problem ze słabym przyspieszaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem ze słabym przyspieszaniem
Witam mam golfa II z 1990 roku z silnikiem turbodiesla 1.6.Mój problem polega na słabym przyspieszeniu, silnik ma zmienione pierścienie i nie bierze oleju, myślałem że problem tkwi w turbosprężarce ale okazała się dobra.Po jezdzie z kumplem ,który ma golfa z takim samym silnikiem wiem że mojemu sporo brakuje i nie wiem co jest nie tak...
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 09:39 przez estek1988, łącznie zmieniany 1 raz.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Ustawinie kąta wtrysku na pompie - ustawienie wtrysków koszt 200 zł no i nowy filtr paliwa powietrza
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Jak masz manometr, to jakie jakie ciśnienie na turbo?
sprawdz LDA, boost pin czy działa prawidłowo, wężyk od kolektora do boost pin czy drożny nie pęknięty,
Auto kopci?? jak odpala na zimnym?
Kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione?
sprawdz LDA, boost pin czy działa prawidłowo, wężyk od kolektora do boost pin czy drożny nie pęknięty,
Auto kopci?? jak odpala na zimnym?
Kąt wtrysku i fazy rozrządu dobrze ustawione?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
To się zgadza, dlatego też tak zrobiłem. 185/60 R 14 to optymalny kompromis przyczepność/osiągi dla 1.6 TD Na 195/50 R15 autem jeździło się lepiej w zakrętach lecz niestety na dziurach wyrywało plomby, na koleinach wyrywało kierownicę, a autko paliło co najmniej 0,5l więcej na 100 km.
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
twardy, kapcie maja zarabiste znaczenie, powiem szczerze gdyby nie krecenie motorka i osprzetu to nawet zdrowy seryjny JR na 15 by szedl jak kupa, ostatnio przekladalem felunek na moment i na 13 i 14 to jak zdziczale auto ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
z 15 juz trudniej idzie.
kolega niech sprawdzi kat wtrysku na pompie i wtryski na poczatek
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
z 15 juz trudniej idzie.
kolega niech sprawdzi kat wtrysku na pompie i wtryski na poczatek
MOJE byłe byłe VW :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1176271#1176271
było mk1 1.5D
było mk2 1.6TD
jest mk3 1.9 TDI 1Z
jest mk6 2.0 TDI CBDC HL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 121 gości