Pojawił się gwizd turbiny
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 136
- Rejestracja: sob paź 13, 2007 20:11
- Lokalizacja: Czechowice
- Kontakt:
Pojawił się gwizd turbiny
Miałem mały problem z turbiną bo często nie działała i samochód jechał max 110 na godzine i jak muł, mechanik wymienił mi rozrząd filtry olej i wyczyścił te łopatki turbo co się otwierają i wpuszczają ciśnienie od turbo. teraz samochód ma o wiele większą moc nawet od tej kiedy turbo działało przed naprawą, wszystko chodzi pięknie tylko między 1000 a 2000 obrotów słychać gwizd, przy zamkniętych drzwiach jest słabo słyszalny, ale jak otworze drzwi i przygazuje to słychać go mocno
to coś groźnego ? na forum wyczytałem że to może być nieszczelny układ wydechowy lub kończące się turbo, ale układ nie był chyba ruszany a turbo od kąd gwizda chodzi 2x lepiej
więc sam nie wiem
po świętach kupuje kabelek vag bo jeżdzenie co chwile na kompa jest za drogie
to coś groźnego ? na forum wyczytałem że to może być nieszczelny układ wydechowy lub kończące się turbo, ale układ nie był chyba ruszany a turbo od kąd gwizda chodzi 2x lepiej
więc sam nie wiem
po świętach kupuje kabelek vag bo jeżdzenie co chwile na kompa jest za drogie
Ostatnio zmieniony ndz mar 23, 2008 19:10 przez DonKichot, łącznie zmieniany 1 raz.
u mnie gwizd pojawia się jak zrobie kawałek trasy bez katowania ale żeby przedmuchało przewody i jak podjade na parking i zostawie auto żeby pochodziło na wolnych obrotach to tak gdzies po 30 sekundach zaczyna słychać gwizd turbiny ale auto lata jak szalone i nie kopci intensywnie
pozdrawiam
pozdrawiam
Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.
Witam Wszystkich
Mam podobny problem jak użytkownik DonKichot, słychać gwizd turbiny na niskich obrotach. W czym może tkwić problem?
Samochód dobrze się zbiera, nie ma jakiegoś dymu z rury wydechowej, choć raz włączył się NOTLAUF na VI biegu jadąc pod górkę.
Dziś podpiąłem go pod Vag’a, jest jeden błąd:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Dodaje również logi z testu dynamicznego, link poniżej.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ad ... 6d659.html
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Mam podobny problem jak użytkownik DonKichot, słychać gwizd turbiny na niskich obrotach. W czym może tkwić problem?
Samochód dobrze się zbiera, nie ma jakiegoś dymu z rury wydechowej, choć raz włączył się NOTLAUF na VI biegu jadąc pod górkę.
Dziś podpiąłem go pod Vag’a, jest jeden błąd:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Dodaje również logi z testu dynamicznego, link poniżej.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ad ... 6d659.html
Z góry dziękuje za odpowiedzi
Może to nie ma znaczenia...ale spytaj mechanika czy Ci nie "regulował" sztangi. U mnie pogwizdywało jak ją znacznie podkręciłem. Piszesz, że turbo po czyszczeniu więc łopatki powinny lekko chodzić w całym zakresie - sprawdź czy aby na pewno tak jest. Czepiam się tego turbo bo sam walczę z podobnym tematem
140KM / 317NM...i wreszcie bez lęku zerkam w stronę lewego pasa:)
źle zrozumiałeś temat, tu chodzi o gwizd turbiny na wolnych obrotachxplo pisze:Dziwne czyli mam rozumieć , że gdy np na luzie przycisne gaz właśnie obroty około 2000 tyś i mi turbina zagwiżdże to jest źle ??
Bądź jak jadę przy otwartym oknie i ruszam też obroty około 2000 tyś i sobie zagwiżdże ? Póżniej już jej nie słychać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 224 gości