Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » śr sie 06, 2008 08:08
Witam kupilem alto po wypadku z silnikiem 9A silnik na swapa i próbuje go odpalić a on tylko kreci i nie chce zapalic i znalazlem taki schemat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fa ... b4c40.html
na czerwono zaznaczylem czego u mnie brak!! chcialem sie spytac co to jest??
a tak to wyglada w real
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4c9 ... 76a7b.html
tu na czerwono zaznaczona jest jakas uszczelka z ktorej cos powinno wychodzic według schematu
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbc ... ccb6a.html
a tu przy dolocie znalazlem obcietą rureczke
wie moze ktos czy czegos tam brakuje <zapewne tak> i czego?? DZIEKI!!

Ostatnio zmieniony śr sie 06, 2008 08:09 przez
PiCiA88, łącznie zmieniany 1 raz.
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
bugalon
- V.I.P.

- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: bugalon » śr sie 06, 2008 11:27
To jest tylko do termostatu cieple/zimne powietrze zasysane. Można to olać, tylko zaślep kolektor ssacy zeby Ci lewego powietrza nie ssało.
Pompe paliwa masz właściwą? (ta 6+ barowa?)
Iskra jest ?
Dolot szczelny? (juz widze, że nieszczelny jak wezyki nie są zaślepione od podciśnienia)
Od tego zacznij sprawdzanie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » śr sie 06, 2008 13:13
zatkalem wszystko! zrobilem tak jak mowiles i niechcenadal zapalic kreci kreci i kapa! :/ nie chce zaskoczyc
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » śr sie 06, 2008 19:40
hehe.. nie potrzeba tego... mysle ze sobie co bys nie robil nie poradzisz... czytajac Twoje posty na forum tylko tego jestem pewien...
popros Rudz'a zeby cie wsadzil ww auto i przywiozl do mnie

-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » czw sie 07, 2008 00:18
oj no nie wiem ;D juz kreci powoli

dam rade jestem dobrej mysli! pozatym wspieraja mnie kumple którzy mi pomagają jeden nawet pracuje w serwisie VW w koźlu <u lelka jak sie EVO orjentujesz> dzis doszlimy do tego że paliwo nie dochodzi do silnika elektro zawor sie nie otwiera paliwo idzie do silnika i nadmiarem wraca do baku!!! :-/ hmmm tylko teraz nie wiem czy elektrozawór czy cos w instalacji! bo napiecie które dochodzi do elektrozaworu ma 5V i wydaje mi sie ze to za malo... ide EVO uzyć opcji SZUKAJ aby znalesc schemat i sprawdzić jakie tam napiecie ma byc

POZDRO
Juz znalazlem jak by sie komuś przydalo w przyszlosci to proszę bardzo

:D
http://www.elektroda.pl/rtvforum/download.php?id=302959
Ps: Evo jak tam mietek mojego szwagra Tomka?? gaz mu juz zrobiles??
Ostatnio zmieniony czw sie 07, 2008 00:53 przez
PiCiA88, łącznie zmieniany 2 razy.
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » czw sie 07, 2008 12:51
gaz dawno... ale powiem ci szczerze jesli pomaga ci jakis kolega z serwisu lelka ktory nie ma pojecia o napieciach sterowania aktuatora motronic'a, to opcje sa dwie
1. sciemniasz
2. bede stanowczo odradzal lelka
po nastepne... mysle ze twoje dobre mysli to tylko iluzja:)
-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » czw sie 07, 2008 15:25
on pracuje jako elektro mechanik! watpie zeby normalny czlowiek pamietal wszystkie wartosci napiec! dajemy se rade! etka i ksiazka o b3 i do przodu z kazdym dniem!
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » czw sie 07, 2008 21:07
ja pamietam a jestem zupelnie normalny

-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » czw sie 07, 2008 23:07
ta?? to są dwie opcje...
1. przeliczasz sie
2. nie jestes normalny
no ale mozliwe ze znasz wszystkie wartosci napięć to powiedz mi jakie jest napięcie przy elektrozaworze z silnika 9A o oznaczeniu 2437020009 bosch przy wyłączonej stacyjce, przy włączonej stacyjce i podczas zapalonego silnika?? wkońcu jestś normalny i znasz owe wartości

Ostatnio zmieniony czw sie 07, 2008 23:10 przez
PiCiA88, łącznie zmieniany 1 raz.
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pt sie 08, 2008 09:50
przyjedz do mnie to powiem czy jest dobre, uruchomie i skasuje:) i nie jest to elektrozawor... ps.. na wylaczonej stacyjce to niespelna rozumu ktos moze oczekiwac napiecia w tym miejscu...
p.s.2 szkolenie z zakresu diagnostyki to koszta okolo 2500 za 2 dniowy kurs... polecam
-
bugalon
- V.I.P.

- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
-
Kontakt:
Post
autor: bugalon » pt sie 08, 2008 10:12
Panowie - żenua. Może wznieście się ponad podziały i zacznijcie jakąś konstruktywną dyskusję zamiast wycieczek osobistych ...
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » pt sie 08, 2008 14:34
ty sie nie wtracaj :green_fuck: ... jak sie zauwazyles jest otwarta dyskusja chyba ze chcesz sie sam wzniesc i podac koledze na tacy rozwiazanie ktore nie umozliwi mu i tak odpalenia auta

-
PiCiA88
- Mały gagatek

- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lis 25, 2007 17:12
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Post
autor: PiCiA88 » pt sie 08, 2008 14:48
.l&llBugalon my tak od zawsze sie droczymy! ale i tak jestem pelen podziwu i uznania dla niego co osiagnol i za jego wiedze! evo a to na wylaczonym zaplonie to tylko taka plapka byla bo myslalem ze z jakimis wartosciami wyskoczysz! ta czesc to regulator cisnienia paliwa ktory jest elektro zaworem tak czy siak! tylko powiem wam ze doszedlem do tego ze paliwo mi dochodzi do tego regulatora i tam stop! nie otwiera sie on! i w kropce jestem! bo albo owy regulator padl albo z tego co wyczytalem to jezeli jakis czujnik widzi blad to ten regulator jest zamkniety!
powierzylem napiecie na kablach przy regulatorze i wyszlo mi to
na wylaczonej stacyjce tak jak evo wiesz to Ov

joke!
na wlaczonej stacyjce 4.9v a na rozruszniku jak kreci to ma 5v i nie wiem czy te wartosci sa dobre czy zle! wiec jak by ktos z was mogl to sprawdzic to wdzieczny bede! ale tak se mysle iz jezeli dochodzi tam napiecie to musi to byc ten regulator! bo gdyby go mialy czujniki blokowac to by tam nie bylo napiecia zadnego!!! co sodzicie o tym!
Jadąc z prędkością 250km\h
To co jest przed Tobą
Jest już przeszłością
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości