Słabe ciśnienie na jednym cylindrze

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

tommmeek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: czw kwie 28, 2005 13:53
Lokalizacja: Białystok

Słabe ciśnienie na jednym cylindrze

Post autor: tommmeek » pt lis 04, 2005 23:57

Sa problemy z odpaleniem auta. Trzeba długo kręcić i wciskać pedał gazu. Jeśli nie da się gazu to autko zapala ale po chwili gaśnie. Byłem u mechanika-sprawdzil czy pobierane jest paliwo i wyszło, ze jest,czyli pompka paliwa sprawna. Następnie sprawdził ciśnienie na cylindrach i wyszło,że cylindry 1-3 maja coś koło 13(nie znam jednostek:))a ostatni ma ok.7. Zaproponowali wymianę pierścieni. Gdy się dowiedzieli,że kilka tygodni temu było poprawiane założenie paska rozrządu bo był żle założony, to powiedzieli,że zawory mogą być powyginane i byc moze ich naprawa będzie również konieczna. Auto nie ma wogóle mocy. Podczas jazdy z mechanikiem,gość myślał ze to silnik 1,4. Napiszcie czy ta usterka może być spowodowana w/w zniszczeniami. Dodam jeszcze,że po odpaleniu i przełączeniu na gaz samochód nie gaśnie. Czy naprawa zaproponowana przez mechaników jest dobra czy to po prostu sztuczne przedłużanie życia silnika?

PS. Przed wymianą paska wszystko było idealnie.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Re: Słabe ciśnienie na jednym cylindrze

Post autor: Adamtd » sob lis 05, 2005 00:08

tommmeek pisze:. Gdy się dowiedzieli,że kilka tygodni temu było poprawiane założenie paska rozrządu bo był żle założony, to powiedzieli,że zawory mogą być powyginane i byc moze ich naprawa będzie również konieczna. PS. Przed wymianą paska wszystko było idealnie.
jest to bardzo prawdopodobne ale pytanie dlaczego walnęłoby tylko zawory na jednym cylindrze a nie na wszystkich????
Czy naprawa zaproponowana przez mechaników jest dobra czy to po prostu sztuczne przedłużanie życia silnika?
wymiana samych pierścieni to oczywiście tylko półśrodek, ale najpierw trzeba silniczek lepiej zdiagnozować - jest coś takiego jak próba olejowa, która ma pokazać czy zawory są walnięte czy tłok/gładź cylindra



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 208 gości