(mk2)Tłuste i parujące szyby...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
(mk2)Tłuste i parujące szyby...
Ostatnio jak włączę ogrzewanie to po jakimś czasie szyby robia sie tłuste i zaparowane.Nie moge sobie z tym poradzic,juz myłem je trzy razy i dalej to samo.Co to może byc,przecierz w tamtym roku tak się nie działo
na 200% wycieka Ci płyn chłodzący.. może to być maly wyciek i nie masz nigdzie mokro. Gdy nagrzewnica jest gorąca i wystarczy,że trochę płynu się sączy, to będzie on parował i dlatego masz zaparowane i tłuste szyby..
teraz tylko trzeba poszukać czy cieknie Ci z przewodów czy z nagrzewnicy.. lepiej jeśli gdzieś jest przewód nieszczelny lub niedokręcony..
powodzenia
teraz tylko trzeba poszukać czy cieknie Ci z przewodów czy z nagrzewnicy.. lepiej jeśli gdzieś jest przewód nieszczelny lub niedokręcony..
powodzenia
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
no to niestety musisz się dostać do nagrzewnicy.. w technicznych jest teraz aktualny wątek jak to zrobić. jest też na www porada..
tu masz linki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=26141
http://vwgolf.pl/porady/nagrzewnica.html
tu masz linki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=26141
http://vwgolf.pl/porady/nagrzewnica.html
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
Re: (mk2)Tłuste i parujące szyby...
Na 100% nagrzewnica ,mialem to samo.Wymienilem i jest zajebiscie.ck pisze:Ostatnio jak włączę ogrzewanie to po jakimś czasie szyby robia sie tłuste i zaparowane.Nie moge sobie z tym poradzic,juz myłem je trzy razy i dalej to samo.Co to może byc,przecierz w tamtym roku tak się nie działo
Kupisz nowa na alegro za 40 zl http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=66524054
Wymiana jest banalna,zrobilem to sam a nie znam sie kompletnie na samochodach
Zacznij od tych plastikowych pulek od strony kierowcy i pasazera pod deska.Wyciagnij srodkowe kratki nawiewu i odkrec tam takie dwie srobki,potem odkrec galke zmiany biekow i wyciagnij srodkowa konsole tam gdzie jest popielniczka.Otwierasz maske,odczepiasz cybanty ktore sa na wezach tak aby je odczepic od nagrzewnicy(czekaj az plyn wyleci) i odkrecasz dwie nakretki pod wezami idacymi do nagrzewnicy i jedna ktora jest po przekatnej.Wracasz do samochodu, odczepiasz tunel idacy z wiatraka do obudowy nagrzewnicy (na takich zatrzaskach), odkrecasz frontowa obudowe nagrzewnicy (kilka srubek w glowka na srubokret krzyzakowy + takie plastikowe nakretki chyba na "10") i tekie trzy linki ktore ida od regulacji(nogi,szyby,cieple,zmine, sa na takie zatrzsaskach metalowych).Potem ciagniesz powoli calosc do siebie tak zeby te dwie sruby co pod maska odkreciles wyszly z otworow i ta trzecia co byla po przekatnej (ona jest z komina wentylatora chyba)Gdy to masz (moga byc jeszcze dwie srubki, umnie nie bylo ale jest miejsce na nie,wiec mozesz je tam miec) to nagrzewnica wyjedzie jak z szuflady do gory.PRZY WYCIAGANIU NAGRZEWNICY Z TEJ SZYFLADY UWAZAJ ZEBY NIE PRZECHYLIC BO CI SIE PLYN WYLEJE.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
z tego co widziałem na www.automotosklep.pl to powinna pasować,bo do mk2,mk3 i paska są podne takie same,no ale pytam,bo chcę być pewny na 100%,a cena naprawdę atrakcyjna.
[ Dodano: Pią Lis 25, 2005 22:12 ]
Pytałem czy będzie pasować do mojego diesla i odpowiedział,ze w dieslu były 2 rodzaje 525 mm długości i 672 mm,ta druga prawdopodobnie do TD,ale trzeba by było zmierzyc długość rdzenia,czyli samą część aluminiowa,żeby byc pewnym,ale żeby to zrobić to najpierw trzeba by było nagrzewnicę wyciagnąc,a to znaczy,że nie mógłbym jezdzić autem ,a mi niestety samochód potrzebny,a od wyciągnięcia do odebrania przesyłki minie jakiś tydzień pewnie.Dieslowcy zgłaszać się jeśli juz wymienialiście nagrzewnicę.
[ Dodano: Pią Lis 25, 2005 22:12 ]
Pytałem czy będzie pasować do mojego diesla i odpowiedział,ze w dieslu były 2 rodzaje 525 mm długości i 672 mm,ta druga prawdopodobnie do TD,ale trzeba by było zmierzyc długość rdzenia,czyli samą część aluminiowa,żeby byc pewnym,ale żeby to zrobić to najpierw trzeba by było nagrzewnicę wyciagnąc,a to znaczy,że nie mógłbym jezdzić autem ,a mi niestety samochód potrzebny,a od wyciągnięcia do odebrania przesyłki minie jakiś tydzień pewnie.Dieslowcy zgłaszać się jeśli juz wymienialiście nagrzewnicę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 349 gości