Wymiana rozrządu po 90 tyś.km.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana rozrządu po 90 tyś.km.
Przebieg 91K. km. i myśle o wymianie rozrządu. Obdzwoniłem warsztaty, oraz serwisy VW. i Seata, gdzie mają nadal b. wyskoie koszty. W jednym warsztacie wyceniono tą usługę tak:
180zł za pasek + 114zł zł. za roke małą + 214 zł za dużą oraz jakiś napinacz za 300zł !!! Do tego pompa wodna 150zł.
Zalecają wymianę paska wielorowkowego 60zł. + "łapa napinająca" za 140zł.
Robocizna 350zł.
Razem 1500zł. Częsci firmy LUK. oraz gwarancja na 60 tyś. km. lub 2 lata.
Co o tej sumie myślcie ?
180zł za pasek + 114zł zł. za roke małą + 214 zł za dużą oraz jakiś napinacz za 300zł !!! Do tego pompa wodna 150zł.
Zalecają wymianę paska wielorowkowego 60zł. + "łapa napinająca" za 140zł.
Robocizna 350zł.
Razem 1500zł. Częsci firmy LUK. oraz gwarancja na 60 tyś. km. lub 2 lata.
Co o tej sumie myślcie ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 08:26 przez dark972, łącznie zmieniany 1 raz.
ostatnio wymieniałem kompletny rozrząd w moim mk4 tdi pd za czesci w serwisie VW zapłaciłem 530zł (pasek,rolka prowadząca,górny napinacz,pompa wody) nie wymieniałem napinacza hydraulicznego (to ten za 300zł) bo nie było takiej potrzeby prace wykonałem sam wiec odszedł mi koszt robocizny lecz i tak sadzę że wychodzi ci trochę za drogo
co do paska i napinacza wielorolkowego wszystko zalezy w jakim są stanie sam pasek warto wymienic ale jeśli napinacz jest Ok to po co go wymieniać ?
co do paska i napinacza wielorolkowego wszystko zalezy w jakim są stanie sam pasek warto wymienic ale jeśli napinacz jest Ok to po co go wymieniać ?
Ostatnio zmieniony ndz sie 10, 2008 08:38 przez Neoarti, łącznie zmieniany 1 raz.
NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)
-
- Użytkownik
- Posty: 450
- Rejestracja: ndz sty 27, 2008 11:44
- Lokalizacja: Sunshine State
- Kontakt:
dark972, ja wymieniałem w styczniu rozrząd i za kompletny zestaw dałem 480zł za pompe wody dałem koło 200zł.. robocizna wyniosła mnie 100zł bo robił mi to znajomy .. jeśli masz możliwośc to poszukaj może ktoś z Twoich znajomych potrafi to zrobić jeśli Ty nie wiesz jak i weźmie o wiele mniej bo według mnie 350 zł to troche duzo..jeśli chodzi o pompe tio najlepiej żeby była HEPU, paski gates'a, continentala, contitecha, rolki INA...
Tak trudno na Allegro zaglądnąć żeby ceny poznać? http://moto.allegro.pl/search.php?strin ... &country=1
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Ja się wypowiem co do kosztów robocizny.
Za 350 w serwisie to jest OK, może nie mało ale masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym i wszystko zostanie złozone na 100%, a poza tym gwarancja na 2 lata lub 60 kkm daje spokój ciała i duch że będzie Gut.
Ja biorę za wymianę 300 i również daje gwarancje dokręcenia każdej śruby kluczem dynamometrycznym i ustawienia wszystkiego na 100%.
Za 100 to zrobi ktoś wszystko z łapy i na pisak.
Sam klucz dynamometryczny kosztuje z 800 zł i blokady wału i kółek z 300.
jak chcesz mieć dobrze to niestety trzeba zapłacić, bo tak jak wszędzie - ten kto zainwestował w sprzęt, klucze i ORI VAG-a kilka tysięcy nie zrobi Ci tego za 100 zł.
Za 350 w serwisie to jest OK, może nie mało ale masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym i wszystko zostanie złozone na 100%, a poza tym gwarancja na 2 lata lub 60 kkm daje spokój ciała i duch że będzie Gut.
Ja biorę za wymianę 300 i również daje gwarancje dokręcenia każdej śruby kluczem dynamometrycznym i ustawienia wszystkiego na 100%.
Za 100 to zrobi ktoś wszystko z łapy i na pisak.
Sam klucz dynamometryczny kosztuje z 800 zł i blokady wału i kółek z 300.
jak chcesz mieć dobrze to niestety trzeba zapłacić, bo tak jak wszędzie - ten kto zainwestował w sprzęt, klucze i ORI VAG-a kilka tysięcy nie zrobi Ci tego za 100 zł.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Szwagier w octavii TDI trzy razy robił w u kogoś w garażu „ na pisak” za 100zł i zawsze było wszystko ok. zrobił bezproblemowo tą skodą od nowości 350 tys. Nie żebym namawiał bo ja bym raczej się chyba nie zdecydował, ale tanio nie zawsze musi znaczyć że źlemariusz75 pisze:Za 100 to zrobi ktoś wszystko z łapy i na pisak.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Ja nie napisałem że tanio znaczy źle , ja napisałem że nikt kto inwestuje w warsztat i klucze oraz sprzęt nie będzie robił za 100 zł.kiss pisze:ale tanio nie zawsze musi znaczyć że źle
Raz, drugi i trzeci zrobiony z ręki i na pisak pojedzie i będzie dobrze, a za 35 razem coś może iść nie tak i właśnie twoje auto zaliczy spadnięcie paska. Co to znaczy nie muszę pisać.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
hmm z tym to bywa roznie. coprawda inne aso (pracuje w oplu) ale dosc dobrej renomy i opinii to powiem ze niby sprzet mamy ale nie wszystko jest robione ksiazkowo. Nieraz robimy jakas grubsza robote i robimy ze tak powiem na rozum. Ksiazka podaje by dokrecic tak a kolega mi mowi z doswiadczenia ze lepiej zrobic to inaczej. To czy kazda srubka bedzie dokrecona dynanometrem to w to watpie ale nawalic z rozrzadem nie nawalimy.mariusz75 pisze:Za 350 w serwisie to jest OK, może nie mało ale masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym i wszystko zostanie złozone na 100%, a poza tym gwarancja na 2 lata lub 60 kkm daje spokój ciała i duch że będzie Gut.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
zgadzam siewesol pisze:To czy kazda srubka bedzie dokrecona dynanometrem to w to watpie ale nawalic z rozrzadem nie nawalimy.
zmieniałem rozrząd w aso seata i nie przypominam sobie żeby chłopak miał w rekach klucz dynamometrycznymariusz75 pisze:masz pewność że każda śruba zostanie dokręcona kluczem dynamometrycznym
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Ja piszę z własnego doświadczenia i z tego co widzę i co robię na codzień w pracy.
W serwisie gdzie ja pracuje klucz dynamometryczny to podstawa.
W końcu według rankingów firmy STARTER jesteśmy najlepszym serwisem w Polsce i pierwszej setce w europie.
A taki tytuł zobowiązuje do pewnego poziomu świadczonych usług.
Serwis serwisowi nie równy, a czasami ten kto wymieni rozrząd przy pomocy kilku płaskich kluczy i pisaka zrobi to lepiej niż jakiś przypadkowy mechanik zaraz po szkole w autoryzowanym serwisie.
W serwisie gdzie ja pracuje klucz dynamometryczny to podstawa.
W końcu według rankingów firmy STARTER jesteśmy najlepszym serwisem w Polsce i pierwszej setce w europie.
A taki tytuł zobowiązuje do pewnego poziomu świadczonych usług.
Serwis serwisowi nie równy, a czasami ten kto wymieni rozrząd przy pomocy kilku płaskich kluczy i pisaka zrobi to lepiej niż jakiś przypadkowy mechanik zaraz po szkole w autoryzowanym serwisie.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości