Zewnętrzna elektryczna pompa paliwa do silnika z gaźnikiem ?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Zewnętrzna elektryczna pompa paliwa do silnika z gaźnikiem ?
Witam
Jak w temacie poszukuje informacji?
Czy takowa istnieje w Waszych samochodach ??
Jeśli tak bardzo proszę o typ, może jakieś zdjęcia, w jakim modelu występuje
Za informacje bardzo dziękuje
Jak w temacie poszukuje informacji?
Czy takowa istnieje w Waszych samochodach ??
Jeśli tak bardzo proszę o typ, może jakieś zdjęcia, w jakim modelu występuje
Za informacje bardzo dziękuje
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
troche sie zamotałem bo w avarcie widze ze lada niva le powiem tak, chyba, bo reki ani golfa za tą odpowiddz nie oddam wszystkie auta z gaznikiem mają pompe paliwa mechaniczna, przy silniku. nie spotkałem sie jeszcze z zewnętrzną elektryczną nawet w tym extra silniku jakim jest 1.6PN, ale oczywiście moge sie mylić.
pozdro
pozdro
Mk3 GTI 16V ABF
zależy do czego ma ta pompa służyć, jak do zalewania gaźnika (jak zgaszony na LPG) to można dowolną pompę paliwa (np od opla Omegi bo jest na zewnątrz zbiornika więc łatwo zamontować) natomiast pompy elektryczne dają duże ciśnienie (kilka bar) do układu wtrysku benzyny więc z gaźnikiem nie najlepiej będą współpracować (nadmiar idzie z gaźnika do zbiornika więc pompa będzie pracować ciągle na max wydajności)
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Też sie nad tym zastanawiałem bo w przypadku jazdy na gazie zanim mechaniczna zaleje komore pływakową to mija trochę czasu i się jedzie bez paliwka a to troche wku... No a poza tym mechaniczna pracuje cały czas. Zastanawiałem się nad taką z Poldka Trucka bo wiem ze on ma zewnętrzną elektryczna. Konkretnie chodziło by o to żeby zamontować ją na weżu ze zbiornika, np gdzieś w komorze silnika i w przypadku jazdy w trybie gazowym ona nie pracuje, a po przełączeniu na gaz dużo szybciej daje ciśnienie na gaźnik i tym samym szybciej nastepuje przełaczenie na benzynkę. Mechaniczną wtedy wywalamy i zaślepiamy jakąś dobrze spasowaną i uszczelnioną blaszką. Co wy na to? Może ktoś robił coś takiego to niech się pochwali
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
jedz na szrot i tam z jakiegoś starego vw na wtrysku taką zaślepke mozesz wykręcić. moze mają to nawet w sklepach ja by poszukać:) bp rpzecież wszystkie bloki były takie same, mówie o np 1.6pn i 1.8RPRyś Stepowy pisze:Też sie nad tym zastanawiałem bo w przypadku jazdy na gazie zanim mechaniczna zaleje komore pływakową to mija trochę czasu i się jedzie bez paliwka a to troche wku... No a poza tym mechaniczna pracuje cały czas. Zastanawiałem się nad taką z Poldka Trucka bo wiem ze on ma zewnętrzną elektryczna. Konkretnie chodziło by o to żeby zamontować ją na weżu ze zbiornika, np gdzieś w komorze silnika i w przypadku jazdy w trybie gazowym ona nie pracuje, a po przełączeniu na gaz dużo szybciej daje ciśnienie na gaźnik i tym samym szybciej nastepuje przełaczenie na benzynkę. Mechaniczną wtedy wywalamy i zaślepiamy jakąś dobrze spasowaną i uszczelnioną blaszką. Co wy na to? Może ktoś robił coś takiego to niech się pochwali
Mk3 GTI 16V ABF
Tylko że jeśli zaqmontujesz pompe paliwa elektryczn, to musisz mieć z tego co tu wyczytałem zawsze paliwo w baku tak połowę żeby smarowanie miała.A poza tym nie wiem czy to dobry pomysł z na pusto działającą pompą.Bo ona cały czas będzie podawać paliwo ale gaźnik jej nie odbierze (elektrozawór).A może po prostu uszczelki w mechanicznej są skopane albo spróbuj z inną pompą mechaniczną.Poza tym mechaniczna pompa jest wytrzymalsza(brak elektryki)Poza tym gaźnik i tak tak szybko nie zareaguje(musi wypalić mieszankę) tak jest zbudowany i tyle wtrysk po prostu podaje z ciśnieniem a gaźnik pobiera z całego układu paliwowego.Ale może się myle.
