Pneumatyczny centralny + zestaw do sterowania z pilota

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bandi86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Pneumatyczny centralny + zestaw do sterowania z pilota

Post autor: bandi86 » pn sie 04, 2008 17:12

witam:) mam oryginalny centralny zamek pneumatyczny w mkII, kupiłem zestaw
do sterowania tym z pilota i zaczynają sie schody... jak to podłączyć?
instrukcja jest dla mnie niezbyt jasna... probowałem tam coś ale :ass: z
tego wychodzi. połączyć do modułu plus, masę i do kierunków to banał wiec
czy ktoś byłby w stanie mi pomoc i podpowiedzieć jak połączyć kable
sterujące? który kabelek gdzie? na wtyczce z pompki są trzy kable: masa, i
dwa przewody z napięciem w zależności czy zamykanie czy otwieranie.


sory za słabą jakość fotek... ale jak je na pc powiększyć to widać
dobrze...
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pn sie 04, 2008 23:01 przez bandi86, łącznie zmieniany 2 razy.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3e42f7577061d97.html][img]http://images31.fotosik.pl/344/b3e42f7577061d97med.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90458522d0b87512.html][img]http://images24.fotosik.pl/262/90458522d0b87512med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 04, 2008 18:06

PNEUMATY : (+) CZERWONY Z ŻÓŁTYM I CZERWONY Z BIAŁYM , CZAS 3 SEKUNDY , NALEŻY ODCIĄĆ CZERWONY – STAŁY (+).
to przekleiłem z rozpiski którą mam i sam tego nie robiłem więc więcj nie pomogę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bandi86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bandi86 » pn sie 04, 2008 19:10

teraz rozbierałem drzwi kierowcy i tam jest silniczek mechaniczny a w reszcie są pneumatyczne wiec jeśli to ma działać wszystko z pilota to muszę wymienić mechanika na pneumatyka i pociągnąć wężyk tak? bo inaczej mi drzwi kierowcy na pilota nie będą reagować tak?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3e42f7577061d97.html][img]http://images31.fotosik.pl/344/b3e42f7577061d97med.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90458522d0b87512.html][img]http://images24.fotosik.pl/262/90458522d0b87512med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 04, 2008 21:40

bandi86 pisze:teraz rozbierałem drzwi kierowcy i tam jest silniczek mechaniczny a w reszcie są pneumatyczne wiec jeśli to ma działać wszystko z pilota to muszę wymienić mechanika na pneumatyka i pociągnąć wężyk tak? bo inaczej mi drzwi kierowcy na pilota nie będą reagować tak?
tak byłoby najprościej, tylko że w drzwiach kierowcy nie było pneumatyków a sam włącznik kluczykiem, i wsadzono tam siłownik elektryczny pewnie z planem podpięcia pod alarm czy sterowanie pilotem.
Teraz tak. Do sterowania pompką potrzebujesz dwóch plusów, podany na jeden z kabelków zamyka, a na drugi otwiera. a do sterowania tym jednym elektrycznym d kierowcy potrzebna jest zmienna biegunowość na jego dwa kable czyli do otwierani na jeden kabel plus na drugi minus, a do zamykania odrotnie. I tu zaczynają się małe schodki bo sam sterownik który kupiłeś nie ma takiej możliwości żeby oba te układy obsłużyć. Bez problemu można by to zrobić gdybyś kupił alarm czy sterownik trochę bardziej zaawansowany, który miałby tzw dodatkowy kanał podający masę podczas zamykania, a tak to nie wiem, trzeba będzie dorobić jakiś dodatkowy układzik z przekaźnikami i diodami zdaje mi się


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
bandi86
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz mar 02, 2008 14:00
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: bandi86 » wt sie 05, 2008 10:46

aha... czyli chcąc ułatwić sobie życie trochę je skomplikowałem? a jeśli bym w miejsce tego elektrycznego wstawił pneumatyczny, podciągnął wężyk, a ten kabel od tej elektrycznej pompki wyjął z drzwi gdzieś go schował i tam sie do niego podpioł to by działało wtedy? czy lepiej podjechać gdzieś gdzie montują takie rzeczy?


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3e42f7577061d97.html][img]http://images31.fotosik.pl/344/b3e42f7577061d97med.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90458522d0b87512.html][img]http://images24.fotosik.pl/262/90458522d0b87512med.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt sie 05, 2008 16:04

Wtedy podepniesz się po prostu pod kable włącznika w zamku drzwi kierowcy i nic nie będziesz musiał dalej ciągnąć. Tylko nie wiem skąd ten pneumat, nie siedzę w MK2, oryginalnie przecież w drzwiach kierowcy niema takowego, może podpasuje z tylnych drzwi albo prawych, ale tego nie wiem konkretnie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 325 gości