Po jakim czasie powinien otworzyć się termostat w 1.6TD ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Lukas 182 dobrze wiesz że jeżeli termostat się nie otworzy to dolny wąż będzie zimny a nie chłodny.Przy temperaturze roboczej dolny wąż jest ciepły po prostu.Dużo gorętszy jest ten na górze.Co do chłodnicy to może byc mniej lub więcej zapchana.Jak już się grzeje w trasie to wogóle jest zabita.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
dominik7, u mnie jak się otworzy termostat to ani dolnego ani górnego nie złapię, są w porównywalnej temperaturze, przed otwarciem dolny jest ciepły ale nie gorący...
Chłodnicę mam OK, bo w trasie przy bucie nic a nic się nie grzeje, w korku jak już termostat się otworzy i załączy wentylator też temperatura OK, wkurz mnie to, że trzeba tak długo asekuracyjnie jechać zanim otworzy się termostat, bo ja za szybko zacznę cisnąc autko to wywala płyn, termostat zachowuje się tak jakby otwierał w dużo wyższej temperaturze niż zakładane 87 st C ...
Czekam co mi tam benito napisze
Chłodnicę mam OK, bo w trasie przy bucie nic a nic się nie grzeje, w korku jak już termostat się otworzy i załączy wentylator też temperatura OK, wkurz mnie to, że trzeba tak długo asekuracyjnie jechać zanim otworzy się termostat, bo ja za szybko zacznę cisnąc autko to wywala płyn, termostat zachowuje się tak jakby otwierał w dużo wyższej temperaturze niż zakładane 87 st C ...

Czekam co mi tam benito napisze

- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Czyli Topran odpada, no cóż, zaczekam co tam jaszczur mi odpisze 
Kurcze skusiłbym się na ten otwierający przy 82 st C ale szukam po google i nic na razie nie znalazłem

Kurcze skusiłbym się na ten otwierający przy 82 st C ale szukam po google i nic na razie nie znalazłem

Ostatnio zmieniony sob sie 09, 2008 23:08 przez Lukas-182, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Jak nie przekroczy 6 litrów na 100 to looz, grunt aby się nie przegrzewał 
Buszowałem po Allegro i znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item405513529_te ... ji_vw.html
Może oryginalny by lepiej pociągnął ??

Buszowałem po Allegro i znalazłem coś takiego:
http://moto.allegro.pl/item405513529_te ... ji_vw.html
Może oryginalny by lepiej pociągnął ??
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Czyli ten jest na 84 st C ??jaszczur pisze:odnośnie termostatu 4264.84D wahler temp ot 84 stopnie
Ten to za szybko jak dla mnie otwiera, z lekka niedogrzany silniczek by był , zwłaszcza zimąjaszczur pisze:topran Hp 101 094 temp otw 75 stopni (nr oryginału 056121113D75)

Co do mojego problemu to dzisiaj ustawiałem kąt wtrysku to termostat normalnie pracował, wentylator co chwila się załączał, ale za to zauważyłem, że mam nieszczelny zbiorniczek wyrównawczy, wali spod czujnika stanu płynu w zbiorniczku, sączy się nie miłosiernie może dla tego termostat za późno się otwiera, bo w układzie nie ma dość wysokiego ciśnienia i płyn szybciej wrze, ale chyba nie tędy droga...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
Lukas-182 pisze:Czyli ten jest na 84 st C ??jaszczur pisze:odnośnie termostatu 4264.84D wahler temp ot 84 stopnie
Ten to za szybko jak dla mnie otwiera, z lekka niedogrzany silniczek by był , zwłaszcza zimąjaszczur pisze:topran Hp 101 094 temp otw 75 stopni (nr oryginału 056121113D75)
Co do mojego problemu to dzisiaj ustawiałem kąt wtrysku to termostat normalnie pracował, wentylator co chwila się załączał, ale za to zauważyłem, że mam nieszczelny zbiorniczek wyrównawczy, wali spod czujnika stanu płynu w zbiorniczku, sączy się nie miłosiernie może dla tego termostat za późno się otwiera, bo w układzie nie ma dość wysokiego ciśnienia i płyn szybciej wrze, ale chyba nie tędy droga...
Skoro jest nieszczelny to może się zapowietrzać i przez to grzać.
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkioSjUFKyMHzqmuU0GfCiXEIgR5re3-DV5-g48EwFKSNS3s23AQ
- Lukas-182
- Sprzedawca
- Posty: 997
- Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
- Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
- Kontakt:
Taka malutka nieszczelność może powodować takie cyrki ??dominik7 pisze:Skoro jest nieszczelny to może się zapowietrzać i przez to grzać.
A co do uszczelnienia, to czym to najlepiej zrobić, bo dzisiaj oglądałem ten czujnik, i tam nad plastikowym gwintem jest gumowy oring i wygląda on dobrze, nie sparciały, może się skurczył


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości