[Golf MK2, Pierburg2e2] Pali na zimnym na 3 gary ..
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[Golf MK2, Pierburg2e2] Pali na zimnym na 3 gary ..
Witam.
Mam Vw Golfa Mk2 1.3 + LPG, gaznik Pierburg2e2. Jak postoi samochod cala noc i rano go odpalam na zimnym silniku, po kilkunastu sekundach po odpaleniu tak trzesie samochodem jakby palil na 3 gary, po jakims czasie tj. 2-3 minuty okolo, wszystko wraca do normy i jest ok. Spotkal sie ktos z takim czyms? Czego to moze byc przyczyna? Prosze o pomoc.
Mam Vw Golfa Mk2 1.3 + LPG, gaznik Pierburg2e2. Jak postoi samochod cala noc i rano go odpalam na zimnym silniku, po kilkunastu sekundach po odpaleniu tak trzesie samochodem jakby palil na 3 gary, po jakims czasie tj. 2-3 minuty okolo, wszystko wraca do normy i jest ok. Spotkal sie ktos z takim czyms? Czego to moze byc przyczyna? Prosze o pomoc.
- Agamek12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 863
- Rejestracja: wt sie 24, 2004 08:53
- Lokalizacja: Radzymin / Warszawa
To jest to, z czego wychodzą wszystkie (5) kable zapłonowekrystian pisze:Kopolka rozdzielacza albo palec rozdzielacza? a gdzie to dokladnie sie znajduje i z czym to dziala?Agamek12 pisze:Kabel WN, kopułka rozdzielacza, palec rozdzielacza, świeca.....
Dawno temu był Golf mk2, potem cośtamcośtam, a teraz:
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Ford S-max mk2 i Nissan Qashqai J10.
Może tak być. Uchyl skubaną tak na 1/2-2/3 do pionu i sprawdź, czy pomoże (przepustnica urządzenia rozruchowego, prostokątna)endriu pisze:myślę ,żeraczej się zalewa paliwem z powodu żle działającego ssania.zobacz na zdjętym filtrze czy przepustnica powietrza jest uchylona w czasie pracy silnika na ssaniu,jak nie to lekko ją uchyl ręcznie i zobacz jaki będzie efekt.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak ktoś nie ma kasy na ten siłownik to podpowiem że można go naprawić, robiłem to w mojej Jettcie i działał 10 lat az do sprzedaży auta. Siłownik wyciągnąć z gaźnika. Po obcięciu kołnierzyka plastykowego rozpołowić go nożem, wyciągnąć starą membranę, dorobić nową z dętki rowerowej. Złożyć na silikonie, dodatkowo dorobić 3-4 klamerki metalowe na około żeby się trzymało. 15 min roboty. Najpierw tylko trzeba sprawdzić czy faktycznie membrana szczelona dmuchając w wężyki usteczkami
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 181 gości