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
Racja w przypadku przełaczania z gazu na benzynke i tak trzeba zaczekać aż wypali się benzyna z komory pływakowej gaźnika, ale w drugą strone powinno być szybciej. Ale generalnie chodzi mi o to żeby w przypadku przełączenia i pracy na gazie elektryczna nie pracowała. Tzn miała odciete zasilanie. Pompe mechaniczną mam prawie nowa (3 miesiące) a podczas przełączania z gazu na benzynkę troche to trwa.
- igor002
- Marysiakra
- Posty: 1050
- Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
- Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
- Kontakt:
u mnie a mam ganik od razu w zasadzie sie przełancza, przecież to sekunda praktycznie. wpada benzyna do gażnika przelatuje przez komore pywakową i jest git. troche sie tylko przydusza ale od razu wraca do normy.Ryś Stepowy pisze:Racja w przypadku przełaczania z gazu na benzynke i tak trzeba zaczekać aż wypali się benzyna z komory pływakowej gaźnika, ale w drugą strone powinno być szybciej. Ale generalnie chodzi mi o to żeby w przypadku przełączenia i pracy na gazie elektryczna nie pracowała. Tzn miała odciete zasilanie. Pompe mechaniczną mam prawie nowa (3 miesiące) a podczas przełączania z gazu na benzynkę troche to trwa.
Mk3 GTI 16V ABF
Trafiłeś w sedno a prócz tego mam dość wymiany i strat paliwa przez wadliwą membranę w pompie ... 3 naprawy pompy w przeciągu 2 miesięcy + 20l zbiornik paliwa - tyle mnie to kosztowałoRyś Stepowy pisze:Też sie nad tym zastanawiałem (...) Co wy na to? Może ktoś robił coś takiego to niech się pochwali
Jak założę elektryczną pompę będzie możliwość wyłączenia jej na czas jazdy na gazie.
Drugi powód to gdy zimowa porą zapragnę z rana zapalić na paliwie dużo szybciej i przy dużo mniejszym zużyciu drogocennego prądu paliwo znajdzie się w gaźniku.
Dziękuje Wam za zainteresowanie tym tematem
W elektrycznej pompie masz owszem możliwość wyłączenia pompy paliwa ale przy pomocy odpowiedniego osprzętu(taki wyłącznik specjalny) bo ztego co mi wiadomo to pompa elektryczna przy instalce LPG 1 generacji tak do końca sama się nie wyłącza.Tzn cały czas pracuje jakby podawała, wszystko jest oki jak masz paliwo w baku a jak go braknie to grozi spalenie pompy(brak smarowania). A z tą tqwoją pompą membranowa to coś jest nie tak,bo taka zwykła mechaniczna powinna wytrzymać prawie wszystko.Może ją po prostu wymień całą,może masz syf w baku i zaciąga?Z tą elektryczną to sie zastanów bo to nie takie proste.
To że nie proste to wiem Pompę wyłączę sobie sam nie musi robić tego sterowanie inst. gazowej choć to nie problem. Benzynę w zbiorniku mam zawsze więc zatarcie jej nie grozi
Pompie mechanicznej dam ostatnią szanse choć jak tylko dorwę elektryczną zaraz ją wywalę
Co do syfu w zbiorniku to takowego nie stwierdziłem mam filtr przed pompą.
Pompie mechanicznej dam ostatnią szanse choć jak tylko dorwę elektryczną zaraz ją wywalę
Co do syfu w zbiorniku to takowego nie stwierdziłem mam filtr przed pompą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 423 gości