie 11, 2008 18:22

dzięki wielkie. spróbuje z olejem najpierw



Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » śr sie 13, 2008 11:15

Witam panowie, chcialbym sie podpiac do tego tematu. Mianowicie tem mam golfa II 1.8 RP i ostatnio uslyszalem wlasnie takie tykanie zaworu/ow, az wstyd sie przyznac ale odkrylem to dopiero jak wyjolem radyjko i pojezdzilem troszke bez niego.
Maćkooo pisze:Generalnie w golfach po odpaleniu lubi postukac, ale po rozgrzaniu silnika powinno to pykanie ustać.
no i tak tez jest u mnie po odpaleniu jak pojezdze troche i juz tego nie ma.

A teraz pytania:
1 bardzo sie tym przejmowac czy tak jest jak napisal Maćkooo, i to norma
2jak mozna by to zrobic, w czym pomoze wymiana oleju, czy ten olej co ostatnio byl zalany mogl to spowodowac? ( kolezka w warsztacie powiedzial mi okolo 400zl
:panna: za zrobiebie tego)


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

Awatar użytkownika
bigdickbuster
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt wrz 14, 2007 12:56
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bigdickbuster » śr sie 13, 2008 11:50

Mi po zmianie oleju na Castrol potwornie zaczal halasowac rozrzad. Zupelnie jak w Fordach z silnikiem OHV. Wrocilem wiec do oleju jaki stosowalem poprzednio i jest cicho. Obydwa gatunki mineralne.



Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » czw sie 14, 2008 09:34

Panowie nie wieze ze tylko jedna osoba potrafila i w jaki kolwiek sposob odpowiedziec. prosze o jeszcze jakies inne opinie ludzi znajacych sie na VW


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

Gallus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 10:12
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Gallus » czw sie 14, 2008 09:43

sprawdźcie czy olej w silniku jest w normie... one tykają tez tak mam, ale po jakichś 2 minutach przestają... trzeba czekać aż nabiorą oleju.. jak sie ma mało oleju w silniku no to wiadomo, nie nabiorą bo jest go mało....



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sie 14, 2008 10:22

Błażej i Doktored na jakich olejach jeżdzicie ?

Doktored silniki RP to jedne z najlepszych PB wytrzymują do 500 tys , czas wymiany popychaczy to przy 250 tys i trzeba je zmienić bo kończy się ich żywotność , komplet wszytkich popychaczy kosztuje 200 zł , wszystkie sa takie same 1.6 18 czy diesel po ich zmianie aut6o mniej pali bo się szybciej zamykają i otwierają.
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 10:23 przez grandi, łącznie zmieniany 1 raz.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
doktored
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt lip 20, 2007 13:24
Lokalizacja: z tamtad

Post autor: doktored » pt sie 15, 2008 09:55

Panowie wielkie dzieki :pub: zobaczylem poziom oleju i faktycznie byl troszke za niski zrobilem dolewke i jest wsio git, a pytaliscie na jakim oleju jezdze jezdze na 10w40.

PS. PIERD**E przez duze P tych wszystkich mechanikuw co juz podliczali niewiadomo jakie sumy, a zaden nie pomyslal zeby sprawdzic czy jest olej. :crazy:


EXCEPT UNEXCEPT

Jedyny sluszny samochod=vw, jedyny sluszny vw=golf, jedyny sluszny golf = MK2---->[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2127821#2127821][b]Golf MK2 1.8GT SPECIAL[/b][/url]

Gallus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 10:12
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Gallus » pt sie 15, 2008 09:59

a nie mówiłem ;)

pozdRO



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 73 gości