





A teraz do rzeczy.W lipcu 2008 stałem się szczęśliwym posiadaczem wymarzonego VW Golfa MkIII w wersji GTI Edition 2.0 8V. Auto kupiłem od najlepszego kumpla, długo namawiałem go na sprzedaż aż w końcu sam mi go odkopsał ponieważ dowiedział się, że będzie tatuśkiem i postanowił kupić kombi. Autko przyjechało z Niemiec, kolega był jego pierwszym właścicielem i jeździł nim trochę ponad rok.
Opis auta:
-Vw Golf MkIII GTI Edition
-rok prod. czerwiec 1996 (z nr. VIN wychodzi modelowo 97

-silnik 2.0 8V AGG, sekwencyjna instalacja gazowa BRC, skrzynia biegów manualna
-nadwozie pięciodrzwiowe
-dwie poduszki powietrzne
-wspomaganie kierownicy
-regulacja wysokości kierownicy
-MFA
-centralny zamek z funkcją otwierania szyb oraz domykania szyb i szyberdachu
-cztery elektrycznie sterowane szyby
-elektrycznie sterowane lusterka
-szyberdach
-tapicerka i fotele Recaro w wersji czerwonej
-radio Gamma (kaseciak) + zmieniarka Panasonic, głośniki JBL w drzwiach + jakieś wysokotonowe
-RecordBox
-koła na lato Borbet BS 7,5"x16" z oponami Dunlop SP 9000 i Wanli 205/45/16
-koła na zimę Speedline 6,5"x15" z oponami Barum i Michelin 185/55/15
Mody (aktualizowane na bieżąco)
-odcięcie zapłonu
-komfortowe kierunkowskazy
-samoczynnie włączające się światła
-zmiana chromowanego znaczka w grillu na czarny
-alufelgi Borbet BS z oponami zmienione na alu ARTEC 7,5J16" z oponami Toyo T1S Proxes 215/40/16
-alufelgi Speedline z zimowego zestawu zmienione na stalówki
-zmiana opon z Toyo na Continental i Semperit 195/45/16
-zakup alu Porsche C2 (sprzedane przed polerką

-zakup nowych oryginalnych części z ASO w postaci czarnego znaczka w grill, chromowanego znaczka GTI w grill, grawerowanych tabliczek GTI Edition w listwy boczne, listew maskujących progi zewnętrzne, łączników hokeja z wewnętrznymi nadkolami
-zmiana chromowanego znaczka Vw w klapie bagażnika na ori z ASO czarny
-zmiana alufelg Artec na BBS RS008
-zmiana BBS RS008 na alufelgi RH ZW2 2 x 8J17" i 2 x 8,5J17"
-zakup opon Dunlop SP Maxx Sport 205/40/17
-zakup adapterów RH 5x100/5x112 2x20mm i 2x30mm (20mm za małe

-zmiana seryjnego zawieszenia GTI na gwintowane H&R na grubym tłoczysku
-lotka tylnej szyby została polakierowana
-zmiana tylnych lamp Hella Black na Hella Black Magic
-zakup adapterów RH 25mm (za małe

-zrobiony smoked przednich H1
-zakup adapterów 35mm na tył- IDEALNE

-zakup nowego zestawu gwintowanego zawieszenie MTS- Technik
-lakierowanie całego auta
Plany
-zakup czarnych reflektorów Hella Projektor plus xenon 6000k
-zmiana HBM na HCC
-zmiana koloru rotorów felg RH
-ponowny zakup Speedline'ów i lakierowanie ich na czarno pod zimówki
A tak Golfik wyglądał zaraz po zakupie








W pierwszej kolejności zmieniłem chromowany znaczek VW w grill na czarny (nie malowany) jakiejś marnej jakości, ponieważ przy montażu pękł jeden z zaczepów ale jakoś się trzymał


W końcu przyszła zima i w aucie pojawił się zimowy zestaw kół i przy okazji forumowe wlepy










Speedline'y się sprzedały skubane jedne (chociaż był plan, żeby polakierować je na czarno










W międzyczasie sprzedałem Borbety a w ich miejsce pojawiły się od razu aluski Artec 7,5"x16" z oponami Toyo Proxes 215/40/16




No i fotki z szybkiej przymiarki





Alu ARTEC sprzedane a w ich miejsce zakupione BBS RS 008

Powoli dochodzą do siebie




BBS-y niestety sprzedane jeszcze przed złożeniem natomiast w aucie wreszcie zagościł gwint H&R i Alu RH ZW2 8J17" i 8,5J17" z oponami 205/40/17 Dunlop SP Sport Maxx. Do tego zakupione zostały ori dystanse aluminiowe RH 5x100/5x112 2x20mm i 2x30mm. Niestety 20mm są za małe więc 30mm będą na przód a na tył się dokupi 35mm.








Tylne lampy ori GTI (Hella Black) zmienione na Hella Black Magic.


Zadymienie przednich H1.





08 kwietnia 2010r. chwila na którą długo czekałem- odbiór auta od lakiernika i założenie kółeczek na lato

