witam szanownych użytkowników
jestem tu nowy uzywałem opcjii szukaj
mój ojciec stał sie niedawno posiadaczem vw golfa 1,3 pełny wtrysk 1990
zrobione i sprawdzone
filtry
kable wysokiego napiecia
pompa paliwowa robi cienienie
wyczyszczona przepustnica zgodnie z podpowiedziami z forum
czujnik temperatury
przewody i wężyki posprawdzane
nadal falujace obroty i podczas jazdy potrafi sie zaciac na chwile tak jak by mu brakowało paliwa pózniej jest ok i tak co pewien cczas
na komputerze podobno drogo by błedy sprawdzic
prosze o jakieś rady już byłem u trzech mechaników i nic sie niezmieniło:(
jak by ktoś miał ksiązkę do tego silnika to bardzo prosze na emalia sw6@wp.pl
pozdrowienia
Falujace obroty
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 274
- Rejestracja: sob wrz 16, 2006 17:45
- Lokalizacja: Kraków
sw6, Ściągnij klemę z akumulatora (możesz nawet obie) ja polecam na 2-3godziny po czym załóż i zapal silnik dając mu się zagrzać do normalnej temperatury (do włączenia wentylatora) bez ruszania pedałem gazu. Po tej operacji jeżeli wszystko jest technicznie ok z silnikiem to problemy powinny zniknąć. Życzę powodzenia.
Andrzej
Jeśli silnik to NZ, to odłączanie od akumulatora nic nie da. Ten sterownik (Digijet) resetuje się przy każdym uruchomieniu zapłonu, nie przechowuje błędów ani innych danych w pamięci.
Przede wszystkim sprawdź:
1. Szczelność odmy - lubi pękać, a wtedy do przepustnicy dostaje się lewe powietrze,
2. Szczelność dolotu - ściągnij z przepływomierza tą grubą czarną rurę gumową i spróbuj w nią podmuchać - wyczujesz, czy powietrze gdzieś ucieka, czy trzyma ciśnienie,
3. Sondę Lambda - odłącz ją i zobacz, czy bez sondy silnik będzie pracować równo.
Na kompa nie ma z nim co jechać, bo ten komputer i tak nie ma złącza diagnostycznego, więc do niczego go nie podłączą.
Napisz do mnie na PW, to Ci udostępnię książkę do tego silnika - jest za duża na e-maila.
Przede wszystkim sprawdź:
1. Szczelność odmy - lubi pękać, a wtedy do przepustnicy dostaje się lewe powietrze,
2. Szczelność dolotu - ściągnij z przepływomierza tą grubą czarną rurę gumową i spróbuj w nią podmuchać - wyczujesz, czy powietrze gdzieś ucieka, czy trzyma ciśnienie,
3. Sondę Lambda - odłącz ją i zobacz, czy bez sondy silnik będzie pracować równo.
Na kompa nie ma z nim co jechać, bo ten komputer i tak nie ma złącza diagnostycznego, więc do niczego go nie podłączą.
Napisz do mnie na PW, to Ci udostępnię książkę do tego silnika - jest za duża na e-maila.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 592 gości