Jak zwiekszyć moc w 1V cd. - Nowe turbo VNT GT1749!!!
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
Co to może być na wolnych obrotach zdaża sie że mam obroty 1050 a nieraz 900 z hakiemi. Nieraz jest tak przy zmianie biegów (szczególnie tych niskich 1,2,3) obrotek potrafi spaść poniżej 700 i niżej i wtedy przez chwile czuć takie nie szarpniecie a raczej tak jakby silnik miał zgasnąć. Bardzo nieprzyjemne , podkreciłem troche obroty ale i tak zdaża sie to czasem . co jest nietak ? Za podpowiedz
silnik 1V oczywiście , pompa 10mm gov mod jest .
silnik 1V oczywiście , pompa 10mm gov mod jest .
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Cze! Czy dołożenie intercoolera pomoże mi zmniejszyć chociaż trochę kopcenie? Do pompy 8mm dołożyłem samą górę z LDA, obrócony boost pin, zpiłowana podkładka. Ciśnienie turbo to max 1,2bara. Nie wiem dlaczego tak kopci. Tzn kopci do momentu aż turbina zacznie pompować 0,8 bara później kopcenie jakby zanika. Proszę o jakieś sugestie
Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337
a czy dołożenie IC (FMIC) coś pomoże?
[ Dodano: 04 Sie 2008 15:08 ]
[ Dodano: 04 Sie 2008 15:08 ]
O ile ząbków mniej więcej powinienem to wykręcić? Jutro się pobawię bo mam praktycznie pół dnia luzu:D Chłopaki za rady. Dzięki. PozdrawiamTo_mas pisze:rzemyk34, jak odkręcisz góre pompy tak jak przy modzie z LDA to tam jest takie słoneczko którym trzeba pokręcić Jak go troche wykręcisz to dymienie powinno sie zmiejszyć Ja sie z tym bawiłem jak tym kręcisz to przeskakuje o ząbki tak ze łatwo liczyć ile przekręciłeś gdyby coś było nie tak
Co powiecie na mojego kozak golfa?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175337
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ja wykręciłem chyba z półtora obrotu na pół obrotu jest ok 19 przeskoków (moge sie mylić bo to dawno było)rzemyk34 pisze:O ile ząbków mniej więcej powinienem to wykręcić? Jutro się pobawię bo mam praktycznie pół dnia luzu:D
Wykręć 1 obrót czyli 360st, sprawdź jak jeździ i jak coś to zwiększ lub zmniejsz
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
ono nie powoduje ze spada moc Ono jest odpowiedzialne za naprężenie niebieskiej spręzynki która tam jest (jak pewno zauwazyłeś) i jeśli go wykręcisz troche to ono będzie wyżej czyli spręzynka sie bardziej napręży i dzięki temu większa dawka paliwa będzie dawana później przez co nie będzie tak dymićrzemyk34 pisze:a jak wykręcę to "słoneczko" to dużo spadnie mi moc golfa?
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Dany44, po 1 to nie masz silnika TDI w tym twoim audi tylko TD intercooler
po 2 chyba tak łatwo to przekładanie nie pójdzie nie wiem czy kolektory spasują..
i ostatnie 3 to duzo łatwiej i zyskując więcej było by chyba przełożyć silnik.
po 2 chyba tak łatwo to przekładanie nie pójdzie nie wiem czy kolektory spasują..
i ostatnie 3 to duzo łatwiej i zyskując więcej było by chyba przełożyć silnik.
nie wiem masz wskaźnik to sprawdź ;przemyk34 pisze: ale jeszcze jedna kwestia! Kręcąc turbinę muszę wkręcić czy wykręcić tą śrubkę na imbus?
To_mas. Można by było przełożyć silnik, ale to by się wiązało z przełożeniem ( kupieniem) skrzyni biegów, ponieważ u mnie w audi silnik jest ustawiony rzędowo. A z tego co się orientuję to poprzeczna skrzynia od golfa nie pasuje do tego silnika. co do przełożenia IC to przełożył bym cały układ razem z filtrem powietrza itp. a wyjście z turbiny podłączył bym ( gumową rurą) z oryginalnym kolektorem ssącym. A co do samej turbiny to trzeba było by wyspawać kryzy aby wstawić ją w układ wydechowy. ( oryginalne kolektory od audi raczej by nie pasowały). Tak więc wydaje mi się, że nie powinno być problemu ze zrobieniem czegoś takiego. Trudności widział bym przy wysterowaniu turbiny, doprowadzeniu smarowania oraz odpowiedniej regulacji.
Jeśli się mylę lub piszę coś nie tak to wyprowadźcie mnie z błędu
Jeśli się mylę lub piszę coś nie tak to wyprowadźcie mnie z błędu
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
to nie silnik TDi i turbina nie steruje zadna elektryka.. a jak chcesz mieć możliwość regulacji to wystarczy zwykłe mbc...Dany44 pisze:Trudności widział bym przy wysterowaniu turbiny,
Sama taka przekłądka to juz spora robota... i ok myślisz o tym ale nie muślisz ze uturbiasz zwykły silnik diesla i jeśli zbytnio mu będziesz przyciskać to szybko sie rozleci .... weź to pod uwagę i zastanów sie czy sie opłaca.
To_mas. Masz rację zgadzam się z Tobą odnośnie zbyt mocnego „podkręcania silnika”, jednak ja jeżdżę raczej ostrożnie, i turbina byłą by mi potrzebna w niewielu przypadkach jak wyprzedzanie itp. osobiście mam takie zasady, że najlepiej mi się jeździ z prędkościami o 10 km/h przekraczającymi prędkości przepisowe. Tak więc w trasie jeżdżę rzadko powyżej 100 km/h. I nie gniotę samochodu na każdym skrzyżowaniu.
Pewnie zaraz napiszesz, że w takim razie to nie opłaca się w ogóle przekładać tych elementów bo różnica w jeździe nie będzie adekwatna do poświęconego czasu i nakładów finansowych, ale jednak te elementy chciał bym przełożyć z kilku względów. Po pierwsze dlatego, że je mam i nie muszę ich kupować. Po drugie lubię grzebać przy samochodzie, jeżeli sam coś zrobię to wiem jak to działa i jak to zreperować, a przy okazji nie muszę wydawać kasy na mechaników. I po trzecie po kilku wieczorach spędzonych w garażu będę miał satysfakcję, że coś sam zrobiłem, i że to chodzi ( o ile oczywiście będzie chodzić)
A wracając do wysterowania ( możliwe, że użyłem złego słowa) to chodziło mi o grzybek na turbinie do którego podłącza się wężyk z podciśnieniem ( takie rozwiązanie widziałem w golfach TDI) . U mnie w audi takiego grzybka na turbinie nie ma.
co to jest mbc??
Pewnie zaraz napiszesz, że w takim razie to nie opłaca się w ogóle przekładać tych elementów bo różnica w jeździe nie będzie adekwatna do poświęconego czasu i nakładów finansowych, ale jednak te elementy chciał bym przełożyć z kilku względów. Po pierwsze dlatego, że je mam i nie muszę ich kupować. Po drugie lubię grzebać przy samochodzie, jeżeli sam coś zrobię to wiem jak to działa i jak to zreperować, a przy okazji nie muszę wydawać kasy na mechaników. I po trzecie po kilku wieczorach spędzonych w garażu będę miał satysfakcję, że coś sam zrobiłem, i że to chodzi ( o ile oczywiście będzie chodzić)
A wracając do wysterowania ( możliwe, że użyłem złego słowa) to chodziło mi o grzybek na turbinie do którego podłącza się wężyk z podciśnieniem ( takie rozwiązanie widziałem w golfach TDI) . U mnie w audi takiego grzybka na turbinie nie ma.
co to jest mbc??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości