Jak mam w koncu silnik? :|
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
- Lokalizacja: Wawa
Jak mam w koncu silnik? :|
Hejka Wszystkim....mam pytanko bo jużsam się zamotałem....zastanawia mnie oznaczenie mojego silnika bo niby mam MH czyli gaźnik ale ostatnio jak z dwiema osobami rozmawiałem to upierały się ze to jest na jednopunktowym wtrysku. I jak to w końcu jest bo sam już zgłupiałem. Przeglądałem listę oznaczeń silników i według niej to jest gaźnikowiec.
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
- Lokalizacja: Wawa
dużo , zwłaszcza że skrzynia i zawieszenie inne - bez roboty możesz włożysz 1.4 na jednopunkcie i też będzie w miare bez problemówMistiqChild pisze:w sumie to nie widziałem żadnego innego silnika oprócz swojego:) DziękiMAREK 74 pisze:nie słuchaj głupot widziałeś 1.3 na jednopunkcie w MK2?
AAAAa jeszcze jedno pytanko....dużo byłoby roboty przy zmianie silnika na 1.6 gaźnik? Chodzi mi o wszystkie przewody itd. Dużo zmian jest przy tym?
-
- Mały gagatek
- Posty: 74
- Rejestracja: pt cze 17, 2005 03:23
- Lokalizacja: Wawa
co ty gadasz kolego
co do oplat to nie jest jakas kolosalna przpeasc
roznica 50-70zł na caly rok to wg ciebie duzo??
a eksplatacja auta bedzie duzo przyjemniejsza
wg mni eto niema co sie zastanawiac tylko wkladac 1.8 a nie brac 1.6
zobacz ile problemow maj auzytkownicy 1.6 chyba najwiecej
co chwile cos pada jak nie gaznik to jakis modul i jeszcze inne rzeczy
z przekladka z 1.3 na wiekszy bedzie juz podgorke
masz inaczej ulozony silnik
inaczej masz kolektor wydechowy
łapy silnika
jest sporo rzezby ale wykonalne
a bez przerobek to faktycznie 1.4 wejedzie i chyba 1.6 z mk3 one chyba tak samo sa pochylone jak mnie pamiec niemyli no i 1.3Diesel z polo
ofkorse joke
albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac
co do oplat to nie jest jakas kolosalna przpeasc
roznica 50-70zł na caly rok to wg ciebie duzo??
a eksplatacja auta bedzie duzo przyjemniejsza
wg mni eto niema co sie zastanawiac tylko wkladac 1.8 a nie brac 1.6
zobacz ile problemow maj auzytkownicy 1.6 chyba najwiecej
co chwile cos pada jak nie gaznik to jakis modul i jeszcze inne rzeczy
z przekladka z 1.3 na wiekszy bedzie juz podgorke
masz inaczej ulozony silnik
inaczej masz kolektor wydechowy
łapy silnika
jest sporo rzezby ale wykonalne
a bez przerobek to faktycznie 1.4 wejedzie i chyba 1.6 z mk3 one chyba tak samo sa pochylone jak mnie pamiec niemyli no i 1.3Diesel z polo
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac
hej,
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman
eman pisze:hej,
ja mam w karcie pojazdu MU w dowodzie U i jest to silnik 1.3 na wielopunktowym wtrysku i wcale to sie nie zgdza z http://vwforum.pl/silniki/tech5.html
i o co tu chodzi???
pozdrawiam
eman
Pewnie masz NZ Wielopujktowy wtrysk......
[ Dodano: Sro Lis 02, 2005 05:51 ]
Były tez takie wynalazki w polo jak G-40Krzylu pisze:albo polo 1.3 GT 75Ps wle wg mnie szkoda sie bawic w takie cuda lepiej odrazu 1.8 wpakowac
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 139 gości