Po Swapie na diesla coś sie dzieje z licznikiem.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Po Swapie na diesla coś sie dzieje z licznikiem.

Post autor: Gacu16 » śr lip 30, 2008 16:47

Witam wszystkich . Wczoraj zrobiłem swapa z 1.6 PN na 1.6 TD JR , w aucie była już nowa instalacja na 1 kostkę a ja miałem licznik na dwie , więc zrobiłem przejściówkę lutując podwójne wtyki kostek do tego pojedyńczego tam do tych blaszek na tasiemce od pojedyńczej kostki (którą uprzednio uciołem od starego licznika) i sprawa jest taka ze dzisiaj składam wszystko do kupy podpinam czujniki pod silnik (ale nie wszystkie bo muszę pomyśleć jak przerobić te od temperatury cieczy ze starej wersji na nową) wkażdym razie podpiołem od ciśnienia oleju ,kontrolke czy ładuje alternator oraz migacze ,długie itp. dzisiaj wsadziłem akumulator przekręcam kluczyk a tam zamiast magi czerwonych światełek ze nie ma ładowania ,ciśnienia oleju to tylko raz mrugnie delikatnie diodka od oleju i to wszystko:/ ( od migaczy ,świateł długich ,zegarek ,i podświetlenie działają normalnie kontrolki:) Co sie mogło stać? jutro zaleje silnik nowym olejem , założę filtr i podepnę grzanie świec i odpalę to może pomoże:( a i jeszcze jedno jakie sprężanie powinien mieć diesel? miałem już auto z tym silnikiem ale jakoś sie tym nie zainteresowałem a w tym obecnym silniku jest takie sprężanie ze można było ręką koło zamachowe obracać:/ z trudem ale można było:/
Ostatnio zmieniony śr lip 30, 2008 16:51 przez Gacu16, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » śr lip 30, 2008 17:39

coś musiałeś pomieszać z tym lutowaniem chyba :// cholera czemu nie kupiłeś licznika na 1 kostke wystarczyło podpiąć i by wszystko grało !!
Potem tylko kabelek od zapłonu przyłączasz do pompy
wtyczke od czujnika temp wody z przodu tylko jeden z 2 kabli przyłączasz do czujnika :) (bo stary czujnik jest na 1 wtyk) a drugi czujnik temp wody podłączasz do przekaźnika świec no i zostaje chwila zabawy z podłączeniem przekaźnika :D na forum są schematy jakbyś nie mógł znaleźć to wal do mnie :)
Przerabiałem przekładanie z PN rocznik 91r na JR 87r chyba



weryfany
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: sob cze 14, 2008 19:31
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: weryfany » śr lip 30, 2008 21:16

Ciśnienie sprężania:
normalnie - 34 (bar)
minimalnie - 28 (bar)


98% ludzi nienormalnych czyta posty z ręką na myszce.
Nie zdejmuj reki, już jest za późno...

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » śr lip 30, 2008 21:51

schemat jak podłączyć przekaźnik od świec mam nawet go trochę ulepszyłem bo dorobiłem do niego blokadę żeby mi sie gdzieś nie daj boże zaciął przekaźnik i spalił pod maska co nieco:D a jak ten kabelek przyczepić do tego czujnika? na czujniku mam takie grzybki jakby i jak do tego kabel przymocować?:) nie wiem jak wykładała wtyczka na to bo starą instalacje od gtd ojciec spalił xD kolego a jak z zawiasem u ciebie? nie siad za bardzo? mój sie troszkę obniżył i boje się żeby sie on zabardzo nie bujał i żebym nie zahaczył o coś miską:D Noi ten nieszczęsny licznik:( niemam kasy na nowy na 1 wtyk a tem mam za darmo i napewno nic nie popieprzyłem przy lutowaniu bo opis pinow mam z forum i nawet sprawdzaem na kostce czy przewód od czujnika idzie do kostki do wyznaczonego pinu i szedł, zwarć też niema na mojej przejściówce:(

[ Dodano: 30 Lip 2008 21:58 ]
aha i ile byś chciał za te felgi z allegro?:D



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 31, 2008 09:55

Gacu16 pisze:jak ten kabelek przyczepić do tego czujnika? na czujniku mam takie grzybki jakby i jak do tego kabel przymocować?:)
nie masz foty tego ? bo nie wiem o jakie grzybki chodzi
Gacu16 pisze:kolego a jak z zawiasem u ciebie? nie siad za bardzo? mój sie troszkę obniżył i boje się żeby sie on zabardzo nie bujał i żebym nie zahaczył o coś miską:D
heh wiesz cięzko powiedzieć (zobacz mój temat 1 strona ) ja założyłem zawias -60 z mk3 i przód siadł tak gdzieś do -70 :D jest git choć mogło by być ciut niżej :P
Gacu16 pisze:aha i ile byś chciał za te felgi z allegro?:D
ok 700

A z tymi kontrolkami to nie wiem co to może być :/ a licznik na 100% dobry ? moze coś w nim nie tak ciekawe co by było jakbyś podłączył inny :)



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: Po Swapie na diesla coś sie dzieje z licznikiem.

Post autor: bugalon » czw lip 31, 2008 10:15

Gacu16 pisze:Witam wszystkich . Wczoraj zrobiłem swapa z 1.6 PN na 1.6 TD JR , w aucie była już nowa instalacja na 1 kostkę a ja miałem licznik na dwie , więc zrobiłem przejściówkę lutując podwójne wtyki kostek do tego pojedyńczego tam do tych blaszek na tasiemce od pojedyńczej kostki (którą uprzednio uciołem od starego licznika) i sprawa jest taka ze dzisiaj składam wszystko do kupy podpinam czujniki pod silnik (ale nie wszystkie bo muszę pomyśleć jak przerobić te od temperatury cieczy ze starej wersji na nową) wkażdym razie podpiołem od ciśnienia oleju ,kontrolke czy ładuje alternator oraz migacze ,długie itp. dzisiaj wsadziłem akumulator przekręcam kluczyk a tam zamiast magi czerwonych światełek ze nie ma ładowania ,ciśnienia oleju to tylko raz mrugnie delikatnie diodka od oleju i to wszystko:/ ( od migaczy ,świateł długich ,zegarek ,i podświetlenie działają normalnie kontrolki:) Co sie mogło stać? jutro zaleje silnik nowym olejem , założę filtr i podepnę grzanie świec i odpalę to może pomoże:( a i jeszcze jedno jakie sprężanie powinien mieć diesel? miałem już auto z tym silnikiem ale jakoś sie tym nie zainteresowałem a w tym obecnym silniku jest takie sprężanie ze można było ręką koło zamachowe obracać:/ z trudem ale można było:/
A mierzyłeś który pin w zegarach do czego? Czy kolorami przelutowywałeś? Jak kolorami to do poprawy. Ciekawi mnie też w jaki sposób kierunkowskazy polutowałeś :)


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Gacu16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: sob lut 25, 2006 16:29
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Gacu16 » czw lip 31, 2008 23:20

Kierowałem sie opisem pinów i opisem na liczniku :D Migacze wziołem i lewy i prawy wlutowałem do 1 pinu starego licznika:D migacze działają kontrolka od oleju jednak tez już działa:D ,długie działają ,nie działa tylko kontrolka że brak ładowania:( i musze powiedzieć ze jestem mile zaskoczony i chyba wiem czemu poprzedni gtd tak latał:P dzisiaj jak tylko pusciłem gaz to było słychać ten zawór upustowy w kolektorze dolotowym więc turbina na pewno kręci powyżej 0,9 bara:D jednak mam kolejny problem taki iż alternator (bosha 90A) Nie daje znaków życia po roku leżenia w garazu:/ niemam łądowania a co za tym idzie niemam jak odpalac auta xD założyłem narazie altek od benzyny bosha 45A ale tez chyba kaput bo na właczonym silniku napięcie wynosi 11,9V xD

[ Dodano: 05 Sie 2008 09:10 ]
Odziwo po podłączeniu obrotomierza alternator łąduje do 13,61 xD czyżby miał wzbudzenie poprzez obrotek? xD



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 258 gości