Nietypowy problem z obrotami

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Nietypowy problem z obrotami

Post autor: losdamianos » sob sie 02, 2008 13:26

Uruchamiam auto , obroty dochodzą do 800 po czym gaśnie.Drugi raz i trzeci po czym za czwartym razem dochodzą do 800 natychmiast do 1000 i auto pracuje normalnie..Co to może być?? Przepływomierz?Przepustnica?? Tak jak by na początku nie miał mocy...Autko to Golfik , ATD 101km 2003.Dzięki za pomoc!!



xplo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:33
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: xplo » sob sie 02, 2008 20:53

Ja bym już dawno pojechał podłączyć pod kompa auto i byś wiedział.



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » sob sie 02, 2008 21:49

xplo pisze:Ja bym już dawno pojechał podłączyć pod kompa auto i byś wiedział.
No co TY????????????????????????????????????????????
Magik z Ciebie!!!! Po to jest to forum ,żebym zamiast jechać na kompa spróbował SAM coś pogrzebać nie??????????????????????????????????



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob sie 02, 2008 22:24

losdamianos pisze:! Po to jest to forum ,żebym zamiast jechać na kompa spróbował SAM coś pogrzebać nie??????????????????????????????????
Pogrzebać to sobie możesz w nosie lub innym otworze.To nie komarek czy inna wueska :helm:



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » ndz sie 03, 2008 10:23

bongo pisze:[Pogrzebać to sobie możesz w nosie lub innym otworze.To nie komarek czy inna wueska :helm:
Kompletnie nie rozumiem tej wypowiedzi, przegiąłeś koleżko. Napisałeś 3130 postów na forum, TECHNICZNYM FORUM VOLKSWAGENA i taki tekst? Czyżby dla ciebie naprawa Golfa IV wiązała się z jakąś czarną magią, wiedzą tajemną? Przecież cały sens tego ZACNEGO forum sprowadza się do uzyskania wiedzy na temat grzebania w furkach.
Ostatnio zmieniony ndz sie 03, 2008 10:40 przez figurel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz sie 03, 2008 11:37

figurel pisze:Czyżby dla ciebie naprawa Golfa IV wiązała się z jakąś czarną magią, wiedzą tajemną?
To nie jest wiedza tajemna po pierwsze ,
po drugie auto najpierw sie diagnozuje a potem naprawia ,
po trzecie diagnoza wymaga nie tylko wiedzy ale też narzędzi a jednym z takich narzędzi jest VAG-COM
figurel pisze:Przecież cały sens tego ZACNEGO forum sprowadza się do uzyskania wiedzy na temat grzebania w furkach.
Zgadza się , ale nie wymagaj od nas jasnowidzenia i wróżenia z fusów
losdamianos pisze:Co to może być?? Przepływomierz?Przepustnica?? Tak jak by na początku nie miał mocy...
Na to pytanie nikt ci nie odpowie


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » ndz sie 03, 2008 14:06

Z tego co wiem , to forum jest właśnie po to , aby jak coś mi się dzieje z autem zapytać ludzi którzy być może już przerabiali podobny problem i mi udzielą wskazówek zanim pojadę na kompa i wydam 80 PLN.
bongo nie wiem po kiego grzyba udzielasz swoich durnych rad grzebania palcem w nosie skoro nie masz o tym zielonego pojęcia. Siedz w tym Londynie i do Polski wróć jak się odmulisz i nauczysz trochę kultury....
homsky nie wymagam od Ciebie "janowidzenia" i "wróżenia z fusów" tylko pomocy w temacie który założyłem , a jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz sie 03, 2008 16:40

losdamianos pisze:zapytać ludzi którzy być może już przerabiali podobny problem i mi udzielą wskazówek zanim pojadę na kompa i wydam 80 PLN.
problem w tym.. ze wiele usterek ma czesto te same objawy.. i tym sposobem musialbys brac pod uwage kilkanasie.. lub tez kilkadziesiat przypadkow jakie spotkaly innych uzytkownikow. Tak wiec tak jak koledzy mowia.. czy tak czy siak.. pod kompa musisz go podpiac bo inaczej niczego znaczacego sie nie dowiesz.. to moje zdanie.. tymbardziej ze sam sie nie raz przekonalem ze w nowszych tdi nie jest tak latwo zdiagnozowac usterke. To juz nie to samo co pierwsze poczciwe klekoty pracujace bez kompow
a jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....
tutaj musze Cie rozczarowac... ze bez kompa nikt Ci tego nie powie.. i po prostu nie uda Ci sie samemu problemu rozwiazac ;)
pozdrawiam



Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » ndz sie 03, 2008 17:27

Ja nie oczekuje odpowiedzi typu "to na bank zepsute pompki" tylko jakiegokolwiek namiaru na rzecz od której zacząć tak jak zresztą tysiące użytkowników tego forum!!!
A nie ja pytam "w czym pogrzebać" ludzi którzy mają jakieś pojęcie o tym a jakiś "bongo" mi odpowiada żebym sobie w nosie pogrzebał... :crazy:
Czy według "Was" adminów to jest odpowiedz na miarę forum vwgolf.pl ???????????????


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

golfmaniac22
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
Lokalizacja: lodz

Post autor: golfmaniac22 » ndz sie 03, 2008 17:42

kolego losdamianos zajmij sie problemem w twoim autku podepnij pod kompa bo to najlepsza diagnoza ja mialem problem z obrotami i po podpieciu pod kompa okazalo sie ze czujnik temperatury cieczy byl walniety ,to jest najlepszy i najszybszy sposob , moze zapytaj na forum czy ktos w twojej okolicy niema kompa z programem i kablem to ci napewno pomorze, pozdrawiam



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » ndz sie 03, 2008 21:26

losdamianos pisze:tylko jakiegokolwiek namiaru na rzecz od której zacząć
podpiąc pod VAG-a :bajer: jesli chodzi o sprawy zwiazane z silnikiem... to zawsze od tego sie zaczyna



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz sie 03, 2008 22:27

enjoy pisze:podpiąc pod VAG-a jesli chodzi o sprawy zwiazane z silnikiem... to zawsze od tego sie zaczyna
O tym własnie pisałem , chciałem być wyrozumiały i grzeczny , ale widze kolega losdamianos nie rozumie co sie do niego mówi......
losdamianos pisze:homsky nie wymagam od Ciebie "janowidzenia" i "wróżenia z fusów" tylko pomocy w temacie który założyłem , a jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....
Oczekujesz pomocy ???? Przecież napisałem :dol: :dol: :dol:
homsky pisze:jednym z takich narzędzi jest VAG-COM
Niepotrzebnie sie napinasz.... wyluzuj , my chcemy Ci pomódz , tylko narazie to ty nie chcesz naszej pomocy bo po pierwsze nie czytasz ze zrozumienim tego co do ciebie piszemy

z mojej strony koniec OT


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
losdamianos
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 241
Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: losdamianos » pn sie 04, 2008 09:10

Dobra olać sprawę , dziś auto postawiłem u mechaników , zobaczymy jaka będzie diagnoza...Pozdrawiam!

[ Dodano: 04 Sie 2008 12:36 ]
Diagnoza:
Jakaś rura spadła z odmy i łapał lewe powietrze...Panowie wiecie o co chodzi??


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości