Witam,
Mam pewien problem z moim RP kiem
Mam silnik 1,8 90 KM o oznaczeniu RP, do tego założoną instalację LPG i o ile na gazie samochód sprawuje się dobrze, chodź pali z 14/100 to po przełączeniu na Benzynę nie chce jechać!
Szarpie prycha, skacze a o podjazdach nie ma mowy! po przyciśnięciu gazu dławi się i gaśnie!
był już regulowany ustawiany i czapa! pochodził z 2 dni w miarę dobrze przy czym smrodził i odrobinę kopcił po 2 dniach dalej dzieje sie to samo
Do tego problemu dochodzi także ucieczka oleju gdzieś z tyłu silnika!
uszczelka pod głowica była robiona, uszczelka zaworów także, samochód nie dymi nie smrodzi a codziennie pod samochodem widać plamkę oleju... skąd to może uciekać ? może coś podpowiecie ?
z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Jeżeli wątek powtórzyłem to wybaczcie
pozdrawiam
RP nie chce jechac na benzynie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
RP nie chce jechac na benzynie
Ostatnio zmieniony pt sie 01, 2008 09:49 przez mishelswiat, łącznie zmieniany 2 razy.
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
- mishelswiat
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: pn lis 26, 2007 21:32
- Lokalizacja: Łańcut/ rzeszów
- Kontakt:
niewiem której generacji ale mam pokrętło na węzu do regulacji LPG a o tym przekazniku do resetu ECU to nie mam pojęcia
dowiedziałem sie ze moze byc to wina rury załozonej przed filtrem powietrza, ze niby na benzynie silnik dostaje mniej powietrze ???
dowiedziałem sie ze moze byc to wina rury załozonej przed filtrem powietrza, ze niby na benzynie silnik dostaje mniej powietrze ???
MichaS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images26.fotosik.pl/251/01b3c7c7985dc118.jpg[/img][/url]
Mój Tolo :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=160936
U filtra powietrza są 3 wyjścia. Jeden z przodu przez który wpada powietrze i dwa z tyłu- górny i dolny. Górny idzie prosto do wtrysku zaś dolny ma za zadanie zbierać ciepłe powietrze (podłączony jest do takiej blachy co właśnie to robi) i we filtrze powietrza jest klapka co reguluje ilość dostarczanego tego ciepłego powietrza. Szczerze ten dolot ciepłego powietrza nie jest zbytnio potrzebny (ja mam wymontowany) gdyż jak wiadomo gaz z ciepłym powietrzem się nie lubi.
Moim zdaniem to nie będzie wina dolotu powietrza.
Ja miałem podobny problem jak Ty, wariował mi na benzynie, na gazie chodził super. W silniku RP jest komputer benzynowy, który podczas jazdy na gazie łapie błędy co później skutkuje problemami właśnie na benzynie. Dlatego stosuje się przekaźnik, którego zadaniem jest zresetowanie komputera po zakończeniu jazdy.
W łatwy sposób możesz sprawdzić czy to właśnie nie jest z tym problem- ściągasz klemę z akumulatora na kilkanaście minut, następnie zakładasz i zapalasz na benzynie auto. Jeśli problemów nie będzie to świadczy o tym, że ECU łapie błędy.
Cały temat o owym przekaźniku- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44833
RP jak ma problemy na benzynie to również może być sonda lambda ale to sprawdzałbym na końcu. Najpierw sprawdź ten reset z klemy.
Moim zdaniem to nie będzie wina dolotu powietrza.
Ja miałem podobny problem jak Ty, wariował mi na benzynie, na gazie chodził super. W silniku RP jest komputer benzynowy, który podczas jazdy na gazie łapie błędy co później skutkuje problemami właśnie na benzynie. Dlatego stosuje się przekaźnik, którego zadaniem jest zresetowanie komputera po zakończeniu jazdy.
W łatwy sposób możesz sprawdzić czy to właśnie nie jest z tym problem- ściągasz klemę z akumulatora na kilkanaście minut, następnie zakładasz i zapalasz na benzynie auto. Jeśli problemów nie będzie to świadczy o tym, że ECU łapie błędy.
Cały temat o owym przekaźniku- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44833
RP jak ma problemy na benzynie to również może być sonda lambda ale to sprawdzałbym na końcu. Najpierw sprawdź ten reset z klemy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 265 gości