Czy wstawić ECO BOX dla 2.0 TDI v-tech

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
GoF
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: śr paź 10, 2007 11:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: GoF » pt sie 01, 2008 10:07

cowboy, dzieki wielkie za info. Czyli jak mi kiedys odbije i nadejdzie czas wymiany turbo czy sprzęgła bo nic nie jest wieczne to przy okazji można zrobić z autka małego potworka. Szkoda ze tyle jest zabawy z wstawianiem dużego FMIC.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt sie 01, 2008 10:14

Szkoda ze tyle jest zabawy z wstawianiem dużego FMIC.
no niestety in raczej zderzak R32 trzeba zapodać żeby sie to schowało w mkIV



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr sie 06, 2008 22:37

jade w piątek na chip tuning. Eco Boxa nieda sie wstawić w pompowtryski. To tylko dla silników z common rail. zobazcymy w kjakim staniemam silniczek i co z niego wyciągną
pochwal sie wykresem po powrocie :)

powodzenia



jarol2002
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: sob gru 30, 2006 17:30
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: jarol2002 » czw sie 07, 2008 08:00

Cowboy tu się troszke mylisz w silniku AWX są najczęściej pompowtryskiwacze BA które dadzą max 190km jak ktoś trafi lepiej to ma AR wtedy max 200km. W silniku ASZ i ARL są najwydajniejsze pompki AL jeśli są w dobry stanie to faktycznei starczą na 250-260km. W nowszych wersjach ASZ po 2005 roku są już mniej wydajne pompowtryskiwacze.



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw sie 07, 2008 09:12

jarol2002, racja... rzeczywiscie w AWX były jakies pompki kiepskie.. troche sie rozpedzi lem :)



mirass
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 633
Rejestracja: czw lut 23, 2006 21:23
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Kontakt:

Post autor: mirass » sob sie 09, 2008 13:14

cowboy pisze:jarol2002, racja... rzeczywiscie w AWX były jakies pompki kiepskie.. troche sie rozpedzi lem :)
AWX i AVF istotnie na początku produkcji miały ALki więc dobrze napisałeś...


www.vagtune.pl tel. 502730289

Awatar użytkownika
Hulaj
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr lis 22, 2006 19:02
Lokalizacja: Kraków/Chełm
Kontakt:

Post autor: Hulaj » pn sie 11, 2008 12:41

Daj sobie spokój z tym v-tech'em. a3 2.0 tdi dlubneli na 170 KM było po tym tyle napraw że wróciłem do serii. Te silniki bywają bardzo awaryjne więc jedź do fachowca, polecam CompSport jak byś nie chciał do Łodzi do tego polecanego g-lab (ja go osobiście nie znam ale forumowicze raczej na kanał nie wpuszczają).


www.vwgolfv.pl

Awatar użytkownika
odzim
...
...
Posty: 2156
Rejestracja: pn mar 12, 2007 11:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: odzim » śr lis 11, 2009 13:46

jedz do mr motors do wawy na mineralna http://www.mrmotors.pl/ najlepszy z najlepszych witek zwany rogalotti



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 27 gości