Podłączenie wskaźnika i czujnika ciśnienia oleju.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Podłączenie wskaźnika i czujnika ciśnienia oleju.

Post autor: koloko » czw lip 31, 2008 22:58

Witam,
w moje ręce wpadł ostatnio zestaw czujnik + wskaźnik ciśnienia oleju VDO 0-10 bar

Obrazek

Obrazek

Na wskaźniku jest:
| - minus
+ - plus
G - wejście czujnika

Na czujniku jest:
G - pewnie wyjście na wskaźnik
WK - ???

Obrazek

I teraz pytanie, może trochę lamerskie, ale chce mieć pewność, jak to podłączyć. oczywiście plus i minus to prosta sprawa (tak sądze) ale zastanawia mnie to WK, podpiąć tam plus czy minus?

Z góry dziękuje za odpowiedź i sugestie.
:pub:



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sie 01, 2008 10:43

na stronce VDO są podajże schamty



Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » wt sie 05, 2008 15:31

http://gandalf.mac.edu.pl/~sobczakm/ftp ... ldruck.pdf

i wszystko jasne.... w największym skrócie ze schematów wynika że wyjście WK masz zostawić wolne a na wyjściu z gniazda G zmostkować kable i jeden dać na wskaźnik VDO a drugi podłączyć pod kabel który oryginalnie idzie do brązowego czujnika (ciśnienie oleju na biegu jałowym) :)

pozdro

napisz czy pomogło


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
koloko
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 21:50
Lokalizacja: Wrocław - Kozanów
Kontakt:

Post autor: koloko » pt sie 08, 2008 17:21

Znakomicie, wielkie dzięki Tirsone!
Wychodzi na to ze nawet mogę sobie podłączyć kontrolkę :)
Bardzo pomógł mi ten schemat, niebawem zdjęcia jak działa wskaźnik.

[ Dodano: 09 Sie 2008 17:41 ]
Ze schematu wynika, że wykręcam z bloku silnika obecny czujnik, wkręcam ten co kupiłem. Kabel ze starego czyjnika podłączam do WK, a pod G linia do nowego wskaźnika :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 338 gości