po raz kolejny problem z obrotami

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

po raz kolejny problem z obrotami

Post autor: danioo » śr sie 13, 2008 22:30

Wiem, że problemów z obrotami było dużo na forum, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Pojechałem dzisiaj do Mamy, autko postało ok 2 godziny pod domem, próbuje go odpalić a ten kręci i nie chce zaskoczyć, zakręciłem z 5 razy silnik powoli wkręcił się na obroty.
Jak juz zapalił to obroty co kilka sekund opadały o jakieś 50 - 100 obrotów w dół.
Kolega który stał koło mojego auta ewidentnie czuł zapach benzyny.

Nic nie robiłem z autem, nic mu się nie działo, aż do dzisiaj.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » czw sie 14, 2008 00:19

to moze byc wszystko od benzyny skonczywszy na swiecach (diagnoza VAG potem mozna szukać dalej)


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » czw sie 14, 2008 07:12

racja ! złej jakości paliwo - lub układ zapłonowy jak nie chce odpalić nie " męcz" go pierwszym krokiem jaki zrobisz to sprawdz po kolei jaka jest iskra na każdej świecy wtedy będzi można coś poradzić więcej



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw sie 14, 2008 08:50

dodam, że żadnych strzałów z wydechu nie ma.

jak się autko zagrzało podczas powrotu do domu to te wachania obrotów zdażały się co jakiś czas. Nawet jak podjechałem pod garaż to odpalałem go 2 razy i za każdym razem odpalił bez problemu.

Jeżeli chodzi o paliwo to zatankowałem 150 km temu na BLISKIEJ w Węgierskiej górce, dotychczas lałem paliwo ze Statoila.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
kedzior
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 351
Rejestracja: ndz lut 18, 2007 12:10
Lokalizacja: wlpk
Kontakt:

Post autor: kedzior » czw sie 14, 2008 09:12

a filtr paliwa kiedy kolega zmieniał?

chyba najrozsadniej bedzie podjechac pod VAG bo tak to mozna gdybac ...



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw sie 14, 2008 09:33

Vaga mam, więc przeskanuję autko jutro i dam znać co się dzieje.

co do filtru paliwa to nie zmianiałem odkąd kupiłem, czyli w maju strzelił rok.

[ Dodano: 14 Sie 2008 14:59 ]
skoro filtr paliwa byłby zatkany to auto by szarpało dławiło się, a nie falowały obroty. dobrze myślę ???
Ostatnio zmieniony czw sie 14, 2008 09:34 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw sie 14, 2008 16:30

nie konecznie musi Ci falowac ale jakbys dal mu raptownie gazu wtedy by sie nie wkrecal na obroty ale zamiast filtra podlacz jakis przewod i zobacz wtedy to jest kilka minut pracy a koszt zaden dasz zwykly przewodzik i zobaczysz wtedy


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

PrzemoFresz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr sie 13, 2008 18:38
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: PrzemoFresz » czw sie 14, 2008 21:56

Obrotami steruje silnik krokowy może już czas go przeczyścić. U mnie było podobnie, jeszcze gratisowo miałem że podczas jazdy zmieniałem biegi i kierowałem a auto samo przyspieszało



student1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:56
Lokalizacja: chocianów

Post autor: student1 » czw sie 14, 2008 22:03

mam problem z golfikiem3 1.8 ABS czasami podczas jazdy gasnie,i ostatnio ciezko pali



Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw sie 14, 2008 22:25

student1 pisze:mam problem z golfikiem3 1.8 ABS czasami podczas jazdy gasnie,i ostatnio ciezko pali


a Twoj golfik ma wolne obroty???to ze ciezko pali to moga byc swiece juz zuzyte troche wina paliwa przewodow ciekaawe jak pompa paliwa podaje paliwo moze nie daje rady podac odopwiedniej ilosci i nie pali przyczyn moze byc wiele


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

student1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw sie 14, 2008 21:56
Lokalizacja: chocianów

Post autor: student1 » czw sie 14, 2008 22:37

swiece wymienione kable tez jak sprawdzic cisnienie pompy



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » czw sie 14, 2008 22:41

szopek87 pisze:nie konecznie musi Ci falowac ale jakbys dal mu raptownie gazu wtedy by sie nie wkrecal na obroty ale zamiast filtra podlacz jakis przewod i zobacz wtedy to jest kilka minut pracy a koszt zaden dasz zwykly przewodzik i zobaczysz wtedy
Co do wkręcania na obroty to nie ma żadnego problemu. Podczas jazdy autko zachowuje się normalnie, przyspiesza, nie muli. tylko na postoju czuć i widać falowanie obrotów oraz poczas odpalania mam problemy.


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
szopek87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 720
Rejestracja: czw kwie 24, 2008 19:43
Lokalizacja: Lublin

Post autor: szopek87 » czw sie 14, 2008 23:46

student1 pisze:swiece wymienione kable tez jak sprawdzic cisnienie pompy

cisnienia pompy sam nie sprawdzisz trzeba miec podobne urzadzenie co do mierzenia cisnienia w cylindrach

[ Dodano: 14 Sie 2008 23:48 ]
Co do wkręcania na obroty to nie ma żadnego problemu. Podczas jazdy autko zachowuje się normalnie, przyspiesza, nie muli. tylko na postoju czuć i widać falowanie obrotów oraz poczas odpalania mam problemy.[/quote]

wez wyciagnij pompe paliwa i ja przeczyscc a jak stan swiece i przewodow sa wypalone dobrze???


nigdy nie jest tak nisko by nie mogło być niżej
7 cali czystej stali a wahacz o asfalt wali :)

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pt sie 15, 2008 09:51

wez wyciagnij pompe paliwa i ja przeczyscc a jak stan swiece i przewodow sa wypalone dobrze???
świece i przewody mają 10tysięcy

[ Dodano: 15 Sie 2008 15:03 ]
Byłem teraz na VAG-u. Nie ma żadnych błędów.

Ale co zauważyłem to że jak mi się go udało odpalić to obroty na zimnym trzymał 600 a nie tak jak powinien ok 1200.

Może to coś ze ssaniem automatycznym ??


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 137 gości