To Cię zmartwię, bo kierownicę musisz zdjąć. Podobnie jak i przełączniki kierunków/wycieraczek.
Jak ściągałem kierownicę w passacie B3 czy w VW Jetta II to też nie miałem rzadnego specjalistycznego urządzenia.
Poradziłem sobie tak, że skręciłem morsa tak, żeby zachaczał o tą tuleję, która trzyma obudowę stacyjki i przy pomocy "specjalistycznego" narzędzia jakim był młotek stukając w morsa ściągnąłem tą tuleję, jednocześnie starając się trzymać kolumnę kierowniczą żeby się nie wysuwała.
Kostkę stacyjki zdejmiesz dopiero po zdjęciu obudowy stacyjki, ponieważ śrubka mocująca kostkę jest od strony kolumny kierowniczej i nie ma jak tam podejść bez zdjęcia całości.
Jak zmienić kostkę stacyjki - Polo 2f
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mozna szybszy sposob: zdejmujesz obudowe stacyjki (plastiki), wyjmujesz stacyjke (w obudowie wiercisz otwor i srubokretem wciskassz blokade), nastepnie duzym srubokretem zapierasz o kostke (wczesniej wypnij wtyczke) i jedno uderzenie i kostka lezy na podlodze, wkladasz nowa kostke, wpinasz wtyczke (ona dociska kostke i nie musisz przykrecac tej do stacyjki) i odjezdzasz.
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 381 gości