Problem po zmianie amortyzatorów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Buwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
Kontakt:

Problem po zmianie amortyzatorów

Post autor: Buwik » sob sie 02, 2008 19:36

Witajcie potrzebuje małej pomocy, mianowicie wczoraj zmieniałem amortyzatory i sprężyny i teraz kiedy kręcę kierownicą słychać niepokojący dźwięk tak jakby sprężyna kręciła się a reszta nie (tylko taki przykład) i tylko z przodu z lewej strony w reszczie jest ok. Użułem starych poduszek na których wcześniej nic się nie działo. Spręzyny zakładałem GT Cupline.
Teraz czy ja to spieprzyłem i nie dociągnąlem jakoś góry amortyzatora, czy poduszkę szlag trafił.


[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)

Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » sob sie 02, 2008 20:28

mozliwe ze nie dokreciłeś dobrze amora i stuka


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

Awatar użytkownika
Buwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
Kontakt:

Post autor: Buwik » sob sie 02, 2008 21:26

Wydaje mi się że dobrze dokręciłem Imbusem 7 i kluczem giętym oczkowym 22 przynamniej mi się wydawało że więcej już nie da rady. W poniedziałek jeszcze to obejrzę póki śrub nie zapiekło.


[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)

Awatar użytkownika
yorn_123
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 442
Rejestracja: śr lip 18, 2007 12:09
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: yorn_123 » sob sie 02, 2008 21:51

albo dobrze nie zamontowales sprezyny w ta gume na gorze najlepiej odkrec jeszcze raz.i tak musisz zrobic zbieznosc wiec lepiej zrob za wczasu niz pozniej ci bedzie pukac i bedziesz musial rozbierac


MK1 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3308577#3308577

MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175083

Awatar użytkownika
MarcoVW
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 962
Rejestracja: śr lip 06, 2005 21:04
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: MarcoVW » sob sie 02, 2008 23:17

Albo zle zalozyles dolny zwoj sprezyny w kielichu amora albo zle zalozyles gorny zwoj w talerzyku.
Podnies lekko kolo na lewarku i przekręć sprezyną aż wskoczy.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » sob sie 02, 2008 23:23

Buwik pisze:teraz kiedy kręcę kierownicą słychać niepokojący dźwięk tak jakby sprężyna kręciła się a reszta nie (tylko taki przykład) i tylko z przodu z lewej strony w reszczie jest ok
Miałem podobny efekt przy wywalonej poduszce amortyzatora (łożysko), po wymianie jest ok.



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob sie 02, 2008 23:37

Mogłes zbyt słabo dokrecic te kontre od góry upewnij sie ze jest dokrecona. Pamietam ze gdy sie jej nie dokreci to bedzie takie jakby bicie , bo poduszka nie bedzie dobrze dociskała sprezyny.
Ostatnio zmieniony sob sie 02, 2008 23:38 przez Maćkooo, łącznie zmieniany 1 raz.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
barek321
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt paź 23, 2007 17:21
Lokalizacja: pieniężno
Kontakt:

Post autor: barek321 » ndz sie 03, 2008 01:43

mam pytanie czy jak wymienialem sprezyny z przodu to musze ustawiac zbieznosc jezeli nei ruszalem drazkow itp. i sprezyny byly uzywane tylko naprawde w dobrej kondycji.


[url=http://img142.imageshack.us/my.php?image=new1wj9vr2.gif][img]http://img142.imageshack.us/img142/4662/new1wj9vr2.gif[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img142/new1wj9vr2.gif/1/][img]http://img142.imageshack.us/img142/new1wj9vr2.gif/1/w400.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Buwik
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 77
Rejestracja: wt maja 06, 2008 11:51
Lokalizacja: Okolice Stalowej Woli
Kontakt:

Post autor: Buwik » ndz sie 03, 2008 08:52

mam pytanie czy jak wymienialem sprezyny z przodu to musze ustawiac zbieznosc jezeli nei ruszalem drazkow itp. i sprezyny byly uzywane tylko naprawde w dobrej kondycji.


Tylko Geometrię przodu a dokładniej kąty pochylenia kół.


[size=167]>>>>>[/size] [size=167][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=168742]Mój Gofferek[/url][/size] [size=167]<<<<<[/size]

Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć 50km/h w zabudowanym :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 294 gości