Zmiana liczmika!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Borsuk

Zmiana liczmika!!!

Post autor: Borsuk » śr lis 02, 2005 15:20

Witam wszystkich :)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa II, no ale mam z nim kilka problemów w poszukiwaniu odpowiedzi trafiłem na wasze forum i mam nadzieję że wreszcoie się czegoś dowiem :)


No więc:
1 najpoważniejszy problem jest taki że nie wiem gdzie traci mi sięwoda z układu chłodzenia pod autem nie widać nigdzie wyciekó silnik też jest such a płyn znika w dość szybkim tępie... <co?>, ale żeby tego było mało to jak stoję w korkach to gotuje mi wode i wyżuca całą przez korek w zbiorniczku wyrónawczym :( w czasie jazdy jest ok im szybciej jade tym niższa temperatura silnika
2 licznik nie podaje mi kilometrówjakieprzejechałem prędkośćpokazuje natomiast kilometry nie (pewnie jakiśbałwan jak cofał licznik dosprzedaży to uszkodził :( ) i chciałbym zakupićnowy licznik tylko że ja posiadam z zegarem a chciałbym założyć z obrotościomierzem, czy takie coś jest możliwe???
3. to już taka pierdoła ale latem jak moje autko stało na słońcu to rozwarstwiła mi się podsufitówka i teraz tak brzydko wisi. próbowałem różnych knifów np. taśmy dwustronnej, ale efekt był mierny, czy zna ktoś kjakiś klej, którym możnaby coś takiego skleić???


Z góry dzięki za rady :)



Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr lis 02, 2005 16:10

siema
mi tez się odkleił materiał od podsufitki
nie warto kombinować kup ze szrotu ja za swoją dałem 50 pln
a licznik mi też nie działa i teżjestem ciekaw czy mozna podłączyć licznik z obrot zamiast z zegarem. Pozdro


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Awatar użytkownika
JAFO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 137
Rejestracja: śr paź 26, 2005 21:42
Lokalizacja: NLI N000 Warmia

Post autor: JAFO » śr lis 02, 2005 16:29

Co do wody, to podjedź do jakiegoś warsztatu samochodowego i niech sprawdzą ciśnienia w cylindrach, bo może być przedmuch przez uszczelkę między blokiem a głowicą.



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr lis 02, 2005 16:37

co do licznika ( przekladka ) to nie ma problemu kupujesz licznik z obrotkiem i zakladasz , przed zakupem sprawdzic na ile wtyczek jest twoj licznik ( sa na jedna wtyczke i sa na dwie wtyczki) , co do wody ktora ubywa , sprawdz jeszcze w srodku w aucie czy nie masz czasem mokro od strony nog ( pasarzer i kierowca) , a ze gotuje to moze i termostat sie za pozno otwiera , najlepiej wyciagnac termostat i wsadzic go do garczka potem podgrzewac wode z termometrem i sprawdzac przy jakiej temperaturze zacznie sie otwierac i temp. calkowitego otwarcia. powodzenia


Zyj kolorowo :)

Awatar użytkownika
moment
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
Lokalizacja: grudziądz
Kontakt:

Post autor: moment » śr lis 02, 2005 16:44

to czyli jak są najedną wtyczke to bedzie działał? a co z egarem elektronicznym? czy t6eż będzie działał


adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667

Borsuk

Post autor: Borsuk » śr lis 02, 2005 16:50

rzodkiew pisze:co do licznika ( przekladka ) to nie ma problemu kupujesz licznik z obrotkiem i zakladasz , przed zakupem sprawdzic na ile wtyczek jest twoj licznik ( sa na jedna wtyczke i sa na dwie wtyczki) , co do wody ktora ubywa , sprawdz jeszcze w srodku w aucie czy nie masz czasem mokro od strony nog ( pasarzer i kierowca) , a ze gotuje to moze i termostat sie za pozno otwiera , najlepiej wyciagnac termostat i wsadzic go do garczka potem podgrzewac wode z termometrem i sprawdzac przy jakiej temperaturze zacznie sie otwierac i temp. calkowitego otwarcia. powodzenia
termostat odpada bo wyciągałem go i jeździłem bez :( więc raczej stawiam na uszczelkę szkoda tylko że raz ją już wymieniałem i mechanik uznał że to nie może być uszczelka chyba że mam pecha. Reklamacji oczywiście nie uznał :(



Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr lis 02, 2005 17:04

moment pisze:to czyli jak są najedną wtyczke to bedzie działał? a co z egarem elektronicznym? czy t6eż będzie działał

jezeli masz licznik na jedna wtyczke to taki muszisz kupic tez na jedna wtyczke i wszystko bedzie dzialalo, no chyba ze kupisz licznik z mfa to wtedy trzeba dorabiac pare kabli zeby zadzialalo no i manetke wycieraczek tez zmienic trzeba.


Zyj kolorowo :)

mortas
Fuel is my Blood
Fuel is my Blood
Posty: 370
Rejestracja: pt gru 03, 2004 01:48
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: mortas » śr lis 02, 2005 17:05

Liczniki na jedną czy dwie wtyki działają wszystkie funkcje bez problemu po zamontowaniu, ważną rzeczą jest jakie licznik ma przełożenie, taki napis nad przyciskiem kasowania dziennego przebiegu np 935,950 lub 975. Musicie zakupić liczniki z takim samym przełożeniem.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=47926]>>MOJA BYŁA LALECZKA<<[/url]
[url=http://avatars.jurko.net][img]http://img1.jurko.net/avatar_14129.jpg[/img][/url]

www.konstel.webs.com

Awatar użytkownika
rzodkiew
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 415
Rejestracja: ndz wrz 26, 2004 23:21
Lokalizacja: Nowy Targ
Kontakt:

Post autor: rzodkiew » śr lis 02, 2005 17:05

a pompa wody ? moze juz ma dosc i nie podaje tak jak trzeba

[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 4:07 pm ]
mortas pisze:Liczniki na jedną czy dwie wtyki działają wszystkie funkcje bez problemu po zamontowaniu, ważną rzeczą jest jakie licznik ma przełożenie, taki napis nad przyciskiem kasowania dziennego przebiegu np 935,950 lub 975. Musicie zakupić liczniki z takim samym przełożeniem.
dokladanie , gdzies mi to umklo :grin: a jest to bardzo wazne


Zyj kolorowo :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 359 gości