Post
autor: sas_gti » śr lis 02, 2005 01:05
nie no jasne ze kit to inna rozmowa ale tez inna kasa,
nie mowilem o sytuacji ze wsadzasz b4 i sprezyny -40mm albo nawet -60mm, jak slysze -40 to juz mnie przeraza bo moj golf byl na takeij sprezynie jak go sproawdzielm + krotki amor supersport i nie dalo sie jezdzic praktycznie, ale uwazam ze zestawik b4 + weitec 20mm bardzo przyzwoicie pracuje , duzo ludzi lata na takim w KJSi sobie chwalą
ja osobiscie mam bilsteina b6 z seryjnej dlugosci sprezyna i nie narzekam
poza tym nie tylko gotowe KITy czyli amor i sprezyna sie sprawdzaja, ale bardzo czesto sie dobiera całe zawieszenie, ma sie kilka kompletów amortyzatorów w róznym ustawieniu skoku, tłumienia i długości + do tego kilka różńych kompletów sprężyn i sie kombinuje na kazdy rajd w zaleznosci od nawierzchni itd,
wiadomo ze koledze chodzi o jazde po ulicy wiec trzeba dobrac cos na stale zeby sie do tego nadawalo, dobierajac do normalnej jazdy trzeba brac pod uwage wszytko , jak posadzisz za nisko na zime to bedzie tarł, za twardy tył to moze stawiać itd, COCKNEY chce bardziej sportowo, wiec jak zalozy serie np bilsteina b4 albo KYB albo nawet MONROE i do tego spokojnie przysadzi sprezynke -20 bez przesady z twardoscia to jezeli ma zylke sportowca to bedie zadowolony i sobie z autem poradzi, zmiana na pewno nie bedzie kolosalna