Wyrzuciłem katalizator, więcej palił i był stłumiony. Opinie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
ja jetem przeciwny strumiennicom... pytam tylko o wywalenie kata
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
nie jestem pewien co masz na myśli jako prześwit , bo jak popatrzysz w nowy katalizator pod światło to będzie Ci się wydawać że na końcu jest tylko malutka dziurka - jak już nie widzisz nic to oznaka końca katafibolek pisze: ale ja go wziąłem i sprawdziłem przy świetle, on ma prześwit grubości palca.
ja strumiennicom nie wierze.. chyba ze projektowany jest uklad wydechpwy i obliczans weszystko gdzie co ma byc.. tak bym nie zakaldal sam to mialem robic 2 lata temu ale zrezygnowalem po opiniach innych... teraz mysle ew o wywaleniu kata tylko czekam na opinie
pzdr
pzdr
http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !
Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !
Ja również po opiniach kolegów zrezygnowałem z montażu uniwersalnej strumienicy (chętnie odsprzedam, za 50 zł nówka). Ale rura w miejsce katalizatora koniecznie, bo dźwięk pustej puchy jest tragiczny. Jedyny problem, to sonda lambda w katalizatorze, ale wystarczy wspawać nakrętkę w rurę i wkręcić sondę. Było zdaje się na forum, najprostsze rozwiązanie.
ex BvLin3K
Witam, zastanawiam się właśnie nad wywaleniem katalizatora i wspawaniem rury w obudowę, obawiam się jednak o głośność - czy jest znacznie głośniej?
Silnik to 1.8 RP
Objawy wskazujące na padniety katalizator mam takie: ZImny silnik jeździ całkiem dobrze, po mocnym nagrzaniu brakuje mu mocy, po gwałtownym wcisnięciu gazu słychać buuu a efekty takei sobie - zarówno na benzynie jak i na gazie.
temperatura silnika faktycznie jest chyba troszkę wyższa - wskazówka przechyla sie trochę na prawą stronę.
Wywalać tego kata?
Silnik to 1.8 RP
Objawy wskazujące na padniety katalizator mam takie: ZImny silnik jeździ całkiem dobrze, po mocnym nagrzaniu brakuje mu mocy, po gwałtownym wcisnięciu gazu słychać buuu a efekty takei sobie - zarówno na benzynie jak i na gazie.
temperatura silnika faktycznie jest chyba troszkę wyższa - wskazówka przechyla sie trochę na prawą stronę.
Wywalać tego kata?
- TUTENHAMON
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2120
- Rejestracja: sob paź 16, 2004 21:20
- Lokalizacja: Polska
Cockney pisze:Adamtd pisze: teoretycznie tak
A praktycznie jak to sprawdzic??[/quot]
sprawdzić spalinki - to juz zrobiłeś, więc wg mnie jęsli nie słychać że masz rozleciany katalizator (nic w środku nie lata, ani nie ma dziwnych dźwięków przy zmianie prędkości obrotowej) to ja bym spokojnie jeździł dalej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 343 gości