Nietypowy problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nietypowy problem z obrotami
Uruchamiam auto , obroty dochodzą do 800 po czym gaśnie.Drugi raz i trzeci po czym za czwartym razem dochodzą do 800 natychmiast do 1000 i auto pracuje normalnie..Co to może być?? Przepływomierz?Przepustnica?? Tak jak by na początku nie miał mocy...Autko to Golfik , ATD 101km 2003.Dzięki za pomoc!!
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kompletnie nie rozumiem tej wypowiedzi, przegiąłeś koleżko. Napisałeś 3130 postów na forum, TECHNICZNYM FORUM VOLKSWAGENA i taki tekst? Czyżby dla ciebie naprawa Golfa IV wiązała się z jakąś czarną magią, wiedzą tajemną? Przecież cały sens tego ZACNEGO forum sprowadza się do uzyskania wiedzy na temat grzebania w furkach.bongo pisze:[Pogrzebać to sobie możesz w nosie lub innym otworze.To nie komarek czy inna wueska
Ostatnio zmieniony ndz sie 03, 2008 10:40 przez figurel, łącznie zmieniany 1 raz.
To nie jest wiedza tajemna po pierwsze ,figurel pisze:Czyżby dla ciebie naprawa Golfa IV wiązała się z jakąś czarną magią, wiedzą tajemną?
po drugie auto najpierw sie diagnozuje a potem naprawia ,
po trzecie diagnoza wymaga nie tylko wiedzy ale też narzędzi a jednym z takich narzędzi jest VAG-COM
Zgadza się , ale nie wymagaj od nas jasnowidzenia i wróżenia z fusówfigurel pisze:Przecież cały sens tego ZACNEGO forum sprowadza się do uzyskania wiedzy na temat grzebania w furkach.
Na to pytanie nikt ci nie odpowielosdamianos pisze:Co to może być?? Przepływomierz?Przepustnica?? Tak jak by na początku nie miał mocy...
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z tego co wiem , to forum jest właśnie po to , aby jak coś mi się dzieje z autem zapytać ludzi którzy być może już przerabiali podobny problem i mi udzielą wskazówek zanim pojadę na kompa i wydam 80 PLN.
bongo nie wiem po kiego grzyba udzielasz swoich durnych rad grzebania palcem w nosie skoro nie masz o tym zielonego pojęcia. Siedz w tym Londynie i do Polski wróć jak się odmulisz i nauczysz trochę kultury....
homsky nie wymagam od Ciebie "janowidzenia" i "wróżenia z fusów" tylko pomocy w temacie który założyłem , a jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....
bongo nie wiem po kiego grzyba udzielasz swoich durnych rad grzebania palcem w nosie skoro nie masz o tym zielonego pojęcia. Siedz w tym Londynie i do Polski wróć jak się odmulisz i nauczysz trochę kultury....
homsky nie wymagam od Ciebie "janowidzenia" i "wróżenia z fusów" tylko pomocy w temacie który założyłem , a jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
problem w tym.. ze wiele usterek ma czesto te same objawy.. i tym sposobem musialbys brac pod uwage kilkanasie.. lub tez kilkadziesiat przypadkow jakie spotkaly innych uzytkownikow. Tak wiec tak jak koledzy mowia.. czy tak czy siak.. pod kompa musisz go podpiac bo inaczej niczego znaczacego sie nie dowiesz.. to moje zdanie.. tymbardziej ze sam sie nie raz przekonalem ze w nowszych tdi nie jest tak latwo zdiagnozowac usterke. To juz nie to samo co pierwsze poczciwe klekoty pracujace bez kompowlosdamianos pisze:zapytać ludzi którzy być może już przerabiali podobny problem i mi udzielą wskazówek zanim pojadę na kompa i wydam 80 PLN.
tutaj musze Cie rozczarowac... ze bez kompa nikt Ci tego nie powie.. i po prostu nie uda Ci sie samemu problemu rozwiazaca jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....
pozdrawiam
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja nie oczekuje odpowiedzi typu "to na bank zepsute pompki" tylko jakiegokolwiek namiaru na rzecz od której zacząć tak jak zresztą tysiące użytkowników tego forum!!!
A nie ja pytam "w czym pogrzebać" ludzi którzy mają jakieś pojęcie o tym a jakiś "bongo" mi odpowiada żebym sobie w nosie pogrzebał...
Czy według "Was" adminów to jest odpowiedz na miarę forum vwgolf.pl ???????????????
A nie ja pytam "w czym pogrzebać" ludzi którzy mają jakieś pojęcie o tym a jakiś "bongo" mi odpowiada żebym sobie w nosie pogrzebał...
Czy według "Was" adminów to jest odpowiedz na miarę forum vwgolf.pl ???????????????
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
-
- Użytkownik
- Posty: 449
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 00:19
- Lokalizacja: lodz
kolego losdamianos zajmij sie problemem w twoim autku podepnij pod kompa bo to najlepsza diagnoza ja mialem problem z obrotami i po podpieciu pod kompa okazalo sie ze czujnik temperatury cieczy byl walniety ,to jest najlepszy i najszybszy sposob , moze zapytaj na forum czy ktos w twojej okolicy niema kompa z programem i kablem to ci napewno pomorze, pozdrawiam
O tym własnie pisałem , chciałem być wyrozumiały i grzeczny , ale widze kolega losdamianos nie rozumie co sie do niego mówi......enjoy pisze:podpiąc pod VAG-a jesli chodzi o sprawy zwiazane z silnikiem... to zawsze od tego sie zaczyna
Oczekujesz pomocy ???? Przecież napisałemlosdamianos pisze:homsky nie wymagam od Ciebie "janowidzenia" i "wróżenia z fusów" tylko pomocy w temacie który założyłem , a jeśli nie masz pojęcia "czy to kwestia przepływomierza lub brudnej przepustnicy" to się nie udzielaj tylko czytaj następny temat innego użytkownika forum , bo Ty nie masz o tym pojęcia ale ktoś inny na bank wie o co chodzi...
Żenada....
Niepotrzebnie sie napinasz.... wyluzuj , my chcemy Ci pomódz , tylko narazie to ty nie chcesz naszej pomocy bo po pierwsze nie czytasz ze zrozumienim tego co do ciebie piszemyhomsky pisze:jednym z takich narzędzi jest VAG-COM
z mojej strony koniec OT
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- losdamianos
- Ma gadane
- Posty: 241
- Rejestracja: pt sty 18, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dobra olać sprawę , dziś auto postawiłem u mechaników , zobaczymy jaka będzie diagnoza...Pozdrawiam!
[ Dodano: 04 Sie 2008 12:36 ]
Diagnoza:
Jakaś rura spadła z odmy i łapał lewe powietrze...Panowie wiecie o co chodzi??
[ Dodano: 04 Sie 2008 12:36 ]
Diagnoza:
Jakaś rura spadła z odmy i łapał lewe powietrze...Panowie wiecie o co chodzi??
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/352/d8492da7f466e2ce.jpg[/img][/url]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości