Post
autor: igor002 » czw lis 03, 2005 00:14
przede wszystkim to wzrokowo, jak wydają sie ok (tylko nie ciesz michy bo sprzedajacy to wytczai i bedzie grał twardego, kamienna twarz i to tak jak by coś ciagle nie pasowało i było żle) to potem jedz do wulkanizatoraz tym facetem i tymi kołami niech on załozy na beben wyważarki i sprawdzi wszystkie po kolei, prostośc itp, nie powinien kasy wogle wziasc za ten manewr albo najwyzej 10zł!
ja kupowałem fele bbs'a we wrocławiu i jechałem tam z krakowa, powiem szczerze ze tak robiłem, wulkanizator zauważył mała nierównosć na feldze i szybko mu wcisnełem 10 w łape i powiedział głośno ze ta naprawa to 100zł bedzie kosztować:D i tyle kolo sprzedajacy spuscił bo tak sie targowałem, w sumie koszt 4 felg to 450zł z oponami 4mm z tyłu i 6,5mm z przodu kupiłem a jak wyważałem potem to tylko jedna była do wyważenia, tak to wszystkie fele proste i bez zadych odważników z tymi oponami, pisze bo nie miały zadnych odważników jak je kupowałem.
Aha bardzo ważne, jak powiesz ze kolesiowi ze chcesz jechac do wulkanizatora i on jakiegoś zaproponuje najlepiej wybierz innego i sam gdziś znajdz wczesniej z gazety alno cos, boto moze być ustawione, w dzisiejszych czasach ludzie strasznie kreca!!!!
a co do ET to powinno być przy 6,5" et45 tak jest orginalnie ale et takie jak piszesz też podejdzie ale bedzie bardziej wewnątrz nadkola to koło i przy wiekszych nierównosciach albo załadowanym aucie moze lekko ocierac wewnatrz o nadkole samochjodu.
pozdro i powodzenia z aluskami:)
Mk3 GTI 16V ABF