wymiana oleju w skrzyni 4T , 1.8 benzyna. mk 2
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
wymiana oleju w skrzyni 4T , 1.8 benzyna. mk 2
chodz i o to jak sprawdzic poziom , bo gdzie sie spuszcza olej to juz mniej wiecej wiem ale nie jestem pewien gdzie sie dolewa, podejrzewam ze moze przez czujnik cofania ??? no i ile lac zey nie przelac?? Problem jest taki ze jak jest zimny silnik to dwojeczka ciezko wchodzi a nie byl wymnieniany odkad kupilem autko bo poprzedni wlasciciel wymienial na kilka miesiecy przed sprzedaza. przejechane ma tym oleju o ile wierzyc karteczkom 40 tys wiec moze nie wymieniac tylko dolac w miare jak bedzie potrzeba?? byl jakis castrol przekladniowy , moze ma za malo oleju??tylko gdzie to sparwdzic i ktoredy dolac?? Dzieki za pomoc.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
oleju w skrzyni biegów wg instrukcji nie wymienia się. Jedynie w przypadku naprawy skrzyni lub dolewa się jeżeli są wycieki. leje się pełny syntetyk 75W90 wchodzi ok 2 l.
hehe mam ten sam problem znaczy zgrzytająca dwójka. to znaczy teraz bo zrobiło się zimniej i na początku szczególnie przy redukcji z 3 na 2 to może zgrzytnąć ale to do czasu nagrzania oleju w skrzyni.
to zgrzytanie świadczy o wyrobieniu się synchronizatorów w skrzyni.
hehe mam ten sam problem znaczy zgrzytająca dwójka. to znaczy teraz bo zrobiło się zimniej i na początku szczególnie przy redukcji z 3 na 2 to może zgrzytnąć ale to do czasu nagrzania oleju w skrzyni.
to zgrzytanie świadczy o wyrobieniu się synchronizatorów w skrzyni.
Nissan Patrol K160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 210 gości